Malo smo offtopic s to debato zdej.. Upam da nam bigbore oprosti
Vbistvu ful zadev, ki smo si jih vedno govorili med sabo ne velja
Bom dal kr dejstva na mizo
A veste ki smo vedno govorili, da enkrat ko imaš starodobnika homologiranega je konec...
Se ne da več zbrisat ven... in ne moreš nič homologirat, dvakrat narobe!!!!
Sam sem to poletje čisto uradno izbrisal status starodobnika s homologacije

Na mojem Opel Kadett C sem homologiral platišča, in mi je možakar od LPP reku, da bo šlo skozi samo,
da morem dobit od ene zveze papir
In potem mi je en gospod z enega resnega kluba, ki spada pod SVS izdal papir,
da se status briše zaradi neustreznih dimenzij pnevmatik :O
TOP!!! Se da izbrisat! jst sm biu v sedmih nebesih... samo da imam nekako homologirano
Druga zadeva, na mojem T3 imam isto homologiran status starodobnika, torej starodobnik v prometni...
In sem brez težav homologiral kljuko, vendar so mi rekli, da morem namontirat fiksno da bo period correct!
Zaključki :
-Starodobnik s prometne se da izbrisat!
-Časovno skladne zadeve se da homologirat tudi s starodobnikom v prometni!
Zgornje dve trditve so čisto legalne, brez nobenih vez in mučk, lahko vas usmerim če bo kdo potreboval

Verjamem, da bo kdo zelo vesel teh informacij, jaz sem moral pridet sam do teh ugotovitev....
Kot je rekel Eugene, za neka vozila ki imajo sorazmerno majhno kubikažo in neke normalne konje...
Se ne splača več delat nobenih certifikatov... če ima kdo v družini 50% bonifikacije narediž družinsko pri AS zavarovalnici...
Torej če ima en v družini 50% bonifikacije lahko vsi v družini to ugodnost koristijo, tudi na več vozilih....
Sam imam dva vozila na 50% preko očeta

Njemu se nič ne spremeni zaradi tega
