
Mah, vse je za neki dobr. Boš pa zdej še tisto rjo po robu okvirja saniral pa bo vse tip top...

DS71 wrote:"
v iskanju kakšnega konja več moči,sem jih pobarval v tisto dirkalno oranžno ...
Ja sej je vse narejeno po istem kopitu, volvo kopiral američaneeugene wrote:Sprednji mortiči mi zgledajo kot od mojga volvota.
Pokrovi ventilov ga izdajo:) glav je bilo za te motorje malo morje, ce snames pokrov ventilov in prepises stevilk se da vse to izsledit. Mozno je da imas ze vortec glave, ki so bile ene boljsih serijskih. Dvomim da je motor ze strokan, pa tudi ko bos dal karter dol bos to tezko ugotovil. Lahko pogledas ce je na robu kaj pobran z dremlom ali kaj podobnega, ker v nasprotnem primeru ojnice primejo blok.DS71 wrote:evo poznavalca!! Prvi ki je opazil hehe ..je še zmerom 5,7 bil pa naj bi iz heavy duty programa?! (generacija 87-95) in je iz prvega leta...v originalu injection. Headersi so že doma,dol leti katalizator(kateri sploh nima lambe že v originalu) in auspuh ne bo več 2-1-2 ampak 2-2 ..neki se bo poznalo.. če pa je motor kaj strokan bom videl ko uzamem karter dol ..sicer nimam izkušenj z temi motorji ampak meni se zdi da se tole preveč zavrti za 8 cilindersko lenobo ..al pa se mi samo zdi
Kot sem se nekaj izobraževal naj ta serija ne bi imela nekih performance glav,naj bi pa imel motor lep navor..
Pogonski sklop? Misliš menjalnik/diff? Šalta lepo,špera grabi,luftov niTako da tukaj e bo drugega kot menjava filtra in olja v menjalniku in olja v difu. Na motorju samo en štajn servis (menjava tesnila na karterju,nova vodna pumpa in pokrov distribucije,tesnila na usisnem delu) pa še kaj
Nasplošno je videt,da avto ni dosti vozil ..zato mi tudi ni jasno zakaj zakaj so menjavali motor ..je pa bil verjetno menjan že precej časa nazaj