Page 103 of 125

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 16 Jun 2016, 13:06
by croma_man
grega983 wrote:No ene pa zanimajo te pizdarije in nas ne potolaži samo končnega izdelka 8-)
tipično slovensko ni kaj,

držim se načela če se nazaj obračam da se bom prej al slej v rob mize zabil...kar je blo je blo, kar ni ok bom pa popravil. Dan ma 24 ur, pa tud če že zdej 16 ur delam, za hobi se bo že še najdu čas.

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 16 Jun 2016, 15:52
by pero27
Vidš, to je problem; preveč delaš, lajf gre pa mim... manj moraš delat
Kaj je pa blo? a isto niso zaščitl stvari kot je treba?

Sej ko se enkrat pelaš je itak vse pozabljeno od prej :P

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 16 Jun 2016, 15:58
by croma_man
predlani je menjal zadnjo vezno za 323, naredil v 2 dneh, zacinil, zaščitil...super, dobiš cel avto. Super zmenjeno.

Pride 15.11. hočem avto dostavt, ni cajta...to se je vlekl vse do 15.3. ko sem začel selit delavnico in sem ga končno prepričal da je začel delat.

Denar ni bil vprašanje, reku sem povej kolk bo +/-200€ pa gremo delat...ok

15.3. prpelem avto
15.4. avto identičn kot prej, sam spredn bbs podaljšek pa odbijač snet
15.5. avto še zmer enak
15.6. zamenjana praga napol, zamenjana blatnika na pol in avto dobil nazaj, cena 500€...

kar se je vmes dogajal ne bom obujal več ker bi ga šel najraj zadavit.

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 16 Jun 2016, 17:39
by pero27
o jebote... :roll:
Jst berem te vaše horror storyje po forumu in pol še bolj vem zakaj moram vse sam nardit.
K včasih že razmišljam kolk je moja ura vredna itd. pa bi se mi bolj splačalo zapeljat to nekomu da namest mene nardi, sam nakonc itak vidmo da nikol ni narjeno tako kot bi moglo bit (ok razen kar seba dela - tisto je narjeno boljš kot mi moglo bit :D ) in potem nimaš mira v glavi...

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 16 Jun 2016, 18:28
by kontejner
zgleda da moreš dan danes vse sam naret, ker drugače je kurac kaj iz tega. :roll:

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 16 Jun 2016, 23:25
by Bajta
js tut nimam sreče z tem, karkol se zanesem na kogarkol običajno ne nardi, al pa nardi tk da lahk grem še enkrat delat sam.

pol me pa mine do vsega, pa pade volja u poden. :?

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 17 Jun 2016, 10:32
by Eddy
Kromč, hud rataj pa sam naredi, znanje imaš, delavnico tudi, samo čas in voljo rabiš rezervirat na koledarju :)

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 02 Jul 2016, 22:26
by croma_man
k poškodbam kleparja dodajam še zlomljen ključ za avto, zlomljene sovoznikove sanke od sedeža (mehanizem), stisnjene cevi za zavore zadaj, pretrgan povraten vod za bencin (da je scal bencin ven) pa najbrž bom še kaj našel...

dans je bil prvi dan da sem se lahko brez skrbi zapeljal ponovno...

Image

Image

Image

kaj je novega? Spredaj Nankang NS-2R 205/45/15 medium compound semislick, zadaj 215/45/16 Kumho KU36 semislick.

Prvi test odličen, nankangi imajo tako trdo steno da mi robov gum ne viha in ne trga tud v zelo zaprtih ovinkih ma avto 20-30 kmh višjo hitrost tak da sem ekstra zadovoljen zaenkrat.

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 03 Jul 2016, 11:04
by DS71
dobrodošel nazaj :)

Re: BMW E21 3XX (sprung in der schüssel)

Posted: 03 Jul 2016, 11:13
by nalim
Daj malo namigni, kdo je ta klepar (če nočeš po imenu pa lokacija, dosedanji projekti, forumaš?), da se še kdo drug ne opeče.
Sam sem imel leta nazaj podobno izkušnjo s keramičarjem, ki je v šestih letih (merjeno med mojim prvim in drugim projektom) iz vrhunskega izvajalca napredoval do vrhunskega nateguna (klasična štajersko-mariborska evolucija podjetnika) in sem z velikimi napori od njega izvlekel delo ter material v približni vrednosti predujma.