Page 2 of 40

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 21:35
by grega983
Kaj nas tera naprej ? Slepa zaljubljenost v kup pleha :D

No da malo nadaljujem.....
Tisti, ki še niste videli te obnove boste verjetno malo šokirani, vsem pa je to opomnik kaj se da če se hoče in če se ne sprašuje kaj se še splača rihtati.


Rje sem se lotil na zadnji vezni steni, ker je pač bila čisto gnila in zvita ter se mi je kot taka zdela zrela za zamenjavo. Na žalost nisem imel na razpolago kakšne lepše, za to sem jo izdelal kompletno na novo, skupaj z prečnim nosilcem pod njo.

Slike so čisto random
Image
Image
Image
Image

del novega vzdolžnega nosilca na levi strani ....
Image

....ter razlog za zamenjavo
Image

Image
Image
Image
Image
Image


Tako nekako sem namal skupaj vezno steno.
Ker sem se res prvič srečal z varjenjem, kleparijo, znam pa biti tudi šlampast, se je kasneje izkazalo, da je vezna stena narejena nekoliko nenatančno, zaradi česar sem jo kasneje naredil še 1x.
Ja, vsi delamo zajebke :oops:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 21:48
by grega983
Ker je vezna stena zgledala še kar nekako, sem se poln elana lotil levega boka ter koloteka.
Kar sem tu naumil in realiziral je mejilo rahlo že na SM sceno, saj sem se odločil, da bodo koloteki trotlziher narejeni iz pločevine debeline 2 mm, čeprav je fabriško uporabljena pol tanjša pločevina. Moj izgovor je bil, da se lahko tako lepše vari, pa še vari so močnejši. Ne morem si pomagati - poklicna deformacija :lol:

Image
Image
Image
Image

2 mm debela pločevina - manjkajoč kos pločevine sem oblikoval kako urco, da je pasal ko ata na mamo
Image

Image
Image
Image
Image
Image

In tako nekako je bil dokončan levi kolotek :D
Ni potrebno poudarjati, koliko več truda je potrebnega, da s kladivom oblikuješ takšne kose pločevine, sploh ko ne variš na preklop ampak na stik :oops:
In ne skrbeti zaradi teh ocvirkov, ki zgledajo kot zvari. Še vedno sem bil vajenec in sem se še lovil pri nastavitvah amperaže, hitrosti pomika žice, debeline žice, količine plina ter priprave površine. Varjenje je vedno potekalo v dveh sklopih. V prvo sem vpasal vse pločevine, vse spoje izdatno povaril z obeh strani, nakar sem te zvare prebrusil skoraj do gladkega. Po pregledu sem ocenil, kje je potrebno zvare popravljati zaradi poroznosti ali pa pretiranega brušenja. Sledilo je še manj temeljito brušenje.

Po končanju tega sklopa je sledilo tragikomično presenečenje ......

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 22:01
by grega983
..... iz dežele testeninožerov sem z zamudo dobil levi in desni bok z delte 1500 letnika 82.
Image
Image
Image

Zadeva je bila super lepa ter kupljena za solidne denarje, me pa je užalostilo dejstvo, da sem zraven dobil še oba brezhibna koloteka. Po toliko vloženih urah se mi je zdelo rahlo neumno, da bi moj izdelek sedaj izrezal ven ter vgradil ta dva koloteka, tako da sem se odločil, da bom ročno naredil še desni kolotek, ki je bil pa še bolj zdelan.

Pred tem sem zamenjal kompleten levi bok, ker so bili robovi na originalnem rahlo močno oglodani s strani tete RJE :D
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 22:12
by grega983
Pa še desna stran, bistveno bolj zdelana, procedura pa z malo modifikacijami enaka kot na levi strani ....
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


In tako se je končala glavnina mojih težav z rjo ........
...... dokler nisem nadaljeval z rezanjem pragov :twisted:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 22:34
by DS71
dober si :o

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 22:40
by grega983
Ob razdiranju podvozja je bilo za opaziti nekaj malega rje na obeh pragovih, sploh zadnjega pol metra.
Prvotni plan je bil samo poflikati, ker pa je bil izvijač izredno rad v družbi rjave pločevine in so se za njim pojavljale vedno večje luknje, je padla odločitev, da se zamenja oba pragova. Da se zadeva pospeši in poceni, sem ob pomoči enega od uporabnikov na tem forumu dobil custom made pragova, ki sta bila po obliki skoraj popolna kopija originala, le osnova je bila boljša - 1.25 mm pločevina. Spet srečen jaz, ker se s tem da lepše variti.

