Page 11 of 40
Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 25 Jun 2013, 16:32
by JureK
.... še kr trmariš

Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 25 Jun 2013, 16:38
by grega983
Ja Jure, vsak dan bolj
Po novem imam v lasti še enega jtd smrdljivca. Ampak to je že druga zgodba

Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 25 Jun 2013, 22:11
by JureK
grega983 wrote:Po novem imam v lasti še enega jtd smrdljivca. Ampak to je že druga zgodba

PA ne nooooo........
Prpel enkrat pokazat, da vidim, če je vsaj lepa

Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 25 Jun 2013, 22:53
by papi
Meni je tudi zelo žal, ampak to ni nobenmu podobno, pravzaprav grdo je!
Ronal turbo so zakon, te pač niso

Hja pomoje bi blo bolj z unimi belimi felgami za bakrene

Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 25 Jun 2013, 22:58
by grega983
Vsakmu svoje .....
Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 29 Jun 2013, 16:26
by belidirkac
Men so feltne hude!!!
Pa iskeno povedano, glede na to, da na tem forumu še nisem zasledil nobene Ferrari Daytone, Alfa Romeo 8C, Porsche 550, MB300SL..., ki so v svetovnem merilu priznani kot najlepši avtomobili na svetu, bi mu glede na to, da furate Opel Kadete, VW transporterje, Lancie Delte in podobne avtomobilčke, ki so v najboljšem primeru lahko subjektivno gledano lepi, malo prizanesli s takimi izjavami.
(pa če tole ni najdaljši stavek v zgodovini človeštva...)
Vsak ima svoj okus.... Za moj okus so super! Pa ne pozabimo, da se Grega res trudi spravit skupaj kvalitetno obnovo, kar tudi ni kar tako! Dejmo malo vzpodbude!
Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 29 Jun 2013, 22:49
by lancia hf
Pa bi ti menjal svoje feltne za Gregatove, če so ti tako hude
Je pa res kar praviš, da avto dela v nulo in bo tudi te (uporabljam Gregatovo besedo za moje feltne)
odurne feltne zamenjal z originalom.

Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 30 Jun 2013, 05:52
by grega983
Boštjan Boštjan Boštjan .....
Na začetku je bilo mišljeno, da bo avto do pike identičen modelu iz leta 92. Ampak za to bi moral zamenjati še karoserijo in motor, ker so obstajale razlike med 87 in 92 letnikom 1.6 i.e. motorja. Zato sem se odločil, da naredim kakšen detajl po svojem okusu.
Drugače pa ni potrebe po takših besedah in kregariji. Samo-v izdelek je fenomen, za katerega ne najdem nič slabega v opisu, moj bo pa pač nekoliko drugačen. Nikakor ne v 0, ker pač v to nisem vložil toliko časa in tudi financ, bo pa vsekakor boljši kot marsikateri na tem forumu. Felge so meni osebno fenomenalne in to je to kar na koncu šteje.
Moj denar, moj čas, moja odločitev - deal with it.
Če pa te še kr žere, da sem kritiziral tvoje felge, pa me lahko prosto po prešernu pokličeš vsak dan med 5.00 in 23.00 in se lepo kulturno pomeniva. Ne rabiš še tu smetit teme.
Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 30 Jun 2013, 12:51
by Ježek
Meni je kot celota všeč, niso neke najlepše možne feltne, ki bi naredile avto ''napadalen'', ampak ga postavijo v njegov čas.
Star avto, stare feltne, star dizajn.. kul oldi

Re: Lancia Delta HF Turbo
Posted: 01 Sep 2013, 21:44
by grega983
Vidim da tema že en čas miruje, sploh ker ni bilo kaj bolj zanimivega za diskutirat kot so te felge
Ker je s časom v moji branži v letnem času vedno kriza, poleg tega pa sem imel čedalje manj volje do projekta, je vse skupaj bolj ali manj zastalo. Seveda pri temu ni pomagalo dejstvo, da je res prekleto težko najti mojstra avtoelektričarja, ki bi imel znanje in izkušnje ter voljo in čas za iskanje napak ter odpravo morebitnih zajebkov na sestavljenem avtu
Ni potrebno poudarjati da so dobri mojstri časovno zelo zasedeni, poleg tega pa imajo takšni projekti potencial za porabiti nešteto ur z pičlimi uspehi. Se pravi večina mojstrov nima časa za to
Ko je zadeva res popolnoma zastala in je projekt bil predzadnja ali predpredzadnja prioriteta, me je Samo z rahlo brco v rit spodbudil, da se je zgodilo tole ......

Ne, nepremičnine niso ukradli, po zmerem pregovarjanju je mojster Rafko privolil, da bo v svojem skopo odmerjenem prostem času vrgel oko na moj projekt ter natuhtal, zakaj je prišlo do tega, da gajba neče prdnat.
Več o tem kasneje .....
No, v vmesnem času so spet začele po garaži delati gužvo raznorazne materialne dobrine, poleg tega pa sem se prelevil v zaposlenega v kakšnem zbirnem centru za kosovne odpadke ter sem razparceliral darovalko delov, ki je že lep čas poganjala korenine za garažo
Nova/rabljena senčnika
Ker sta bila originalna takšna
Izdelal sem tudi usmerjevalnik vode pod haubo, ker pač nimam želje ob vsakem pranju ali morebitnem dežju imeti 2 ali 3 valjni motor, dobil pa sem še dve res sitni malenkosti rdeče barve
Genau nov blow off ventil ter emblema za B stebrička
Desni emblem na zadnji haubi
