Page 2 of 4

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 13:50
by nalim
Ja, reduciram količino avtomobilov pri hiši. :)

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 14:18
by papi
Kaj pa maš še kaj drugega???
Kaj pa cena? Prijatu je mogoče zainteresiran... 8-)

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 14:27
by nalim
papi wrote:Kaj pa maš še kaj drugega???
Kaj pa cena? Prijatu je mogoče zainteresiran... 8-)
Trenutno od avtov nič takega, kar bi bilo oldschool zanimivo prej, kot čez 10 let: Sharan V6 in Audi S3, oba 4 pogonca, Twingo Turbo pa je že našel novi dom v začetku leta.

Cena V8? Izhodiščnih 6000EUR je zapisanih v oglasu, za več treba na 4 ali več oči kako reč: nekaj lufta se bo našlo, sploh pri popustih na opcijske dodatke (vrhunski rezervni motor V8, še en set BBSk, ...). 8-)

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 14:33
by croma_man
enga holseta gor pa pridem jst po njega :twisted:

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 15:22
by nalim
croma_man wrote:enga holseta gor pa pridem jst po njega :twisted:
Saj se za po mleko in k maši že zdaj spodobno premakne. :twisted: Če bi šel v predelavo, bi ponudil domovanje dvema polžema, za varnih 600KM. Samo kaj, ko je mojega V8 škoda za take hece, je bolje poiskat kaj manj ohranjenega/zdelanega za manj $$.
Moj je bolj primeren za hobi šrauferja, ki se raje več vozi in le tu in tam malo za dušo umaže roke. :lol:

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 05 Apr 2013, 15:37
by papi
nalim wrote:
croma_man wrote:enga holseta gor pa pridem jst po njega :twisted:
Saj se za po mleko in k maši že zdaj spodobno premakne. :twisted: Če bi šel v predelavo, bi ponudil domovanje dvema polžema, za varnih 600KM. Samo kaj, ko je mojega V8 škoda za take hece, je bolje poiskat kaj manj ohranjenega/zdelanega za manj $$.
Moj je bolj primeren za hobi šrauferja, ki se raje več vozi in le tu in tam malo za dušo umaže roke. :lol:
Se popolnoma strinjam, škoda takega zgodovinskega primerka ... ;)

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 26 Jun 2013, 12:56
by nalim
Prejšnji teden sem po skoraj celem letu počitka reaktiviral V8 (to pomeni odklopil vzdrževalec akumulatorja, končno zamenjal mini zobniček v števcu, menjal dve povezavi vzvodov CZ v vratih, preveril tlak v gumah) in z njim naredil slabih 400km.

Problemov ni bilo absolutno nobenih, klima v največji vročini uspešno opravlja poslanstvo, katero je hlajenje potnikov ob rahlo priprtih oknih, da se med vožnjo sliši grmenje V8 motorja. :twisted:

Še test porabe: pri vožnji po omejitvah na magistralkah se poraba drži pod 9 litri, pri živahnejši po AC in ovinkih pa naraste na dobrih 13l. Meni se to ne zdi dosti, sploh če se upošteva, da motor zaradi porabe olja ne dela usluge lambda sondi (tu je še vsaj 1,5-2 litra rezerve) in da 280KM vseeno rabi malo več hrane, kot kak mlinček v Ladi Nivi, ki si je vzela približno isto količino goriva na 100km. :D

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 26 Jun 2013, 21:35
by L4UK0
Lepo lepo. Kakšna trasa pa je bila teh 400km če ni skrivnost? :)

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 26 Jun 2013, 23:53
by nalim
L4UK0 wrote:Lepo lepo. Kakšna trasa pa je bila teh 400km če ni skrivnost? :)
Nič posebnega: približno 300km je bilo prevoženih v soboto popoldne: iz okolice MB preko Laškega in Zidanega mosta v Trebnje (Audi srečanje) ter nazaj v MB s par vmesnimi zankami okoli Celja. Ostalo sem prevozil lokalno okoli MB.

Re: Audi V8 D11 4.2 Quattro 6-gang

Posted: 19 Aug 2013, 15:15
by nalim
Par hitrih svežih slik s telefonom, ker se ravno bliža 5.obletnica lastništva.

Image

Image

Image

Tako naj bi zgledala notranjost avta, ki ima prevoženih 267.000km:

Image

Image

Image

Image

Pa še bistvo - pod pokrovom se skriva 280 žlahtnih:

Image