Re: 1983 Porsche 944
Posted: 03 Jun 2017, 22:41
Tudi platišča pridejo na vrsto, ampak še prej nekaj drugih zadev
.
@zegler: ja, kot sem že omenil, me je ravno to begalo zakaj se pojavljata oba ta dva simptoma skupaj...
Pa nadaljujmo...hladilnik in ventilator združena v eno
....

Nakupil še nekaj drobnarij za montažo...

Štekarji za priklop elektroventilatorjev...

Poklical mojstra da je naredil pravilni priklop dodatnega ventilatorja...

Ter vse skupaj zmontiral, dodal tekočine in ponovno šel na testno vožnjo...
In ponovno isti problem kot prej, le da se je sedaj hitreje segrel na delovno temperaturo a vseeno pod obremenitvijo spet pridobival na temperaturi, ki so višje od običajnih za ta avto.
Potem sem vedel, da more biti nekaj problematičnega pri vodni pumpi ali v vodnih kanalih oz. nekaj kar blokira/ovira normalni pretok vode.
Ker sem potreboval motivacijo, sem začel odpravljati pomanjklivosti v notranjosti.

@zegler: ja, kot sem že omenil, me je ravno to begalo zakaj se pojavljata oba ta dva simptoma skupaj...
Seveda se je preverila tudi vodna pumpa, ki je sicer kazala znake da je malo utrujena ampak bi še vedno morala dati dovolj od sebe in ohladiti avto. Zato sem počasi začel vse skupaj sestavljat...karoserist.si wrote:Kot rečeno je bi največji problem motor, ki se je stalno gibal na čudnih temperaturah. Zelo dolgo se ni ogrel, če si ga pa obremenil (težka noga ali klanec) pa je hitro narasla temperatura proti pregretju.
Povdarek je bil na ''zgleda'' a v resnici je bil kar precej zanemarjen. Meni je bil cilj, da bo ponovno lepo ohranjen.zegler wrote:zgleda pa lepo ohranjen avto ..
Pa nadaljujmo...hladilnik in ventilator združena v eno


Nakupil še nekaj drobnarij za montažo...

Štekarji za priklop elektroventilatorjev...

Poklical mojstra da je naredil pravilni priklop dodatnega ventilatorja...


Ter vse skupaj zmontiral, dodal tekočine in ponovno šel na testno vožnjo...
In ponovno isti problem kot prej, le da se je sedaj hitreje segrel na delovno temperaturo a vseeno pod obremenitvijo spet pridobival na temperaturi, ki so višje od običajnih za ta avto.
Potem sem vedel, da more biti nekaj problematičnega pri vodni pumpi ali v vodnih kanalih oz. nekaj kar blokira/ovira normalni pretok vode.
Ker sem potreboval motivacijo, sem začel odpravljati pomanjklivosti v notranjosti.