Tolk tega vmes blo, da groza od zadnjega updejta

Tole bo noro dolgi post, kerga sestavljam pol dneva menda, tko da vzamte si čipse, piškote, pivo, čaj, itd za zravn
Dokončan GTV 2.0 V6 TB motor.
Nov rotor. Stari je bil en mal znucan
Zmontiran termostat s senzorji in vsem
Zalepljen zadnji most
Pa še karter tesnilna + tesnilo
Postavljen na voziček
Potem pa očistil še injektorje v ultrazvoku in testiral brizganje
Začnem montirat še krom cevi. Opa..spet bo neki narobe
Postran so ga not navili. Pa sem se še spraševal zakaj hudiča je bil tak kratek vijak, da prijel skor nč..sem zvedo. Sej je sam turbo, zakaj bi rabo bit dolgi vijak
In gotovo
By
Vmes med tem motorjem sem vzel v delo še GTV 2.0 V6 TB (ja 2x pain in the ass V6 TB istočasno

), ki je po dolgih letih stanja rabila ljubezni okoli motorja. No kasneje se je izkazalo da je rabila še malo več kot samo predvideno
Takoj vidim en kup dela
Puščajoči semering na polno
Obenem avto je prišel do mene na vleki, pedal sklopke not pado. Veselje pridet do cilindra na menjalniku. Sam ene 100 stvari v napoto
Snameš vse to, pa še vedn nisi nč bližje
Odšravfam 2 vijaka. Čak mal..kje je 3. Zakaj se to ne premika. Gledam, svetim. Počen vijak. Zavaril nosilc na vijak ki je ostal v menjalniku
Zakaj sklopka ni delala
Začnem snemat zobati jermen
Komi kej držal še napenjalc
Redne menjave olja..hja. Ne glih. Ampak sem vido že 10x hujš tudi
Avto je ropotal neznosno in nabijal vse. Sem mislo, da bo treba sam naštelat ventile. Mhm..
So že razpadli dročniki vsi izpušni.
12V ključ za obmične pa jermenico oljne pumpe. Dal nardit si seveda
Pomeril lufte
Vidim stanje dročnikov. Grem s strahom merit odmične. Po nekem čudežu ne čist uničene, ampak ni minimum. Ajde..za silo bo še.
Turbo vs turbo
Vse puščal semering na ohišju razdelilnika vžiga
Razkopal že pol motorja praktično haha
Vse sneto
Po par dneh namakanja v citronki je star cilinder z še vedno ogromno nabijanja in vodovodarskimi klešči popustil in dal plac za novega
Vmes sem se zmoto in naročil tamale dročnike za prvo serijo. TB in super ma namreč večje..Pa je šel skoraj teden okoli, da sem dobil prave
Počasi zlaganje nazaj. Dobit pri tem avt vodno pumpo vn in notri, je za ubit!!! Da ne govorim da jermenica ne gre posebi dol, ker je premalo prostora, čeprav Alfina navodila kažejo kak jo snameš bp. V nekje 6 poizkusu sem jo uspel not dobit.
Na hitro malo polepšal pokrov, da ni glih cel rjav
Malo še varil plastiko haha
Nov rotor
Vsi jermeni nazaj
Zaprto vse pri jermenih
Zaprt motor
Večina nazaj na svojem mestu
Na hitro polepšal še napise. Nisem mogo pustit vse umazano, odluščeno
Vmes zamenjal še glavni cilinder sklopke
In odzračil sklopko
Motor sestavljen!
Dalje mi reče, naj pogledam armaturo, ne sveti nič. Ok. Hudo čudno. Vzamem vn, razstavim.
Mja..nova ohišja, spucat vezje
Pri kolegu na dvigalki dobila novo podvozje spredaj. Roke, amortizerji, stabilizator štangice, nove manšete volana, nov semering polosovine.
Test drive itd, avto ne gre nikamr, tuli kot nora turbina in vleče šele od nekje 4k +. Ok neki ni vredu. Diagnoza, verjetn je turbina v kurcu
Turbina dol.
Lufta ni, veternica ok
Kaj je pa to
Veselje z vijaki seveda
In pa krivec za vse!
No obenem odkrijem še počen westgate..
Ok. Dejmo drugo turbino. Reče znanc, joj mam eno obnovljeno v italiji. Ja super, dej pošl. Ko sem jz vido to "obnovljeno"
Hvala in adijo. Bomo kr staro od avta zrihtali.Vse razstavil
Povarili westgate kolk se je dalo, da bo dlje zdržala.
Vijake porihtali, kjer mi glave urejajo
3x helicoil
Downpipe 2x helicoil
Pa seveda sem dal original stojne vijake in matice kot mora bit, ne vijake kere najdeš pri roki, kot večina dela..
Poravnane površine
Plus cement za izpušne sisteme za ziher
Pa za piko na i, še razcepka kot se spodobi za westgate
"Obnovljena" turbina. Vsa nova tesnila, nove vakum cevi, stojni vijaki, matice, itd.
Zadaj desno je nabijala še stab štangica
Pa grozni znakci so dobili malo lepše 8)
60 km testne vožnje. Zdej pa leti kot treba. Dobro potegne, nobenih zvokov več pihanja mim itd. Rabi še nov izpušni sistem, ker sta zadnja dva lonca luknjasta, ampak povrsti. Pride tudi to na vrsto, ma že v planu lastnik, skupaj z menjavo podvozja zadaj še.
Mašinca dela zdej k urca
[youtube]QDx_m5WhVsI[/youtube]
[youtube]nA3bNoHKDXY[/youtube]
Pa na poln segrete še z mal več obrati :mrgreen: To je to od GTV, ki je vmes vskočla.
[youtube]LahKIopHtjg[/youtube]
Potem je prispel nov motor za zrihtat. Alfa 75 1.8 TB 8) Zgleda sicer odlično stanje, ampak je dolga leta čakal pa se bo preventivno pogledalo pred vgradnjo.
Za GTV 2.0 V6 TB motorjo je prišel na vrsto 164 3.0 V6 QV motor.
Že ko sem olje spuščal sem sumo, pa se je hitro sum potrdil :doubt: Voda zmešala se. Pa zažgano vse črno, lepljivo kot smola
Rjav zanič cilinder
Podmazovanje na vn hehe :mrgreen:
Glave dol, nič lepega
Noro oksidirane
Karter dol
Ležaji pa gred na srečo preživeli
Kar se pa ne more rečt za bate..2 sta že mela znake ribanja na polno.
Cilindri bli pa toooolk zapečeni. Ene 2 ure jih vsaj vn tolko, brez da bi jih seveda pojebal
Vse črno zažgano
Prišle še 2 rezervne glave, smo mislili, da jih bo mogoče boljše uporabit, ampak ta motor je pa zgleda mel neke probleme z dobavo olja, ker je bilo VSE zaribano do neuporabnega. Dobesedno vsak del motorja..
Vmes prišli novi QV bati
Delavnica polna :mrgreen:
Glave so sicer mele tudi probleme, ampak se je uspelo rešit
Odšle z gredjo v obdelavo
In prišle nazaj "nove"

