Re: BMW E30 318i 87' royalblau- Prinz Rupert
Posted: 30 May 2024, 07:51
Super, dobra ideja. Me zelo zanima kako bo to izpadlo

Ok, to te razumem. Mački če so grobi precej poškodujejo zaščito na pragih, pa tud če so manj grobi maš z zaščito precej štale. Se pa pač to v kleparskih delavnicah pol ličarsko popravi....ni pa to najboljš, ko je body enkrat popravljan. Sicer ima Celette tu rešitev z nastavki v MZ stebrih in avto vpneš v nosilne točke, ampak tu je pol spet problem, ker se mora večinoma precej podvozja odstranit. Ti pa vsaj nič zaščite ne poškoduje. Je pa dons že kar problem dobit ta stare nastavke za kak pameten denar, pa za en avto se to itak finančno ne izplača. Nova verzija univerzalnih nastavkov je pa finančno itak adijo pamet.
Aha ok pol ni panike, jaz sem si to mal bolj slikoviti predstavljalpero27 wrote: ↑29 May 2024, 19:50 Drugače se na slikah ne vidi, ampak sem zankrat ob drevo vlekel avto v konkreten klanec samo z popuščanejm bremze, brez gasa, in sem potem ko je avto gurtno nategnil šel seveda tudi potolčt z kladivom pleh pod napetostjo. To je blo tko par 100 kil sile mogoče v gurtni. Sicer je bil tud karambol pri 10 na uro, tako da razen zmečkane vezne, speštanih prvih 5cm kraka in morda rahlega diagonalnega zamika kraka (milimetri) upam da ni blo hujše škode. Zaenkrat ni videt. Moram nardit merilo pa pomerit.
So pa tvoji nasveti glede kleparije vedno več kot dobrodošli in jih vzamem v obzir!


