Dobr, nej vam bo...
@Axion, a so ti kej znane tele Sparco?
Da ne dolgovezim, ko to čudo tehnike od prestavnega mehanizma dobi vse možne lufte, se šalta ko v kamjonu, tako da sem dobil eno super varjanto. Stiff + short shifter kit, z vsemi novimi pušami (medeninaste namesto plastične) in periferijo.
Takole je šlo vse v prafaktorje, tastare gume in plastika v smeti, nove stvari pa gor, lufti so izginili in prestavljanje je spet užitek (če že vleče bolj švoh

)
Potem sem imel nekaj težav z nosilci motorja. Na koncu se je izkazalo, da je zaradi širših pest polosovina začela skakt ven in zaradi udarcev je počil nosilec. Podložke na polosovine in nov home made nosilec pa je spet tko kot more bit. "Spotoma" menjal še menjalnik (v tastarem so iglice od ležaja na križu polosovine), sklopko, zajlo za gas in sklopko in ostale bedarije, ki pridejo zraven

Pa izpušni kolektor sem povil, ker se ti motorji že tko nenormalno grejejo (zdej se bo OP spomnu na en izlet iz RL-ja

).

*Tukaj manjka še en par, ki je bil za čas fotke še na avtu, že polomljen
Enkrat vmes mi je uspelo dobit airbox od Espace III 2.9 V6, kateri je enak kot pri Cliu Gr.A
Manjka mi še "šnorkel" in adapter za loputo, pol bo pa taprav wuuush, že tko je motor precej stroke-an

Še ene par random fotk, naprej pa po oglasih
