

To imas 1.2 motor z TB ?Rifasiemp wrote:No prvo dirko smo prestal.... Grozotno naporno pred in na njej... V četrtek peljemo avto na mapiranje... mi umre tuljava in avto dela po 3 cilindrih... izvlecemo 70hp..avto je nastavljen za silo... zamenjamo tuljavo in svecke... avto nori ampak vzig se ni pravilno nastavljen... ampak razlika proti prej nora... avto je ziv kot ne vem kaj... opazim da mi pedal za zavoro pada notri.. zrak je nekje ... hočemo odzračit opazim da odzracevalni sravf na zav. cilindru ne drzi, zamenjamo cilinder, na drugem unicen navoj, povrtamo vecji navoj da drzi. Hocem avto peljati malo na testno voznjo s prikolico, nam na avtocesti odpade kolo na prikolici (k sreci brez posledic ) uredimo to in pridemo domov nekaj po 10h zvecer... delamo do 1h zjutraj... ob pol 6 pa na dirko kjer se prvic zapeljem z avtom
opazimo da ni to to... prevec stvari je se "razstelanih" , po vrhu vsega pa se mi se zlomi rocka za hidravlicno rocno
v glavnem vse to v 3 dneh... V glavnem zabavno je blo
Sem pa vesel glede motorja ki se je izkazal tako kot mora samo pač treba je se nastaviti malenkosti, da bo vse prišlo do izraza ... Servo volan priklopiti (zmontiran je ze) pa špero nuuujno ker nikakor ne gre moč na tla... posnetke pa dodam ko se kaj pojavi
bomo na ljubecno se bolj pripravili
![]()
Lp, Nejc!
1.2 16v motor z itbji od yamaha r6 je jadennis18 wrote:To imas 1.2 motor z TB ?Rifasiemp wrote:No prvo dirko smo prestal.... Grozotno naporno pred in na njej... V četrtek peljemo avto na mapiranje... mi umre tuljava in avto dela po 3 cilindrih... izvlecemo 70hp..avto je nastavljen za silo... zamenjamo tuljavo in svecke... avto nori ampak vzig se ni pravilno nastavljen... ampak razlika proti prej nora... avto je ziv kot ne vem kaj... opazim da mi pedal za zavoro pada notri.. zrak je nekje ... hočemo odzračit opazim da odzracevalni sravf na zav. cilindru ne drzi, zamenjamo cilinder, na drugem unicen navoj, povrtamo vecji navoj da drzi. Hocem avto peljati malo na testno voznjo s prikolico, nam na avtocesti odpade kolo na prikolici (k sreci brez posledic ) uredimo to in pridemo domov nekaj po 10h zvecer... delamo do 1h zjutraj... ob pol 6 pa na dirko kjer se prvic zapeljem z avtom
opazimo da ni to to... prevec stvari je se "razstelanih" , po vrhu vsega pa se mi se zlomi rocka za hidravlicno rocno
v glavnem vse to v 3 dneh... V glavnem zabavno je blo
Sem pa vesel glede motorja ki se je izkazal tako kot mora samo pač treba je se nastaviti malenkosti, da bo vse prišlo do izraza ... Servo volan priklopiti (zmontiran je ze) pa špero nuuujno ker nikakor ne gre moč na tla... posnetke pa dodam ko se kaj pojavi
bomo na ljubecno se bolj pripravili
![]()
Lp, Nejc!
To je start s pol gasadennis18 wrote:Lepo ga seka ja...sem bil na startu in videl da se avto sploh noce premaknat
Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=c8J17bR2 ... e=youtu.be
Evo posnetek ki se vidi da avto kar stoji
Rifasiemp wrote:To je start s pol gasadennis18 wrote:Lepo ga seka ja...sem bil na startu in videl da se avto sploh noce premaknat
Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=c8J17bR2 ... e=youtu.be
Evo posnetek ki se vidi da avto kar stojisma se mal ucila kak pa kaj... avto ma res ogromno navora ze v nizkih obratih takoj... samo treba je se spravit to vse na podn
spera, sprememba podvozja itn
v glavnem ucne ure
Veliko jih je... to je cist razumljivodabi wrote:Ponavadi so vedno take nenormalne porodne težave!Zanima me pa, kje in kdo ti je pa delal mapo in kakšno verzijo Megasquirta uporabljaš?