Čeprav se nič ne piše se vseeno dogaja. Pač poletje ni čas za viset pred računalnikom, pride zima tak, da brez panike.
Situacija je nanesla da je tiptri dočakal selitev iz coxove garaže v mojo kjer bo prezimoval in počakal da ga začnemo delat. Ker je pa on po poklicu avto ga do novega placa nismo vlekli ampak smo mu kupli preizkušnje pa se naj sam znajde

(Vem vs eje zrcalno samo tako pač je

)
In že počiva on v dobri družbi:
Po kratkem premoru sem si na lepo sončno popoldne sposodil ta stroj.
Res uživam, ko grem v petek iz šihta z 11tonami železa iz katerega teče vsaj 5 različnih tekočin.
Misija je bila preprosta in jasna. Ker so tip3-ji z avtomatskim menjalnikom redki, rabimo mi 2 komada.Rečeno storjeno. Našli smo tega reveža, ki so mu gobec razbili leta 70 pri rosnih 27000 kilometrih
Predno smo ga pa dobili ven se je blo pa potrebno malo igrat sokoban z ostalimi vozili na tem dvorišču. Mercedejaši zatisnite si oči-->

ne resno mislim
Dejansko nismo nardili škode ker so bili ti avto res tako zelo pregniti, da niso bili več uporabni za nič druga kot za skanijo
Nato je bil na vrsti tip3
Še malo...
In že je doma:
Njegova zgodba je žalostna, kupljen je bil leta 68, nov nato precej vožen, z njim je župnik, prvi lastnik nardil 27000 km v dobrih dveh letih. Po njegovi smrti je avto prišel v roke novega lastnika, ki ga pa ni uspel niti registrirat. Tako avto od leta 70 stoji in čaka. Vmes je bil iz ljubljane prepeljan v Maribor na to dvorišče. Pred kakšnima dvema letoma sme slišal laufat ta mototr in zadeva je res tekla brezšumno. Tako sem takoj vedel, da je to srce ki ga rabimo za Coxovega tip 3-ja. Plan je preložit komplet mehaniko, se pravi motor inmenjalnik, čeprav Coxov šalta brez cuzanja, ma ta celo Kick-Down stikalo. Ostalo gre vstran saj je poškodovan nepopravljivo. Tak da če se je kdo zagledal v kaki kos lahko napiše na pm
