Page 2 of 8
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 08:22
by eugene
Ja meni tudi zgleda nekam prelep bat ( razen ob robu kjer je grablo) da bi blo zaradi knockanja oz povišanih temperatur zaradi revne zmesi. Bi bla verjetno cela površina bolj erodirana.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 15:47
by papi
Fak sam so rise....
Meni se bolj zdi zadeva: "nau šlo skozi... ", upam da se motim

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 15:52
by croma_man
pizda stari, ta avto je bil res dober od daleč pa daleč od dobrega...zdej ko greš v detajle se vidi. Prej je bil pa super...
upam da ti nebo treba iskat drugega bloka, cene so ... hja ... jebene.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 16:38
by L4UK0
Super, še en engine build thread!
Glede cilidra pa...zgleda jebeno! Si kaj pomeril globino?
Boš že nekaj rešil, ali kakšne xy bate in povrtat za par mm, ali pa srajčko not in gasa.
Btw...boš peljal k g. Klavdiju v Koper verjetno?
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 17:12
by Tine
Mahle dela 80.5 bate, milimeter večja izvrtina od serijske pa bi že skor mogla pokrit te rise.
https://catalog.mahle-aftermarket.com/e ... 6028585995
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 19:08
by pero27
Tukej je res sreča v nesreči da gre za turbo motor in je zato nekaj placa gor in dol na kompresiji, da se da tudi kaj izvenserijskega vpasat....

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 21:13
by eugene
Nevem no izvenserijsko in Rok. Bo najdu bate ne se bat.Sploh pa ti jih nardijo po meri američani za kakega dobrega jurja.
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 22:47
by $küll
zegler wrote:zaradi knockanja ? me zanima malo vec, kako lahko pride do take poskodbe zaradi knockanja.
pri knock bi moralo bit bolj povrsinsko ne pa tako tockovno ali ? al pa celega razturat (lukna - bat ali ventil, al pa zvita batnica itn)
men se zdi da je to nekaj moralo zait v izgorevalni prostor, pol pa je masina to predelala pa spuknila ven

se je vozil kdaj brez filtra ? pa vetrenica se je cela v turbu ?
to kar praviš da rastura bat pa zvija ojnice je preignition oz samovžig.
če bi kaj padlo v cilinder bi bla tudi glava poškodovana, ventili, in še kaj. poškodovana sta pa prva dva cilindra, in ne vidim možnosti da bi v oba cilindra slučajno ista reč padla.
dosti bolj možno je da so furali prenizke oktane in gonli mašino na obrate in se je zaradi tega to dogajalo...
turbo je ko nov drugače...
Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 22:48
by $küll
croma_man wrote:pizda stari, ta avto je bil res dober od daleč pa daleč od dobrega...zdej ko greš v detajle se vidi. Prej je bil pa super...
upam da ti nebo treba iskat drugega bloka, cene so ... hja ... jebene.
ja se vidi da so sami majstri rihtali avto. imam še backup blok na srečo

Re: 2.1T 10V obnova
Posted: 27 Sep 2017, 22:50
by $küll
L4UK0 wrote:Super, še en engine build thread!
Glede cilidra pa...zgleda jebeno! Si kaj pomeril globino?
Boš že nekaj rešil, ali kakšne xy bate in povrtat za par mm, ali pa srajčko not in gasa.
Btw...boš peljal k g. Klavdiju v Koper verjetno?
nisem nič meril, bom kar klavdiju peljal pa naj proba. sem razmišljal da bi s kakim plastelinom vzel odtis pa zmeril negativ... ma se mi ne da, bo že majster preveru.
je varjanta dobit tudi 2 brušenje batov, samo je par tednov za počakat
