Page 12 of 26
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 17 Dec 2012, 18:26
by FR Wolf
strider87 wrote:jap se strinjam z cox-om, probat ni greh

trenutno sem dal za material okrog 20eu, švasanje, če bo mi reko 20eu bo mi preveč reko.. za flanše pa bomo vidli.. tak da še vedno bom ceneje prišo skozi, kot pa stane nov+ boljši občutek ko veš, da si sam nekaj naredil

Občutek, ko veš da si anredil pizdarijo? XD
http://www.youtube.com/watch?v=SIxxxHjP73A
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 17 Dec 2012, 19:19
by strider87
FR Wolf wrote:strider87 wrote:jap se strinjam z cox-om, probat ni greh

trenutno sem dal za material okrog 20eu, švasanje, če bo mi reko 20eu bo mi preveč reko.. za flanše pa bomo vidli.. tak da še vedno bom ceneje prišo skozi, kot pa stane nov+ boljši občutek ko veš, da si sam nekaj naredil

Občutek, ko veš da si anredil pizdarijo? XD
http://www.youtube.com/watch?v=SIxxxHjP73A
hehe

še vedno mam plan b od zadi tak, da me ni strah, če se bo izkazalo, da je blo vse skup bv.

Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 12:01
by Tine
MAIK wrote:Glavna fora sesalnega kolektorja je venturi oblika sesalnih cevi. Upam, da ti bo lepo laufal, ker fergazerji znajo biti tricky. Drugace pa stane dbilas rabljen kolektor na ebayu max 150 eur samo malo moras spremlat situacijo. Jaz osebno rajsi pocakam kaksen mesec kakor da na koncu 2x delam
Lahko malo bolj podrobno razlozis cemu je v sesalnem kolektorju potreben venturi efekt? Kolikor sem gledal projekte ljudi ki to sami gradijo so dajali pomembnost enaki dolzini in obliki cevi, teksturi notranjih sten kolektorja in gladkemu prehodu iz kolektorja v glavo; nekateri so govorili tudi o resonancah glede na dolzino kolektorjev v odvisnosti od zelenih vrtljajev motorja ter forah s 'stopnicami' na stiku fergazerjev in kolektorjev, podobno kot na izpusni strani kjer je premer cevi izpuha malenkost vecji od premera luknje v glavi. Dejansko pa nikoli nisem zasledil nicesar o venturijih znotraj kolektorjev, zato me zanima k cemu naj bi venturiji tam pripomogli?
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 14:10
by MAIK
V dirkalnih oldijih so skoraj vedno venturi cevi. Jaz sem se enkrat pogovarjal z enim Angležem in je rekel,da mora biti stena debela norti pa malo venturija, da se vseskupaj zavrtinči, ker tlak pade ter hirtost naraste oziroma kontra. Dbillas so tudi tako narejeni. Je pa seveda to zelo zapletena zadeva in je treba upoštevati vse kote, dolžine in prostornine. Če povem po pravici mi je logično ampak vprašanje kakšen je smisel vse te komplikacije. Aja pa notranjost mora biti speskana grobo, da se ne formirajo kaplice.
V končni fazi za take motorje, kot jih imamo mi se mi zdi, da je popolnoma vseeno kakšna je kot, dolžina in vse ostalo

Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 15:33
by FR Wolf
Venturi cevi so že v samem frgazerju, poleg tega ima canal pri ventilu obliko lavalove šobe, ki deluje enako kot venturijeva cev. Dirkalne mašine imajo frgazerje bolj blizu glave, kolekotrji pa so iz aluminijevih zlitin, zaradi dobrega prenašanja tresljajev in kjub na videz gladki steni je stena hrapava.
Kapličenje sten se pojavi najraje pri hladnem zunanjem zraku, torej pozimi.
Bolj boš mogoče imel probleme zaradi drugačnega vrtinčenja zraka, ti mogoče zna nagajat pri tunanju.
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 15:37
by croma_man
wolf, 2002turbo te pozdravla

Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 22:09
by strider87
dečki super, dosti se bom naučil polek vas

jaz sn si to izdelavo bolj na izy vzel, ampak vidim, da bom mogo malo več truda vložit
jeb. me, ker me ni doma..te bi že zadeva šla dalje, ker me res zanima kak se bo obnašal na koncu!?
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 22:30
by FR Wolf
strider87 wrote:dečki super, dosti se bom naučil polek vas

jaz sn si to izdelavo bolj na izy vzel, ampak vidim, da bom mogo malo več truda vložit
jeb. me, ker me ni doma..te bi že zadeva šla dalje, ker me res zanima kak se bo obnašal na koncu!?
Na tvojem mestu bi se največ posvetil lepim prehodom z karburatorja na blok. Tam se dela veliko turbolenc, če ni stvar narejena v piko.
Imam sicer knjigo oldschool tunanja ampak tega motorja notri ni. Je eden, ki ima horizontalne kolekorje, tako da nemorme pokazati kako točno naj bi šlo...
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 18 Dec 2012, 23:14
by strider87
FR Wolf wrote:strider87 wrote:dečki super, dosti se bom naučil polek vas

jaz sn si to izdelavo bolj na izy vzel, ampak vidim, da bom mogo malo več truda vložit
jeb. me, ker me ni doma..te bi že zadeva šla dalje, ker me res zanima kak se bo obnašal na koncu!?
Na tvojem mestu bi se največ posvetil lepim prehodom z karburatorja na blok. Tam se dela veliko turbolenc, če ni stvar narejena v piko.
Imam sicer knjigo oldschool tunanja ampak tega motorja notri ni. Je eden, ki ima horizontalne kolekorje, tako da nemorme pokazati kako točno naj bi šlo...
Ja cev more sest skozi flanšo do bloka , isto bo pri fergiju samo bo malo večji problem ker pride cev ven malo postrani-al bo teko večja lukna in bo višek zavarjen iz zunanje strani al pa, če bo možno, da mi postani lukno ven vrežejo!? hmm
drugače bo var samo pri konusu, pa še tega bom z biaksom lepo ven zgladil.
Re: Opel Kadett C 1976
Posted: 26 Dec 2012, 19:51
by strider87
nova pridobitev za zorota

felne so 5,5J 13 col, firma-nevem..neke.. je pa bmw znakec gor!? rob bom spoliral, sredina pa bo črna

ne vem pa kake gume bi tu gor najbolj pasale? kaki predlogi!?
