Page 12 of 125

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 11 Jul 2012, 21:32
by croma_man
telefonska, prodaš?

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 11 Jul 2012, 21:42
by RE21
GSM: 041/983-582

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 11 Jul 2012, 22:06
by croma_man
te jutr pokličem, sicer mi še kolega išče po celjski BMW zakladnici, sam bo najbrž treba tvoje dobit.

kej veš, most je enak oz. za prišraufat? Pol morm sam še 5 gang od e21 dobit da mi bo faking števc delal, do takrat se bomo pa na obrate vozl :lol:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 13 Jul 2012, 17:13
by RE21
Most je različen za 4 ali 6 cilindrov. Jaz imam v svojem original od 6 cilindrca, pri bratu je predelan most od 4 cilindrca. Oboje je možno, le da se most za 6 cil težje dobi.

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 13 Jul 2012, 17:34
by dzanzi
Temu sem jaz mojega šestaka prodal, in ga sedaj po delih naprej prodaja:
http://www.bolha.com/motor-in-deli/bmw- ... 1280911520

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 22 Jul 2012, 22:15
by croma_man
ker je reklam konec,sledi nekaj slikic......

Image

Image

Image

Image

Hrčka potegnemo ven.....

Image

Image

Image

Motorni prostor opran....in to na pas mater...:-D

Image

Image

Image

Benz pumpa....
Image

Uganete??
Image

Image

Image

Novi nabildan hrček......
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

In hopa....motor je not,sicer še ne fiksen ampak bo v kratkem...tudi prvi start...

Image



Naj povem kot največjo zanimivost.....tale m20 b20 motor,je letnik 85 torej serija z zelo redkimi 129 konji in ima prevoženih samo 120 000 km,bil je iz e30 od prvega lastnika.....
na motorju je nova vodna pumpa,zobati jermen,svečke itd.....
skratka v top kondiciji......

most je blo potrebno predelat ker je od 4 zyl...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

no ja, zdj začasno laufa, potrebno je rešit še par tegob, ampak 11ke pa zna risat (drugače pa gre avto hudo hitreje kot pričakovano.)

Image
Image

seveda je tudi motor privzdignjen tako da je sedaj most najnižja točka, karter je 2 cm višje od mosta, motor pa tako visoko da mi je izolacijo na pokrovu motorja pojedel :twisted:

vse to samo zato, da ga lahko nabijem na tla :twisted:

od materiala zmontiranega je pa sledeče :
supersprint izpušni kolektor, izpušni sistem komplet 55mm, sesalni kolektor eta 2.8,vztrajnik shujšan na 8kg, shortshifter, pa še par bombončkov...

Re: BMW E21 3XX (swap complete)

Posted: 22 Jul 2012, 22:26
by L4UK0
Sir, you are a winner!

Re: BMW E21 3XX (swap complete)

Posted: 22 Jul 2012, 22:29
by croma_man
L4UK0 wrote:Sir, you are a winner!
thank you sir, se morm navadit vožnje z N/A motorjem spet, madonca, čist razvajen od turbačev...

Re: BMW E21 3XX (swap complete)

Posted: 22 Jul 2012, 22:30
by papi
haaa, ja ja, ta voli obrate :)
lepo si uštimu, kolko konjičme naj bi zdej melo?
cca 150?

Re: BMW E21 3XX (swap complete)

Posted: 22 Jul 2012, 23:33
by croma_man
proti 150 bi se znalo gibat, več kot dovolj za dinamično vožnjo :lol: