Page 109 of 125
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 06 Sep 2016, 17:35
by croma_man
še dobro da sem šel s pravim avtom na show

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Posted: 26 Sep 2016, 07:57
by croma_man
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=eSAtgXvCBxc[/youtube]
prišel je tud ta dan ko smo zmerl ihahaje...ta dan je vsem 5 avtom manjkalo 10-20 konjev ampak ne bomo iskal hondaških izgovorov, 200+ je...to je to.
204 HP / 265 Nm in to je to kar lahko dobiš ven iz restriktivnega LMM in pa Bosch Motronica. Graf še prilepim, je še v avtu

Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 08:08
by zegler

Posteno.
daj enkrat ko bos mel cas se zmenimo pa gremo na roglo al pa pohorje ? me zanima malo direktna primerjava e21m20 z 200 konji in e21m10 z 1xx konji
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 10:57
by FR Wolf
Te številke so prerečun motorja al so "cestni" konji?
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 11:05
by croma_man
tak kot se vsi konji merijo, edino angleži navajajo WHP.
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 11:26
by Tine
Zelo fer stevilka. Kolk kaj vagajo e21ke?
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 11:30
by croma_man
moja ma z vsem kar je not, pol tanka, rezerva, izolacija...1130kg. Dost kg so prinesle ojačitve karoserije, typ188 dif je težji...tak da ja, na 1100 bi prišel če bi se sekiral za 30kg

Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 19:05
by stony
Fino. Kje ste merili?
Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 20:16
by L4UK0
Super, lepe številke!

Re: BMW E21 3XX (dyno run)
Posted: 26 Sep 2016, 22:28
by croma_man
hvala vsem...merili smo E36is, E30 M20B25, E46 M3S54 in E30 S50...zato sem vzel tudi meritev kot merodajno in vkolikor se odločim za standalone ponovimo enaka zasedba meritev da dobimo na isti dan neko povprečje.
to je pa krivulja kjer se vidi da pri 5200 obratih začne pešat namesto da bi jo nabilo v vrh zaradi 288 stopinjske odmične. Po vseh forumih in debatah z lastniki standalone M20 strokerjev je možno iz tega motorja potegnit 230-240 konjev. Prav zaradi restriktivnega luftmesserja kar se dejansko čuti tudi na cesti v 4 prestavi ko avto noče več trgat. V prvih treh ni zaznat izgub do blokade.
Kakorkoli, avto dela, kolega z E30 M20B25 gre sigurno spomladi na standalone, tako da bom videl rezultate pri njemu in se bom mogoče potem odločil vzet EMU-ja iz police po skoraj 3 letih
