Evo, projekt stoji zaradi že druge operacije in končno imam malo časa počastit s slikovnim materialom kje projekt trenutno je.
A steber pred delom:

A steber zdaj:
Notranji prag prej in med izdelavo:

Notranji prag kasneje:

Pri tem naj dodam, da je originalni iz 0.6mm - lahek ko peresce in tanek ko šnita savinjskega želodca, zdaj se je notranji kos izdelal iz 1.5mm za dodatno ojačanje saj zaradi pomanjkanja B stebra (ta je našraufan not kot lajsna zato da drži stransko šipo) ni škodi malo ojačati spodnji del.
Ojačitev praga (želel sem povezati notranji del A stebra s točko dvigovanja, ki je zavarjena na traverzo oz längsträger in na poden, ni pa povezana v originalu z A stebrom tako da dviguješ za poden avta vbistvu. Povezalo se je s prečnikom in zadnjo ojačitvijo, da ima zadeva neko dodatno povezavo Tudi notranjost A stebrička se je ojačala:
A stebriček po ščetkanju in rust converterjem:

A steber po barvanju notranjosti:
Šoferska vrata (nabavljena rukjena ampak brez rje) prej:
Šoferska vrata po prvem gobem popravilu s carspotterjem:
Žalostna zadnja šalica vzmeti:
Popravljene šalice vzmeti zadnje osi:
Popravilo oz rekonstrukcija sprednje vezne stene:

Smo daleč od konca ampak nekaj se počasi že vidi, da je narejeno.