Spodaj je bili sicer površina tolko od korozije, da se je rabili povarit in pobrusit potem, ampak so se rešile.
Oprane v stroju, pri tolk zapečenem, drugače ne gre. Nova vodila, popravilo sedežev, poliranje vseh gredi in odmičnih. Popravilo korozije, brušenje, novi tefloni.
Cilindri bojo ostali z izjemo enega isti. Po honanju premerjeni in preverjeni, bojo še vse ok.
Enga tistega je pa žal rja uničila.
Vmes ker se je pri 12V mal vse zakompliciralo z vsem, sem pa dal na stojalo 24V in ga začel kr zlagat
Tuki je bil pa mal obratn vrstni red zaradi časovnega da smo spelali balans gredi na novo.
Gred na novo zbalansirana na preračunane uteži. Olajšan vztrajnik in alu jermenica custom made. Jermenica utež v njej ni glih vrhunec estetike haha
Glave so bile sicer urejene, ampak se jih ni glih pazilo pa tudi brušene so bile slabo, tako da so šle še enkrat na brušenje
Robe za 2 motorja pripravljene
Čiščenje batov. Prvi so bli čisto zanič, pa je potem mi hrvat prineso te druge, ki so pa super stanje še.
In pa čisti
Sestavljeni!
Dalje. Čiščenje glavne gredi. Mojster na delu
Nikoli ne razočara kolk je svinjarije. Tukaj bi kmalu prišla do kanalov za mazanje ležajev
Skupaj kr nekaj svinjarije
Temeljito oprana kompletna in spihana
In pa novi čepi
Prvi blok ni bil ok. Cel potolčen povsod, poškodovan pri zadnjem semeringu, pobrani navoji menjalnika 3, odtrgan vijak pri vodni pumpi, itd
Opran drugi blok od Lancie, ki je isti kot 24V z izjemo par sprememb ki se zamenjajo bp
Malo pobrušena površina pumpe
Očiščeni sedeži za cilindre in tesnila cilindrov
Ležaji v blok
Gred notr
Preverit s plastigage. All good.
In stegnjena
Tesnilna masa na ove strani plus tesnilo
Montirano skupaj s pokrovom bloka
Flexhone je mel kr posla :mrgreen:
Ampak je ratal
Pa še očiščeni odzunaj
Nadaljevanje sledi kmalu. Kdo je prišel do konca..kapo dol
