Page 2 of 3
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 25 Feb 2017, 15:56
by Cox
Mogoce si pac moz nebi rad naredili spet enega Frankenstein vozila znosenega skupaj iz vseh koncev ... itak so te e30 vse predrkane zarad take mentalitete ..
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 25 Feb 2017, 16:27
by pristavc
Cox, boljše nebi mogu povedat! Tko da uprasanja stila a ga bos dou u podn pa bla bla me ne rabte sprasvt

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 25 Feb 2017, 20:02
by l3v4rt
Ja tukaj morem potegnit s Coxom, prav je da ni vsak avto po neki moderni šabloni skupaj zložen ker potem ni neke pestrosti in je fino videt, da ima vsak svojo vizijo. Stock oldtimerja je lepo pogledat in sploh če je dobro obnovljen je projekt vreden spoštovanja. Je pa tako, da mladi vsi tiščijo v poden avte, če pa hočeš nekega originalnega pa imaš na drugi strani stare špricertrinkerje in zasekarje ki jih je čas povozil in pametujejo in se nad vsem zgražajo. Podpiram plan, da se naredi včasih tut kak tak preprost projekt. Ne bo najhitrejši pa najboljši na pisti, bo pa vseeno lep za pogledat in če lastnik uživa v njem, potem je cilj dosežen. Je pa zmeraj lepo gledat proper obnovo.
Pero in nicjasno mata prav, ko gledata na potencial avta in na možne izboljšave ampak za sebe delaš avto, naredi kot se ti zdi da bo prav. Raje vidim to, kot pa da da nekdo noter neki jaki motor pa dela vse šalabajzersko.

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 25 Feb 2017, 21:05
by gtyrant
l3v4rt wrote: Je pa tako, da mladi vsi tiščijo v poden avte, če pa hočeš nekega originalnega pa imaš na drugi strani stare špricertrinkerje in zasekarje ki jih je čas povozil in pametujejo in se nad vsem zgražajo.
Hja ne tiščimo vsi mladi svojih avtomobilov v poden. Moji trije amerikanci so vsi na stock višini.
Če sem malo zloben bi rekel, da naši avtomobili že na stock višini dobro izgledajo.
Če nahitro pomislim na našo slovensko US car sceno, med nami mladimi ni nekega tiščanja avtomobilov v poden.
Sicer je to že druga tema, vendar zadnjih nekaj let opažam, da skoraj ni novih mladih lastnikov(v mislih imam nekje od 18-25 let) US avtomobilov oz. so zelo redki.
Podpiram željo, da se avto obnovi na čimbolj original stanje.
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 25 Feb 2017, 22:21
by pero27
pristavc wrote:Fantje, najprej da nekaj razjasnemo.
Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo.
No, vsekakor, avto rihtaš ti, tako da zrihtaj po svoje. Upam da moj komentar ni zpadel žaljivo, definitivno ni bilo tako mišljeno...
Nevem sicer kam imaš namen prodajat avto; v Sloveniji mislim da bi za avto z vgrajeno is mašino definitivno dobil več, za nemce smo pa že ugotavljali da nimajo nekega posebnega veselja kupovat avtov z balkana, kaj šele po premium cenah...
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 26 Feb 2017, 13:00
by Volvej
pristavc wrote:Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo
Samo kot opozorilo, ker ne uspem razbrati ali delaš avto zase ali za prodajo. Če delaš zase OK, če delaš za prodajo ti je verjetno jasno, da te bo obnova avta v vsakem primeru z original M40 ali IS motorjem stala več kot bo potem vreden? Če bi ga rad prodal in kaj zaslužil, daj not motor od Nicjasno, ga operi in na avto.net. Če delaš zase potem pa ti je itak važen končni rezultat ne razmerje vložek vs. vrednost.
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 26 Feb 2017, 13:33
by nicjasno
pristavc wrote:Fantje, najprej da nekaj razjasnemo.
Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo.
Nicjasno, se priporocam!

Motor je za vrednost avta nerelevanten, ce je 4 cilindrov je kvecjemu manj vreden.
Pri e30 je najbolj pomembno generalno stanje avta in karoserije. Za TO dobis dober denar. Pa seveda za avte z original 6 cilindrasi.
Za motor pa samo reci in si pridi ponj.
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 26 Feb 2017, 15:12
by Cox
Mogoce v bmw- sceni... Tud na aircooled podrocju je podobno(pri nas) ... Generalno gledano pa je originalnost vozila zelo pomebna, avto nanosen na kup iz vseh koncev ni problem naredit, in jih je na svetu ze polno... Originalnih pac ne in to se ceni...
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 26 Feb 2017, 15:21
by nicjasno
Cox wrote:Mogoce v bmw- sceni... Tud na aircooled podrocju je podobno(pri nas) ... Generalno gledano pa je originalnost vozila zelo pomebna, avto nanosen na kup iz vseh koncev ni problem naredit, in jih je na svetu ze polno... Originalnih pac ne in to se ceni...
V bmw sceni se isce zabavna vozila, kar pomeni da ljudje zelijo imet 6 cilindorv.
V vw sceni pa moc motorja ni tak velik faktor, ker je car vozil drugje.
Jaz nisem velik fan zabijanja avtov v pod in podobnih "trendovskih" zadev. Originalnost avta je zelo pomembna in zazeljena, ampak pri bmw-jih je tudi pomembna motorizacija. Je pa narobe, ce se da v avto, ki je drugace period correct, motor, ki je prenov za njegov letnik. V e30 sodita m20 in m30, ki sta se dejansko vgrajevala v te modele in tudi izgledata pravilno oldschool v avtu.
Karkoli novejsega se bi dalo noter, pa ze disi po tem, da je bil avto nanosen iz vseh koncev skupaj. Stvar filozofije pac. Se enkrat povdarjam, da je v bmw sceni avto tolko vredn kolkor je dobro njegovo generalno stanje. Ce je not 4 cilindrov je prakticno vseeeno ce motor dela ali ne. Ne vpliva zelo na vrednost vozila, razen ce je originalni 318is (m42) ali 320is (s14). M10 in M40 motorji so brez vrednosti.
Re: 1988 BMW E30 318i Coupe
Posted: 26 Feb 2017, 17:06
by pero27
Vidim da nisi še nikol kupval m10b20 mašine
Pa se opravičujem avtorju teme za offtopic, tole debato bi lahko počasi preselili kam drugam, moderatorji?