
Kmetek + Clio 16S

Re: Kmetek + Clio 16S
Kaj je že kaj novga? Moj avto nima duše al je premlad? Če ne bolje da se tema zbriše, pa dam v prvi post zraven predstavitve 2 slikce in basta. Pa brez zamere 


-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Kmetek + Clio 16S
Evo sej smo zrihtal... zdruzl obe temi, tko da lahko tle updejtas stvari o Cliotu
tm med avtomobili uporabnikov pa nej bodo vseen bl oldschool zadeve 



Re: Kmetek + Clio 16S
Kaksna pa so merila za "oldschool" avto?

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Kmetek + Clio 16S
DA je vozilo strejše od 25 let, torej oldtimer, ob odobritvi adminov pa tudi kako specilano vozilo mogoče kako leto mlajše 


Re: Kmetek + Clio 16S
Dobr, nej vam bo...
@Axion, a so ti kej znane tele Sparco?
Da ne dolgovezim, ko to čudo tehnike od prestavnega mehanizma dobi vse možne lufte, se šalta ko v kamjonu, tako da sem dobil eno super varjanto. Stiff + short shifter kit, z vsemi novimi pušami (medeninaste namesto plastične) in periferijo.

Takole je šlo vse v prafaktorje, tastare gume in plastika v smeti, nove stvari pa gor, lufti so izginili in prestavljanje je spet užitek (če že vleče bolj švoh
)

Potem sem imel nekaj težav z nosilci motorja. Na koncu se je izkazalo, da je zaradi širših pest polosovina začela skakt ven in zaradi udarcev je počil nosilec. Podložke na polosovine in nov home made nosilec pa je spet tko kot more bit. "Spotoma" menjal še menjalnik (v tastarem so iglice od ležaja na križu polosovine), sklopko, zajlo za gas in sklopko in ostale bedarije, ki pridejo zraven
Pa izpušni kolektor sem povil, ker se ti motorji že tko nenormalno grejejo (zdej se bo OP spomnu na en izlet iz RL-ja
).

*Tukaj manjka še en par, ki je bil za čas fotke še na avtu, že polomljen

Enkrat vmes mi je uspelo dobit airbox od Espace III 2.9 V6, kateri je enak kot pri Cliu Gr.A

Manjka mi še "šnorkel" in adapter za loputo, pol bo pa taprav wuuush, že tko je motor precej stroke-an
Še ene par random fotk, naprej pa po oglasih






@Axion, a so ti kej znane tele Sparco?

Da ne dolgovezim, ko to čudo tehnike od prestavnega mehanizma dobi vse možne lufte, se šalta ko v kamjonu, tako da sem dobil eno super varjanto. Stiff + short shifter kit, z vsemi novimi pušami (medeninaste namesto plastične) in periferijo.

Takole je šlo vse v prafaktorje, tastare gume in plastika v smeti, nove stvari pa gor, lufti so izginili in prestavljanje je spet užitek (če že vleče bolj švoh


Potem sem imel nekaj težav z nosilci motorja. Na koncu se je izkazalo, da je zaradi širših pest polosovina začela skakt ven in zaradi udarcev je počil nosilec. Podložke na polosovine in nov home made nosilec pa je spet tko kot more bit. "Spotoma" menjal še menjalnik (v tastarem so iglice od ležaja na križu polosovine), sklopko, zajlo za gas in sklopko in ostale bedarije, ki pridejo zraven



*Tukaj manjka še en par, ki je bil za čas fotke še na avtu, že polomljen

Enkrat vmes mi je uspelo dobit airbox od Espace III 2.9 V6, kateri je enak kot pri Cliu Gr.A

Manjka mi še "šnorkel" in adapter za loputo, pol bo pa taprav wuuush, že tko je motor precej stroke-an








Re: Kmetek + Clio 16S
pa nehite mu težit s starostjo avta, k je to ena redkih tem, k ma dobre fotke not. ostale majo samo rjo pa pol avta manjka na vsaki sliki pa to... 



Re: Kmetek + Clio 16S
Hudo. In čist oldschool. Vsaj kar se mene tiče. Če bi bil eno generacijo novejši tale klijo, bi bla pa sam še stara jajca... 


Re: Kmetek + Clio 16S
O brez skrbi, sem imel precej slabe vesti zarad teh feltn, ampak vidm da zdaj konkretno sluzijo svojemu namenu.kmetek wrote:@Axion, a so ti kej znane tele Sparco?![]()

