Re: Opel manta a 1972
Posted: 13 Oct 2012, 11:03
Sej tu je nekaj tolerance kateri ferg lahko obesiš na kakšen motor, ker jih je itak treba polovit po venturijih in potem primerno zdizirat v vsakem primeru katere vzameš.
Nahitro, iz knjige Dellorto Superformance, ker jo mam ravno pri roki:

Ta knjiga je sicer bolj centrirana okoli zračnohlajenih VW motorjev v navezi z Dellorto dvojnimi vplinjači, ampak od oka itak velja za vse motorje.
Po tej tabeli si poiščeš velikost venturijev, najprimernejših za tvoj motor, in iz tega izhajaš po raznih formulah. Za velikost karbov množiš velikost venturijev z 1.2 in greš na najbližjo opcijo (sepravi če ti formula pove 41.8 greš na velikost 40 in ne na 45), potem je pa še tu nekih preprostih množenj za polovit ostale dize. Vsaj toliko, da prideš v nek približek optimalnega delovanja, fine nastavitve pa že kasneje.
Edit: spregledal sem, da govoriš specifično za webre; to zgornje je napisano za dellorte, kar pa se ne poklapa točno z velikostmi za webre. No, morda pride vseeno komu prav.
Nahitro, iz knjige Dellorto Superformance, ker jo mam ravno pri roki:

Ta knjiga je sicer bolj centrirana okoli zračnohlajenih VW motorjev v navezi z Dellorto dvojnimi vplinjači, ampak od oka itak velja za vse motorje.
Po tej tabeli si poiščeš velikost venturijev, najprimernejših za tvoj motor, in iz tega izhajaš po raznih formulah. Za velikost karbov množiš velikost venturijev z 1.2 in greš na najbližjo opcijo (sepravi če ti formula pove 41.8 greš na velikost 40 in ne na 45), potem je pa še tu nekih preprostih množenj za polovit ostale dize. Vsaj toliko, da prideš v nek približek optimalnega delovanja, fine nastavitve pa že kasneje.
Edit: spregledal sem, da govoriš specifično za webre; to zgornje je napisano za dellorte, kar pa se ne poklapa točno z velikostmi za webre. No, morda pride vseeno komu prav.