Page 2 of 38

Re: American BadAss-C3

Posted: 19 Mar 2014, 01:54
by DS71
točno tako ja :D Je bilo ta prvo treba orodje nakupit .. in pri treh različnih garniturah se še sem pa tja najde kakšen vijak za katerega nimam ključa .. to je enih šestnajstin in dvaintridesetin in ne vem še kaj :lol:

Re: American BadAss-C3

Posted: 19 Mar 2014, 11:47
by gtyrant
Kako je pri Corvette ne vem, vendar ni kakšen bav bav to s colskimi šraufu in ključi.
Seveda so razlike in eni imajo več drugi manj tega.
Jaz zaenkrat še nisem imel kakšnih problemov z odvijanjem colskih šfaufov...ali pa še nisem zares naletel na njih.
Bolj je bil problem s colskimi navoji na šfaufih od zavornih cevi.

Re: American BadAss-C3

Posted: 19 Mar 2014, 17:10
by DS71
pri Vette je čist use v colah ..od šestrobih vijakov do inbusov in bi-hexov ..Edin vijak za ključ 13 je masa na alternatorju .. pa 18 mi je prav prišla na ene par vijakih ki so colski ampak spet nek čudna -stina za katero nimam ključa

Gremo naprej.. prvi stik z evropsko zemljo se je začel bolj žalostno .. vette se je srečala z nečim večjim :roll: Če se je že to moralo zgoditi je šlo mimo dost v redu. Poškodovano ni bilo ničesar drugega razen plastike
Image

Glede na to,da je cel bok v Ameriki sprejemljivih 300 dolarjev,in da je ponudba iz sistema e-shopa naračunala skupno ceno s šipingom velikih 800+ dolarjev ..če prištejemo še carino in davek,postane vse skupaj nesprejemljivo - sem se lotil popravila sam.
Ko sem odmontiral odbijač je pol boka padlo stran :lol: Žal se nisem spomnil da bi tisto sceno slikal. Ni bilo druge kot improvizirat
Image

Image

Image

Image

Ko se je to vse skupaj posušilo,sem že spet odstranil odbijač in zadevo naredil še od znotraj
Image

Image

Nato odbrušen odvečni material od zunaj..
Image

in na grobo pokitano in zbrušeno(slike žal ni)
Image

Re: American BadAss-C3

Posted: 19 Mar 2014, 20:08
by Fleko
Zanimivo nisem nikoli pomislil, da je to vse plastično :D
Drugače pa lepa kurveta :twisted:

Re: American BadAss-C3

Posted: 19 Mar 2014, 22:58
by Opelpower
Fleko wrote:Zanimivo nisem nikoli pomislil, da je to vse plastično :D
Pa da ne boš misli, da je danes kaj drugače :shock: :D :lol:

Dobro si popeglal bok :twisted: ...

Re: American BadAss-C3

Posted: 19 Mar 2014, 23:58
by Fleko
Dobro za danasnja jajca vem da je vse plastika. Samo za american muscle pa si nisem mislil da je plastik fantastik :D
A je spredni konec tudi plasticen?

Drugace pa 5.7l je ravno na meji med small in big blockom ane?

Re: American BadAss-C3

Posted: 20 Mar 2014, 00:51
by DS71
meni ni tolko impresivno da so plastične C5-C7 ..impresivno je da je bila že C1 iz petdesetih plastična .. zelo revolucionarno za tiste čase.

Glede motorjev je pa tako .. 350 CUI je in ni prelomnik med SB in BB ..namreč..obstajal je tudi SB z 400 CUI (6,6L) in obstajal je big block z 350 CUI (5,7) ..je pa prav gotovo 5,7 najbolj razširjen model z zelo dosti izpeljankami. Popularen je tudi nestandarden "garažni" stroker z 383 CUI

Re: American BadAss-C3

Posted: 20 Mar 2014, 01:19
by DS71
originalna nikoli rabljena rezerva dimenzije 195-85-15 :)
Image

v avtu se je našla flaška z korekturno barvo
Image

originalna dokumentacija
Image

in celo nekaj malega ameriškega drobiža :lol:
Image

Re: American BadAss-C3

Posted: 20 Mar 2014, 09:07
by croma_man
parkiraš bliz gozda pa ti ga divji prašiči ogulijo :lol:

torej je to slightly larger trabant :twisted:

Re: American BadAss-C3

Posted: 20 Mar 2014, 15:01
by Cox
Cakite zaj malo ... kaj vse je plasticno?