BMW E21 kanariner

User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 kanariner

Post by eugene » 25 Nov 2015, 22:19

Ne vem kako je pri čemerkoli drugem kot pri golfu enki. Sem vprašal na pooblaščencu in nimajo več in v lokalni štacuni mi je obljubljal neke mayle hd iz česar tudi ni blo potem nič. potem sem pa kupu powerflekse ker so najlepše barve. :lol: 20k km BP. Me pa zanima kmetek kolko powerfleksov si sfukal da so se ti zamerli da pljuvaš po njih. Ker če je to edini primer ( z linka) za katerega veš potem me ne boš prepričal.
Let's go Brandon!
nalim
Posts: 362
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW E21 kanariner

Post by nalim » 26 Nov 2015, 14:57

eugene wrote:Ne vem kako je pri čemerkoli drugem kot pri golfu enki. Sem vprašal na pooblaščencu in nimajo več in v lokalni štacuni mi je obljubljal neke mayle hd iz česar tudi ni blo potem nič. potem sem pa kupu powerflekse ker so najlepše barve. :lol: 20k km BP. Me pa zanima kmetek kolko powerfleksov si sfukal da so se ti zamerli da pljuvaš po njih. Ker če je to edini primer ( z linka) za katerega veš potem me ne boš prepričal.
+1 za uničene PowerFejkse, tokrat iz prve roke, rumene, na R5 GTT.
User avatar
eugene
Posts: 1296
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 kanariner

Post by eugene » 26 Nov 2015, 16:20

Se pravi da na renojih ne delajo.
Let's go Brandon!
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E21 kanariner

Post by kmetek » 26 Nov 2015, 18:07

...in ostalih avtih, kjer niso bili 100% pri stvari ko so konstruirali podvozje ;)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 27 Nov 2015, 09:38

mogoce pa sprednji pogon dela tezave pa prevec konjicev ? :P heeec ...

jaz bom tote powerflekse dal zaenkrat samo na stabijih gor, ostalo bom zaenkrat pustil, pa bomo vidli ... ker jaz ne cutim nobene zracnosti nikjer, sam jezi me da se mi avto nagne v ovinku :oops:

no tu pa se red district ;) v zivo je zadeva kr berljiva - bom pa se poskusil z druge strani osvetljit, no koncu pa bo po vsej verjetnosti original osvetljitev od isntrumentov :lol:

Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: BMW E21 kanariner

Post by $küll » 28 Nov 2015, 00:58

jhgg
Last edited by $küll on 28 Nov 2015, 01:00, edited 1 time in total.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: BMW E21 kanariner

Post by $küll » 28 Nov 2015, 00:59

eugene wrote:Misliš reč zgrešena konstrukcija avta.. ja to bi se skoraj strinjal. :lol: poliuretan zdrži če je obremenjen pravilno. Če ga bo neki trgalo in gnetlo bo šol v kurac ker se ne podaja kot guma. In ker je poliuretanska puša skonstuirana kot je, ni ulita ( zlepljena) skupaj z kovinsko kletko in centrom avtomatsko zgubi fiksiranje v smeri aksijalno in je samo od kontrukcije podvozja odvisno če se to obnese. Na enki recimo se to obnese in ni problemov. Je pa res da bi mogu proizvajalec to vedet in bodisi prilagodit konstrukcijo ali pač ne delat puš za določene aplikacije. Recimo cliota.

Tu je thread o temu. http://www.cliosport.net/threads/issues ... 739/page-3

Po moje je problem ker je malo švoh dizajn. jaz bi naredu daljšo zunajo pušo z močnejšega materijala inmanj masa na robu znotraj ki locira roko aksijalno. in nekam suho se mi zdi vse skupaj- to se morak kopat v masti. pomoje je velika napaka ker so te puše dimenzisko kopije gumenih.p večini je tako.
kmetek: a ni to uni video s katerim si me ti na suho v moji temi?
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 kanariner

Post by papi » 28 Nov 2015, 12:29

zegler wrote:mogoce pa sprednji pogon dela tezave pa prevec konjicev ? :P heeec ...

jaz bom tote powerflekse dal zaenkrat samo na stabijih gor, ostalo bom zaenkrat pustil, pa bomo vidli ... ker jaz ne cutim nobene zracnosti nikjer, sam jezi me da se mi avto nagne v ovinku :oops:

no tu pa se red district ;) v zivo je zadeva kr berljiva - bom pa se poskusil z druge strani osvetljit, no koncu pa bo po vsej verjetnosti original osvetljitev od isntrumentov :lol:

Image
Avto se ti nagne iz drugih razlogov, mehki amortizerji in vzmeti in originalen stabilizator ;)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 30 Nov 2015, 08:47

ma kaj vem.. okfedre pa amortizerji, kot sem ze napisal fedre so HundR 40mm nizji, amortizerji pa nastavljivi koninastavljeni na nekje 2 od 6 s tem da sen samo enkrat dal na 6 :roll: ni vozno ...

stabilizator pa je roiginal res je, sam kaj aftermarket za te E21 pa niti ni, razen alpina kaksen ki je cenovno ADIJO pa se ni jih za dobit, pa mislim da je samo 1mm debelejsi ... :roll:

me znaima kak so kaj tile oplcki v originalu, in kaj jim najbolj poveca torzijsko stabilnost, recimo sem gledal video od opelpower pa ko kak slajd potegne ne zgleda da bi se kaj dosti nagnil ... pomojem kletka resila tale problem ...
User avatar
Tine
Posts: 952
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 30 Nov 2015, 10:59

Če bi se šasija zvijala do te mere da bi se avto zaradi tega nagibal, bi moral bit narjen iz vzmetne pločevine in povrhu še izjemno slabo skonstruiran :) tega pa fantje iz Minhna ne počnejo in nikoli niso. Nagiba se ti kot posledica kombinacije konstrukcije vpetja koles, višine težišča, trdote vzmeti in stabilizatorjev. Nižji & trši se bo manj nagibal, vendar boš davek za to plačal na cestnih neravninah.
Post Reply