HBDJKV... ni blo časa majkemi.
Začnimo na začetku; najtaprvo kaj se mi je zgodilo je to da sem doživljal polurni hercinfarkt v povezavi s komadom, ki obrača fertajler. Le tega je namreč zelo težko izvlečt iz svoje pozicije ko je enkrat vstavljen v motor (še posebej če nimaš namenskega orodja), že za spravit noter sem si moral pomagat z nežnimi sunki gumjastega kladiva. Ko je zadeva sedla za en zob mimo pa sem se že videl kako razdiram blok. No, hvala kurcu mi je po mukah in zvijačah le uspelo zadevo toliko izvabit ven, da sem lahko obrnil glavno gred za en zob in jo vstavil nazaj; zdaj je tam, kot mora biti. Prisežem, letos večjega kamna šenisem odvalil od srca kot tega ko je bila stvar na mestu.
Sledili je namestitev vijakov za glave; ker same nočejo stat na bloku, jih je treba nanj privijačit preko dolgih stojnih vijakov, in to kar 16 njih. Zvijačeni in zloktajtani na mesto:
Seveda brez cilindrov nebomo brcali, zato jih je bilo treba dat na svoje mesto
Postopek je identičen na drugi strani. Za njimi sem vstavil še novo oljno črpalko...
..in čez cilindre po postopku zategovanja poveznil še glave.
Ker imam set tesnil, kateri ni ravno vrh ponudbe, sem si za vsak slučaj pri vseh netlačnih spojih pomagal s tesnilno maso; tukaj zgleda vse pod kontrolo, tesnila na svojem mestu, masa primerno iztisnjena
Po koncu sestavljanja si seveda nisem mogel pomagati, da na blok nebi poveznil pripadajočih fergov ter pritisnil slike ali dveh; sestro te slike ste sicer že videli
Sledile so Klackalice, klavitaturice, klavirji ali kakorkoli želite to po domače poimenovati; Kiphebli po bratsko nemško. Levo takšne kot so prišle iz motorja, desno sčiščene, razstavljene, gredi spolirane, nanovo namazane, navoji spucani ter prebrušene naležne površine nastavitvenih vijakov. Vseh 31 (enaintrideset) kosov za vsako stran seveda.
Privite v glave na predpisan navor
..in punce plešejo ko jih ata zasuče
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=f1HoDebDHJ4[/youtube]
Tako, dame in gospodje, vam po nahitri montaži hladilnika za olje ( ki ga mnogi GTIjevci verjetno prepoznate, a?) s ponosom predstavljam - svoj prvi Rumpfmotor.
