BMW E21 327i (dolomiten reportage)

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
ne mešat zraven turbotov kjer se praviloma uporablja 10w60. M20 je specifičen motor ki ma pač svoje muhe in z 5w40 brozgo dejansko ne more dobro funkcionirat. Teme o oljih za M20 motor so dolge kilometre po tujih forumih.

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Kaj bi ti not nalil na mojem mestu? Nacrtoval sem da bi not dal 10w40. Sem odprt za predloge. 

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
dej to not kar sm zdej kupu, cena je ugodna, pa 15w50 res paše m20 motorju. Jst mam od novo sestavljenga motorja že tretjo menjavo olja (menjam na max 5000km ker mu pulim dušo 90% časa), poraba olja minimalna, za mano nobenih dimnih znakov...tak da iz mojih izkušenj z m20, je to to, zaenkrat pa je Liquimoly boljši od Motula.

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Kolko gre not v m20? Ce se prav spomnim je v mojega slo nazadnje 5.5L, se pravi 1L vec, kot pise v papirjih.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
5.5-5.6
več gre zarad hladilnika olja pa filtra pomoje kot piše.
več gre zarad hladilnika olja pa filtra pomoje kot piše.

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Ja, to sem jaz tudi posumil, da je tam tisti liter skrit.
Hvala!

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Kje se pa da dobit nisotec 15w50 al pa 10w60 ? Na motornaolja nimajo.pero27 wrote:Dejte še malo Nisotec pogledat (iz Niša) Odkar jih je Gazprom kupu imajo res kvalitetna olja; za 4T sicer še nisem imel potrebe, tako da tudi nisem preverjal ampak recimo njihovo polno sintetično 2T olje dosega najvišji ISO standard od vsega kar se dobi pri nas pa je polovico cenejše od Motula 710
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
Jst kupujem to v pri Bartogu (B.H.S.), mislim da majo v vseh večjih mestih poslovalnice
(sorry croma za smetenje)

(sorry croma za smetenje)

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)
10w30 je edina zadeva od nisoteca, ki jo majo (ce noces glih soda kupit). To je preredko zame.pero27 wrote:Jst kupujem to v pri Bartogu (B.H.S.), mislim da majo v vseh večjih mestih poslovalnice![]()
(sorry croma za smetenje)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

ko imaš dopust more nekaj crknit, do dima sem spravil servo pumpo ki je rekla da ne bo več podpirala moje lenobe v ovinkih in se je odločla kadit.
seveda brez zapletov ne gre, za odtegnat eno kličnevo lajtngo rabiš advanced unior program, meter pohištvene cevi pa švasaparat.

medtem ko čakam da se najde prava servo pumpa ker nisem več moški in ne vozim avta brez serva sem se spravil osvežit odbijače...

materin produkt iz US in A...najbolša roba za krom in kovane zadeve, pa sem spoliral že kak meter...

090 nastavek za par evrov za pormašino

5 minut kasneje, ko nof !
če bo še kej časa še letvice osvežim, zato da jih lahko oktobra pomečem iz avta ker mam vse nove v stanju 10/10 pripravljene za obnovo 2017.
