Page 2 of 8
Re: Vw T2b 1976
Posted: 16 Feb 2016, 23:08
by eugene
ajoj to že z 1.6 ne gre nikamor kaj šele 1.2.
Re: Vw T2b 1976
Posted: 17 Feb 2016, 01:03
by Vlado
Zanimivo,
D je načeloma 1200cc motor ampak bi moral imet 25kw in ne 29. 29 so imeli enokanalni 1.3(oznaka f). Noben 1200 motor ni bil dvokanalen, dvokanalni so samo 1.3(koda ab, ar) in pa 1.6 (ac,ad,as). Polek tega 1.2 ni nikoli bil serijsko v t2, prav tako nebi smel imet lukenj za zadnji nosilec motorja. Morda se koda slabo vidi in maš v resnici ad(1.6 37 kw). Oziroma preveri kakšen imaš fergazer, če je leta 34 pict nekaj, maš sigurno 1.6 motor. Kar pa še ne pomeni, da se bo tvoj kombi peljal lepo saj je dolgi menjalnik zanj najbrž predolg in boš 4.prestavo bolj kot ne koristil samo na ravninah. V kolikor je plan ostat na original tip1 motorju bi jaz na tvojem mestu ta menjalnik poskušal prodat in si nabavil nekaj krajšega. Sicer na tak način zgubiš končno hitrost in nekaj km/h potovalne, vendar pa dobiš mnogo boljše pospeške in avto, ki se bo lepše peljal po regionalkah. Naša rjava se krasno pelje po starih cestah, 4 lepo vleče od dobrih 55 dalje potovalna je pa nekje med 90 in 100. Kateri menjalnik pa imamo pa žal ne vem.
Re: Vw T2b 1976
Posted: 17 Feb 2016, 11:25
by Cox
Ce mas tip4 menjalnik pa tip1 motor to tak ne gre brez predelav skupaj sestavit.
Re: Vw T2b 1976
Posted: 28 Feb 2016, 19:20
by Ježek
Hvala za razlago

Na bloku je ziher samo D, ima pa fergazer od 1.6. Bom ugotavljal dalje, ko pridem tako daleč. Menjalnik pa bi tudi naj že bil na tem motorju in zaenkrat bom predpostavil, da bo delal.
Počasi se ogrevam za kleparijo, ker so še kratki dnevi in slabo vreme sem se odločil, da najprej zrihtam vsa vrata, ker lahko to delam v garaži doma.
Začel sem z zadnjimi, ker so najbolj boga..
Po brušenju 5mm kita in 4 slojev barve..
Izdelal pa sem že zunanji spodnji rob, ki računam da se bo jutri že držal vrat

Re: Vw T2b 1976
Posted: 13 Apr 2016, 21:09
by Ježek
Zgleda je nad kombijem nek urok, ker je tudi pri meni malo obstalo. Sem pa zamenjal dailya, olje v vsem kar ima olje, nabil nadur, da bom lahko en mesec doma.. na kombiju pa še ni napredka in ga še nekaj časa ne bo, ker bom kolegu pomagal pri klepariji silvije. Ampak..
Dobil sem še skoraj cel kombi delov, in kaj je boljšega kot kopičenje ljudske tehnike

Re: Vw T2b 1976
Posted: 13 Apr 2016, 21:30
by piko
Ježek wrote:Zgleda je nad kombijem nek urok, ker je tudi pri meni malo obstalo. Sem pa zamenjal dailya, olje v vsem kar ima olje, nabil nadur, da bom lahko en mesec doma.. na kombiju pa še ni napredka in ga še nekaj časa ne bo, ker bom kolegu pomagal pri klepariji silvije. Ampak..
Dobil sem še skoraj cel kombi delov, in kaj je boljšega kot kopičenje ljudske tehnike

Katere silvije? kje ste to našli? menda ne v naših koncih? Jo ima možakar menda še, in ne proda... Menda so bile samo 4 v slo.
Re: Vw T2b 1976
Posted: 13 Apr 2016, 22:33
by Ježek
nissam 180sx al s13 oz. kolker vem je to ena od generacij silvije? Mogoče sem kaj zamešal, ker od japoncev poznam samo malega dečka

Prejšni lastnik je bil pa uporabnik zegler. Malo prenov, drugače pa kul avto

Re: Vw T2b 1976
Posted: 13 Apr 2016, 23:56
by killer_beast
Silvia S13 je bila JDM only. Na levi je S13 180 SX, na desni pa S13 Silvia:

Podvozje, motor in mehanika so načeloma enaki, razlikujeta se po zunanjosti.
Sori za Offtopic

Re: Vw T2b 1976
Posted: 17 Apr 2016, 21:05
by Ježek
aa hvala za razlago
Sem čez vikend našel toliko časa, da sem pleha, ki sem ju že kak mesec nazaj naredil spasal in pripikal na vrata. Za večino ostalih delov pa sem se odločil, da si bom poenostavil življenje in čakam na že spigane plehe
Linija nekak bo..
Notranji rob in vse okoli ključavnice je pobralo več živcev kot je bilo planirano ampak zdaj nekako zgleda
tk bo pa verjetno spet čakalo 3 tedne

Re: Vw T2b 1976
Posted: 18 Apr 2016, 15:20
by mitja1303