Page 12 of 29
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 06 Aug 2017, 15:36
by killergame
To je problem tega bloka in pobiranje površine - ravnanje. Ker ni nič nastavljivo. Če pobereš blok in cilindre, je zadave toliko nižja. Plus ko še glavo pobereš. Prideta hitro lahko ventil in bat preveč skupaj.
Med pušami in blokom je sam 1 mm oring. In to je to

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 06 Aug 2017, 16:32
by malinuc
ponavadi se glave znižajo za do 0,10mm, razen če ni bil kdaj pregret, potem gre tudi preko 0,20 mm. Drugače pa če se odločiš za ureditev glave, pobrusiš ventile in sedeže, pri tem pa ventil spustiš minimalno za 0,20mm, tako da je po mojem mnenju strah da se bat in vetil srečata odveč. drugače pa narediš debelejše tesnilo, se da skoraj kakršnokoli tesnilo narediti po meri.
zanimivo da je oring nameščen med blok in pušo, verjetno se potem tesnilo malo poda in ni treba čisto točne površine na stiku?
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 07 Aug 2017, 00:17
by killergame
Sej glave bom nižal, kolk malo bo le potrebno, da se jih poravna. Nič več od tega. Plus preveril bom s plastelinom itak tudi razdaljo ventil - bat.
Ja pravilno sklepaš. Puša dejansko nasede na oring. Ko spustiš v blok, se vsede na oring. Sedež za oring je pa v konus. Tako da ga dobro zatesni.
To je ena zadeva, ki me kr malo skrbi. Nisem opazil do sedaj, oz videl, da je kr resno. Očitno je temu srbu med montažo uspelo še ruknit nekam pušo. Ker je kot da bi iz strani z izvijačom zabil. Sedaj sem pobrusil rob, da je vsaj ravno. Jim pravi, da naj ne skrbim. No pa me skrbi malo, da nebi sčasoma prepihalo tesnilo slučajno tukaj glih, ker je skoraj po celi dolžni, kjer nalega dihtunga. Ma kdo kako idejo?
So pa sedaj zmontirane puše. Očiščeni še dodatno sedeži kjer nalegajo puše. Potem pa vse naoljeno in novi oringi in naoljene puše. Kr padejo notri, tako kot treba.
Se svetijo k pirhi (sam ne s slanino namazani, ampak z oljem)

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 07 Aug 2017, 07:08
by zegler
celo podrejaj dol da ne bo vec zareze in da bo ravna, pa pol spodaj navaris kaki distancnik, ce pa to ni pomembno pa sam podrejaj pa vstavi na pravo visino...
ce pa te puse nimajo kaksnega nanosa bi pa jaz kr zgoraj ko je zareza na hitro dodal malo materiala z TIG-om pa pol dal zravnat z ostalim delom ... mislim da ti tukaj pride kovinski del tesnila in ja tu mora v nulo nalegat. Saj res da ne bos nekaj tunal masino in bo kje drzalo tudi ce ne bos nic nardil, ampak vseeno obstaja moznost ane ?

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 07 Aug 2017, 10:00
by killergame
Sem najdo rešitev. Loctite 3450. 2K tekoča kovina. Rabim pa itak eno kapljico za popolnit tisto. Potem pa ravno pobrusit in je to to

Pomojem najboljša in najcenejša rešitev za 10€.
Je pa kot si rekel. Dokler obstaja možnost nebi tvegal z naj bi blo ok. Glih tko kot nisem pustil 0.020 mm lufta na ležajih, ampak šel na sigurnih 0.030 mm.
EDIT: Hm vidim edino da območje tekoče kovine piše do nekje 100°C. Kar pa sigurno preseže puša. Po tem takem verjetno odpade ta opcija?
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 07 Aug 2017, 12:10
by mitja1303
Mislim da ti je tukaj najboljša možnost lasersko varjenje, pa pobrusiš tist minimum ostanka, cena pa tut ne bo astronomska.
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 07 Aug 2017, 12:39
by pero27
Tole z epoksiji ne bo šlo, ne...
Dej zalotat z srebrom pa pobrusi.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 14 Aug 2017, 00:28
by killergame
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 19 Aug 2017, 23:19
by killergame
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Posted: 28 Aug 2017, 02:02
by killergame