Da ne dolgovezim - oba pragova sta se izkazala, da sta bila v res poraznem stanju in bi bilo vse kaj drugega kot menjava le farbanje samega sebe ......
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Verjetno mi ni potrebno opisovati občutkov, ko kakšno leto večino vikendov režeš s avta gnilo pločevino ter moraš vse narediti na novo, da sem dobil rahlo negativne občutke ob omembi besede RJA :evil:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 22:56
by grega983
V enem od prvih postov je bilo videti, da je streha do jaja. Brez sanacije bi kmalu v deževnem vremenu potreboval anorak med vožnjo, ker je pač bila tako gnila po robovih.
Na žalost je to bolezen res vseh delt, pa je to letnik 80 ali pa 94. Sicer so leta 86 nekoliko spremenili detajl na obeh vzdolžnih robovih in tako ta del večinoma kasneje ni več rjavel, zadnji rob strehe pa je pogreb s stališča rje, ker je ena cela in ogromna rezidenca za govedo, da to odpraviš :oops:

Seveda bi ne bil srečen, če bi si ne zaželel malo dopolnitev karoserije po mojih željah.

Zgleda, da sem po duši južni brat, ker če že avto nima klime potem pa naj ima vsaj šibedah :lol:

Iz te zgodbe je iz tistega ogromnega prebivališča za goveda nastal pravi raj za goveda, ker sem se zamenjave strehe lotil na povsem neprimeren način, kar je imelo za posledico, da je streha zgledala kot izdelek, ki so ga štancali v Anhovem.
V glavnem, rezultat tako grd in neprebavljiv, da bom objavil samo lepše slike :oops:

Image
Image
Image

V glavnem, rezultat je bil porazen, kar sem kasneje ob prvi pametni priliki uredil kot se zagre.




rezidenca za govedo - štala, raj za govedo - štala neverjetnih razsežnosti

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 23:19
by grega983
Ker sem potreboval odmor od te veselice s streho, sem se lotil sprednjih kolotekov.
Na pogled je bil levi nekoliko sumljiv, desni pa je zgledal brezhiben. Izkušnje in opažanja z drugih forumov so govorila o dejstvu, da sta to dve kritični mesti, kjer je še vsaka delta, narejena med leti 80 in 94, zgnila oz. še bo zgnila.
Glede na dosedanje izkušnje sem imel tak zelo slab občutek, da me čaka še en hlev .....
Občutki me niso razočarali in tako je spet sledilo besno vrtanje, flexanje in varjenje .....
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


No in ker sta bila tako oba sprednja koloteka porihtana, sem preventivno postrgal dol ves fabriški body, ki je bil še vedno v izvrstnem stanju, vse zaradi tega, da vidim, če me še kje čaka kakšno rjavo presenečenje

Image
Image

Ker razen na požarni steni ni bilo več videti rje, sem kompleten sprednji del premazal z 2k temeljno barvo.
Image
Image
Image

Sledilo je še jebanje ježa ob sanaciji manjše luknje v požarni steni, ker sem s svojo <stabilno> postavo nekoliko neroden in je prava umetnost najti nek normalen položaj, da lahko lepo pomeriš pločevino, režeš in variš.
Aja, luknja v požarni steni je nastala, ker je neznani testeninožer v fabriki s tesnilno maso slabo zatesnil enega od spojev v motornem prostoru in je voda veselo pronicala v potniško kabino.
Image
Image
Image
Image


In tako sem prišel do točke, ko sem lahko šel peš mimo avtomobila in se z njega ni več sipala rja :lol: :D

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 23:37
by grega983
Kot proslava ob koncu boja z rjo sem srečen kot radio kompletno potniško kabino prebrusil in pobarval z 2k temeljno barvo.
Image
Image
Image
Image


Za piko na i se je karoserijo postavilo na bok, da se povarijo vsi prej nedostopni spoji na zadnje delu, ter da se očisti star body, vse prebarva z 2k barvo, na novo zatesni vse spoje ter da se nanese nov body
Image
Image

Ne znam si predstavljati muke tistih, ki tole delajo ležeč pod avtomobilom .....
Image
Image

prvi sloj temeljne
Image

pa še drugi sloj
Image

nanešena tesnilna masa
Image

body
Image

Re: Lancia Delta HF Turbo

Posted: 05 Feb 2013, 23:55
by sablac
tale tema mi je pa vsec,ker je lepo vse dokumentirano in predstavljeno,pa velik srca je v njej