Page 2 of 5
Re: Jejžev brlog
Posted: 04 May 2018, 12:14
by Cox
Mi smo jih obnavljali na w123 pa mi je žal vsake minute ki smo jo porabili na njih .. drugače pa je bila edina uspešna metoda ko smo se sprijaznili da bodo batki tako ali tako drugi, da smo v njega zvrtali luknjo in vrezali navoj in potem potisnili ven z vijakom.
Če svojo delovno uro ceniš na več kot 2€ si kupi nove.
Re: Jejžev brlog
Posted: 04 May 2018, 13:16
by Ježek
za 70€ sem naročil komplet tesnil in batkov tako, da bo akcija čez vikend. Še vedno je slabih 170€ razlike do najcenejših čeljusti ki bi jih lahko dobil če bi bile na zalogi tako, da bo urna postavka lahko malo večja
Na e30 sem obnovil čeljusti, ki so z avtom stale 10 let na polju pa sem bil zelo zadovoljen. ni pa neko delo za vsak dan.
Kako ste pa uspeli luknje v batke zvrtat? Sta dala čeljust na pol?
Re: Jejžev brlog
Posted: 04 May 2018, 15:35
by Cox
Na pol sma dala ja .. no,po enem letu na naslednjem tehničnem je bila spet zaštekana ..
Re: Jejžev brlog
Posted: 22 Oct 2018, 23:20
by Ježek
Je že probal kdo ravnati zvit volan?
Danes sem v bmwja zmontiral mtech volan in, ko ga zavrtiš, hodi gor-dol in naprej-nazaj za dobra 2cm
Nisem se še probal peljat, verjetno ne bo preveč opazno, me pa moti

Re: Jejžev brlog
Posted: 23 Oct 2018, 06:44
by Anzee
Za tolazbo: Kadett C ima originalno ze zvit volan - ker ima postrani volanski drog in so hoteli narediti "vtis" da ko stoji naravnost volan da je res naravnost

Re: Jejžev brlog
Posted: 23 Oct 2018, 10:36
by DKsW123
Kateri M tech volan pa? mt1, mt2? Imam enega mt1 za dele oz. mu manjka en kos pa se bi morda dalo kaj pokompletirat.
Re: Jejžev brlog
Posted: 23 Oct 2018, 10:40
by croma_man
vpni v šraufštok pa gasa, v ripnah sigurno ni zvit. če sredino zjebeš pa vzameš še en volan, drejponk sredino vn podrejaš na obstoječem pa nabiješ not, 2x pripikaš pa gasa.
Js sm na podobn način spravil mt1 v e21 ki ima drugačne ripne kot e30.
Re: Jejžev brlog
Posted: 23 Oct 2018, 22:58
by Ježek
oplove bližnjice
mt1 je, malo me zanima
Zvit je na krakih, kar se vidi tudi na gubah na peni, ki je čez krake. Mal me je strah, da bo ulitek počil, ko ga bom probal zvit nazaj. Bom videl kako bo, ko se začnem vozit. Do nekih varilskih podvigov pri volanu mi ni, potem raje najdem drugega in dam tega na steno

Re: Jejžev brlog
Posted: 21 Nov 2018, 00:47
by Ježek
Sezone je konec, med letom sem imel neke prebliske, pa sem se potem odločil, da ne prodam nobenega vozila več
Kombi je letos naredil 3000 km, dobil nove sedeže, zamenjati moram stikalo za vse 4 žmigovce, motorju pa je vedno bolj všeč olje
Iz listja in iglic sem odkopal skoraj pozabljenega bmwja, ki je vžgal brez večjih težav. Bencinpumpa je prvih 5 minut prala zunanjost motorja ampak zdaj dela tako kot mora
Čez zimo ga čaka obnova in nekaj bombončkov
Tovornjak se me je lotil zaj..., da sem za vsakih 5km en teden šraufal. Moram se zahvalit Vladotu za nasvet, ker se mi niti posvetilo ni, da bi lahko stara gumjasta cevka delovala kot enosmerni ventil
Po menjavi kompletnega sistema sklopke, semeringov in puš na menjalniku, vseh gumjastih cevk, gum in skoraj celega zavornega sistema sem naredil še servis na motorju in vesel ko pušlc naredil dobrih 600 km.
Mi je pa veliko lepši brez cerade
Trenutno odkrivam toplo vodo pri podvozju caddya. Bom nalepil kako sliko, ko bo kaj pokazat

Re: Jejžev brlog
Posted: 21 Nov 2018, 02:06
by DKsW123
Vidim da se dogaja. Kako je volan, si ga že probal?