
TAM 80 T35

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: TAM 80 T35
Poglej si Adria 400 TL in Adria 390 Q; obe imata zelo minimalne koloteke, 400 TL bi mogu obrnit v rikverc pa bi tud dobro zgledalo 


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: TAM 80 T35
Pa se da to potem brez večjih težav registrirat - ko imaš zadaj prikolico gor nabito? Sicer pa vrhunsko... 


Re: TAM 80 T35
Lahko bi naredu kason z nule kot na tem T2:
.
Je cel build thread na KCW forumu z imenom snail trails samo trenutno forum ne dela.

Je cel build thread na KCW forumu z imenom snail trails samo trenutno forum ne dela.
Let's go Brandon!

Re: TAM 80 T35
Samo res, brakica bi bla


Re: TAM 80 T35
Z dokumenti nebo problema ker bom zadevo "tovoril" na original nepredelanem kesonu. Mislim da ni prepovedano privijačit tovora.
Samogradnja bi bila najboljša rešitev, vendar pa nimam niti približno dovolj časa se lotit česar takega. Po drugi strani pa material ponavadi nanese več kot bi stala že izdelana stvar.
Brakica, ki jo imam je premala plus želim si trdnih sten
Samogradnja bi bila najboljša rešitev, vendar pa nimam niti približno dovolj časa se lotit česar takega. Po drugi strani pa material ponavadi nanese več kot bi stala že izdelana stvar.
Brakica, ki jo imam je premala plus želim si trdnih sten


Re: TAM 80 T35
Drugače pa hvala za ideje
vsaka je dobrodošla.


Re: TAM 80 T35
Danes je sledila nadaljna demontaža.

Presenečen sem bil kako enostavno se je dalo vse demontirat in, da ni bilo potrebno greti nobenega vijaka ali matice.
Šasija je več ali manj pripravljena na ličarske posege.

Odstranil sem tudi menjalnik katerega bo potrebno menjati.

Tudi zadnje saturnuske so odsvetile svoje.

Presenečen sem bil kako napokan je vztrajnik. Očitno je bil glavni mojster livar na dopustu kajti po odlitkih se vidi, da je večino delov bilo izdelanih avgusta 1987.


In pa še pogled na zloglasne tamičeve zavore.


Med tem ko barvam šasijo bodo šli zavorni bobni na struženje, vsem 7 kolesom je potrebno demontirati gume, platišča dati peskat in pobarvat v enako barvo kot šasijo kot je bilo tudi v originalu. Kar se tiče gum mi pogonske delujejo še ok, sprednje pa potrebujem definitivno nove in seveda nove zračnice na vse kolesih. Zavorne obloge in lamela sklopke gredo prav tako na obnovo. Načeloma sem našel spletno stran (neka agrotrgovina) kjer imajo več ali manj vse mehanske dele za Tame. Nikjer pa ne najdem novih karoserijskih delov. Potreboval bi zadnje blatnike in sprednje robove kolotekov - sam jih ne bi delal razne če nebo druge
.

Presenečen sem bil kako enostavno se je dalo vse demontirat in, da ni bilo potrebno greti nobenega vijaka ali matice.
Šasija je več ali manj pripravljena na ličarske posege.

Odstranil sem tudi menjalnik katerega bo potrebno menjati.

Tudi zadnje saturnuske so odsvetile svoje.

Presenečen sem bil kako napokan je vztrajnik. Očitno je bil glavni mojster livar na dopustu kajti po odlitkih se vidi, da je večino delov bilo izdelanih avgusta 1987.


In pa še pogled na zloglasne tamičeve zavore.


Med tem ko barvam šasijo bodo šli zavorni bobni na struženje, vsem 7 kolesom je potrebno demontirati gume, platišča dati peskat in pobarvat v enako barvo kot šasijo kot je bilo tudi v originalu. Kar se tiče gum mi pogonske delujejo še ok, sprednje pa potrebujem definitivno nove in seveda nove zračnice na vse kolesih. Zavorne obloge in lamela sklopke gredo prav tako na obnovo. Načeloma sem našel spletno stran (neka agrotrgovina) kjer imajo več ali manj vse mehanske dele za Tame. Nikjer pa ne najdem novih karoserijskih delov. Potreboval bi zadnje blatnike in sprednje robove kolotekov - sam jih ne bi delal razne če nebo druge


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: TAM 80 T35
Huh, sej res; kolk pa pridejo kej gume za take zadeve?
Glede karoserijskih delov pa zelo dvomim da je dovolj interesa da bi kdo to proizvajal...
Glede karoserijskih delov pa zelo dvomim da je dovolj interesa da bi kdo to proizvajal...

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: TAM 80 T35
Hud projekt!
Za vztrajnik pa mislim, da to ni odlitek, ampak pregret vztrajnik in da tako razpoka. Ker sem isto zadevo videl na enem mojem 3.0 V6 motorju, s katerim vem da so se izživljali s paljenjem gum pogosto
. Identično razpokan kompleten vztrajnik. Recimo še 2, ki jih imam pa kot nova..

Za vztrajnik pa mislim, da to ni odlitek, ampak pregret vztrajnik in da tako razpoka. Ker sem isto zadevo videl na enem mojem 3.0 V6 motorju, s katerim vem da so se izživljali s paljenjem gum pogosto

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: TAM 80 T35
razpoke so sigurno zaradi pregretosti, to je kar pogost pojav pri tovornih vozilih
