
Nissan L6 resto-mod


Re: Nissan L6 resto-mod
Evo to so tej cepi za vodne kanale ki so bli zatesnjeni z teflonom. Kolkor sem lahko zmeru mislim da je 1/2 -14 NPT. Zunanji premer je 20.7 in 14g. Kako da to zatesnim? Ima kdo kak pameten predlog razen teflon kot je blo ali mogoce temp silikon. Sicer so verjetno v konus ker so cevni ampak neki bi treba dat vmes si mislim. Ker ce tu pusca gre direkt v olje.

Kaj takega bi moglo bit ane?
https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Ford-C ... 100623.m-1
je kak namenski loktajt za to?

Kaj takega bi moglo bit ane?
https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Ford-C ... 100623.m-1
je kak namenski loktajt za to?
Let's go Brandon!

Re: Nissan L6 resto-mod
uni črn v majhni tubi za delat tesnila glav ipd... šifro javim kasneje...

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nissan L6 resto-mod
Na vodovodnem in ogrevalnem programu dobiš ene rumene tube. Notri je plavo in je namenjeno tesnenju. Topšit zadeva. Kot en loctite za ogrevalno tehniko
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Nissan L6 resto-mod
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2627026945eugene wrote:Evo to so tej cepi za vodne kanale ki so bli zatesnjeni z teflonom. Kolkor sem lahko zmeru mislim da je 1/2 -14 NPT. Zunanji premer je 20.7 in 14g. Kako da to zatesnim? Ima kdo kak pameten predlog razen teflon kot je blo ali mogoce temp silikon. Sicer so verjetno v konus ker so cevni ampak neki bi treba dat vmes si mislim. Ker ce tu pusca gre direkt v olje.
Kaj takega bi moglo bit ane?
https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Ford-C ... 100623.m-1
je kak namenski loktajt za to?

Re: Nissan L6 resto-mod
loctite 5910

Re: Nissan L6 resto-mod
s telim 5910 sem imel enkrat slabo izkušnjo, sicer lahko da je bilo zato ker je bil že kake 2 leti skladiščen, vendar neodprt. Problem je sicer biu da mi je pri tesnenju karterja delčke potegnilo v sito oljne črpalke. Od takrat uporabljam samo še Elringovega Dirkota. Drugače pa tega loctita uporabljamo v službi in kolega, ki popravlja traktorje ga vedno uporablja.
Je pa zelo dobra tesnilna masa Goetzojeva OPTID, vendar jo pri nas že dolgo nisem nikjer zasledil.
Čim je pa v konus narejeno pa skoraj nikoli ne pušča, Fiatovi karterji na čepu vedno držijo
Je pa zelo dobra tesnilna masa Goetzojeva OPTID, vendar jo pri nas že dolgo nisem nikjer zasledil.
Čim je pa v konus narejeno pa skoraj nikoli ne pušča, Fiatovi karterji na čepu vedno držijo


Re: Nissan L6 resto-mod
Sem dobu v službi loctite 542 gewindendichtung, tako da bom proval s tem.
--->
LOCTITE 542
Izdelek za tesnjenje navojev srednje trdnosti. Idealen za tesnjenje spojev z drobnim navojem v hidravličnih in pnevmatskih sistemih ter pri vseh manjših cevnih zvezah. Hitro sušenje.
LOCTITE 542 je primeren za varovanje in tesnjenje kovinskih navojev, cevi in ostalih cilindričnih kovinskih spojev. Suši se v odsotnosti zraka. Preprečuje rahljanje spojev in puščanja, ki lahko nastanejo zaradi vibracij. Izdelek LOCTITE 542 je tiksotropen, zato po nanosu na del ne leze.
Idealen za tesnjenje spojev z drobnim navojem v hidravličnih in pnevmatskih sistemih ter pri vseh manjših cevnih zvezah
Primeren samo za kovinske navoje
Takojšnje tesnjenje pod nizkim pritiskom
Odpornost na gorivo, olje, hladilne tekočine in hidravlične tekočine
Zaščita pred rahljanjem zvez, ki so izpostavljene vibracijam
Certifikat DVGW (EN 751-1): NG-5146AR0855
Tehnični podatki
Barva: Rjava
Max. velikost navoja: M26 / R3/4"
Temperaturna odpornost: -55 do +150°C
Moment porušitve: 15 Nm
Cerifikati: DVGW, WRAS
Trdnost pri razstavljanju: Srednja
Tiksotropnost: Ne
--->
LOCTITE 542
Izdelek za tesnjenje navojev srednje trdnosti. Idealen za tesnjenje spojev z drobnim navojem v hidravličnih in pnevmatskih sistemih ter pri vseh manjših cevnih zvezah. Hitro sušenje.
LOCTITE 542 je primeren za varovanje in tesnjenje kovinskih navojev, cevi in ostalih cilindričnih kovinskih spojev. Suši se v odsotnosti zraka. Preprečuje rahljanje spojev in puščanja, ki lahko nastanejo zaradi vibracij. Izdelek LOCTITE 542 je tiksotropen, zato po nanosu na del ne leze.
Idealen za tesnjenje spojev z drobnim navojem v hidravličnih in pnevmatskih sistemih ter pri vseh manjših cevnih zvezah
Primeren samo za kovinske navoje
Takojšnje tesnjenje pod nizkim pritiskom
Odpornost na gorivo, olje, hladilne tekočine in hidravlične tekočine
Zaščita pred rahljanjem zvez, ki so izpostavljene vibracijam
Certifikat DVGW (EN 751-1): NG-5146AR0855
Tehnični podatki
Barva: Rjava
Max. velikost navoja: M26 / R3/4"
Temperaturna odpornost: -55 do +150°C
Moment porušitve: 15 Nm
Cerifikati: DVGW, WRAS
Trdnost pri razstavljanju: Srednja
Tiksotropnost: Ne
Let's go Brandon!

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nissan L6 resto-mod
evo..jaz to uporabljam..mogoče pride komu kdaj prav






..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Nissan L6 resto-mod
Z Loctite 542 sem že imel probleme pri tesnenju navadnih metričnih navojev (M8). Kot piše je namenjen bolj za fine navoje. Na šihtu uporabljamo 577 in je zakon, je dosti bolj gost od 542 in naredi nekakšen srednje trd sloj čez komplet navoj ko se posuši. V treh letih skorajda vsakodnevne uporabe ni spustilo še nič, od limanja neočiščenih navojev do pnevmatskih spojev pod 10bar, ipd.
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2627256321
Lp!
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2627256321
Lp!
