
Glede na število tekmovalcev na Ivarčkem vsako leto, zanimanje očitno je. Še bolj zanimivo pa je malo natančneje pogledat listo prijavljenih, vozila in razrede. Zakaj to poudarjam? Prepričan sem namreč, da morajo bit slalomi zastavljeni tako, da bodo (ostali) namenjeni najširšemu krogu tekmovalcev in bodo res namenjeni (tudi) čistim amaterjem, začetnikom... pač vstopu v avtomobilski šport. Torej stroški udeležbe (prijavnina in morebitni drugi obvezni stroški) naj ne bi presegli "standardnih" slovenskih in avstrijskih 30€ (po pogovoru s tekmovalci iz nižjih razredov -nekje vsak začne- sem ugotovil, da nekje do max 40€ bi še bilo sprejemljivih, potem se hitro začne selekcija; 70€ je bistveno preveč), ter "serijski" razredi morajo ostat takšni, da se lahko "konkurenčno" pelješ tudi z avtom za vsak dan, igračo, ki si jo za prvo sezono kupil za 200€ in vanjo nisi kaj vlagal ali pa če si prvič na progi. Milan, s čim si ti začel vozit? Kaj pa npr. Brane? Ali pa če se premaknemo kako desetletje naprej in vzamem za primer naju s Sandijem, ki sva ostala gonilna sila za Ivarčko pobudnika da se je lani in letos množično hodilo na Kärtner Kleinslalom Cup. Če bomo na začetku s previsokim pragov odbili tiste, ki bi samo prišli probat (še tako je marsikoga potrebno za prvič skoraj dobesedno prosit - sploh prej omenjene "last minute lokalne dirkalce"), potem tudi ne bomo prišli do tistih, ki so "not padli" ter sebe in avtomobile toliko bolj pripravljajo, kasneje pa se še preizkusijo v čem drugem. Večina je tako začela.
Glede AŠ sem malo skeptičen, toda če se ne proba, se sigurno ne bo nič zgodilo. Malo se edino bojim, da si bomo z "mešanjem dreka" predvsem zapletli trenutno situacijo. V vsakem primeru ne smemo dovolit, da AŠ razpiše kakršnokoli prvenstvo za 2013 preden bodo znani vsi pogoji. Bil je tudi predlog, da bi se avtoslalomi obdržali na čisto amaterskem nivoju in bi se razpisalo "turistično" prvenstvo mimo AŠ. V Avstriji to odlično funkcionira. To vprašanje je bilo zastavljeno tudi na seji AMZS, kjer je bil tudi pritrdilen odgovor vendar "zaradi napake za snemanje tega dela v zapisniku ni".
Kar se pa samih prog tiče - če se spet oziramo po avstrijcih. Kakšna se naredi bolj zaprta (MB TAM, MS), kakšna bolj tehnično zahtevna (Ivarčko) in kakšna bolj hitra (zadnji Šempeter, paralelc SG). Tako da je nekaj za vsak okus.
Bi pa anketo z na4kolesih.net vzel malo z rezervo - najbolj glasni se v večini primerov sploh ne pojavijo na štartu. Bolj objektivne rezultate lahko dobiš v nedeljo, tako da računam, da se vidimo
