Page 11 of 17

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 02 Jul 2014, 09:55
by majkl
Kako si zadovoljen z 1.8i motorjem? Kak kaj to "leti"? :)

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 02 Jul 2014, 10:50
by FR Wolf
Leti precej dobro, sledi mojemu rahlo natunanemu M10B20 kjub manjši teži bp, v ovinkih pa ima E30 itak boljše podvozje...

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 02 Jul 2014, 14:30
by DulE30
strider87 wrote:V nedeljo viden v Portorožu :lol: ;)
Jap, bil soboto in nedeljo v portorožu :) sva se srečala, al si videl avto kje na parkingu?
majkl wrote:Kako si zadovoljen z 1.8i motorjem? Kak kaj to "leti"? :)
Hja, avto se pelje povsem solidno z tem motorjem, sicer ga moraš zavrtet na ene 4k rpm da pričara nasmeh na obrazu...če pa bi hotel, da bi res letel, bi bil potreben svap na m20b25.
Sem pa zelo zadovoljen kar se porabe tiče, po mestu nekje med 8 in 9,ta vikend ko sem šel na morje, pa sem z 30imi litri 100tke iz Omw-ja naredil 400km(seveda stara cesta) pa nisem peljal počasi(precej prehitevanja, predvsem ko sem šel proti obali)...sicer pa če se vidmo na kakem zboru, lahko sam vidiš "kolk to leti" :twisted: :lol:
FR Wolf wrote:Leti precej dobro, sledi mojemu rahlo natunanemu M10B20 kjub manjši teži bp, v ovinkih pa ima E30 itak boljše podvozje...
Blaž morava probat, če ti še lahko sledim, zdej ko maš naštelan predvžig :D

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 02 Jul 2014, 21:07
by strider87
Za mano si se prpelo, ampak pozneje ko sem videl avto od strani sem skužo ke si ti.. ;) ampak nisn bil z oldijem, tak da se vnda neje spomniš kakiga golfa črnega.. :lol:

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 03 Jul 2014, 10:02
by DulE30
strider87 wrote:Za mano si se prpelo, ampak pozneje ko sem videl avto od strani sem skužo ke si ti.. ;) ampak nisn bil z oldijem, tak da se vnda neje spomniš kakiga golfa črnega.. :lol:
Uh, črnega golfa, se pa res ne spomnim :| drugič moraš z kadetom pridet, da boš bolj opazen :lol:

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 03 Jul 2014, 15:40
by strider87
DulE30 wrote:
strider87 wrote:Za mano si se prpelo, ampak pozneje ko sem videl avto od strani sem skužo ke si ti.. ;) ampak nisn bil z oldijem, tak da se vnda neje spomniš kakiga golfa črnega.. :lol:
Uh, črnega golfa, se pa res ne spomnim :| drugič moraš z kadetom pridet, da boš bolj opazen :lol:
ja saj, preveč jih je.. Pridem z kadettom na morje konc mesca 8-) ;)

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 05 Jul 2014, 00:45
by DulE30
strider87 wrote:
DulE30 wrote:
strider87 wrote:Za mano si se prpelo, ampak pozneje ko sem videl avto od strani sem skužo ke si ti.. ;) ampak nisn bil z oldijem, tak da se vnda neje spomniš kakiga golfa črnega.. :lol:
Uh, črnega golfa, se pa res ne spomnim :| drugič moraš z kadetom pridet, da boš bolj opazen :lol:
ja saj, preveč jih je.. Pridem z kadettom na morje konc mesca 8-) ;)
8-) upam, da tud men znese konc mesca ;)

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 06 Jul 2014, 16:31
by kmetek
Imaš OK odmično, ali standard pobrano? Pri mojem se v 2. ne pozna še toliko, v 3. in 4. pa ga na 5k rpm zamori in se noče več vrtit.
Poraba se tud pri men giblje okol 8l, na lepe ralacije pa dobrih 7. Ni glih za hvalit se, v te avte najbolj paše IS, kuri manj in gre precej boljš :)

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 08 Jul 2014, 13:07
by DulE30
kmetek wrote:Imaš OK odmično, ali standard pobrano? Pri mojem se v 2. ne pozna še toliko, v 3. in 4. pa ga na 5k rpm zamori in se noče več vrtit.
Poraba se tud pri men giblje okol 8l, na lepe ralacije pa dobrih 7. Ni glih za hvalit se, v te avte najbolj paše IS, kuri manj in gre precej boljš :)
Pri meni je odmična ok, na e30 vožnjah me celo sprašujejo če mam is-a not :lol: v bistvu nisem še slišal, da bi mel m10 motorji probleme z odmičnimi, bolj je to težava m40...
Is je v bistvu nekak najboljši kompromis, med močjo in porabo, če bi iskal motor za daily-ja bi blo to to, sicer pa sam osebno bi imel najraje not m20b25 8-)

Re: Bmw e30 318i 1987

Posted: 29 Jul 2014, 21:30
by DulE30
Update za katerega bi želel, da ga nikoli nebi bilo :cry:
Večina vas je sicer že videla pa vseeno, tud te stvari morajo bit v "dnevniku"
Image
Sej vem baksus sm :oops: