Page 2 of 29

Re: OPEL KADETT c-limo, 1979

Posted: 06 Nov 2015, 15:15
by mico
Waxxx wrote:Prav si se odloču. :D

Upam da iščeš take, ki pašejo avtu... Prosim ne meči gor kakih novodobnih.

nevem še sploh kaj bi dal gor ker one original sport opel kadett so mi ekstra grde.... :oops:

Re: OPEL KADETT c-limo, 1979

Posted: 07 Nov 2015, 13:09
by mico
Take bi dal gor na kadett-a :)
Image

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 16:26
by mico
Jaz bi prosil za pomoč in sicer ker mislim da z tega kar ga mam noter nebo nič... kaj mi priporočate da dam isti motor noter 1.2N ali bi lahko dal kakšnega bol močnega noter?

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 17:13
by MAIK
Karkoli drugega boš utaknil not bo kar nekaj predelave in komplikacij sploh iz tunelom menjalnika in zadnjo akso in kardanom.

Jaz osebno, če bi se že lotil bi vtaknil not motor od Mazde MX5 in sicer BP-Z3 1.8 v kombinaciji z 6 stopenjskim menjalnikom ima serijsko okoli 150 konjev, kar bi moralo na kadettu trgat gate mogoče bi celo uporabil zadnjo akso iz špero od iste mazde samo ne poznam točno kako bi to upasal. Druga varianta je pa Honda S-2000 kar je dražje ampak še boljše. Oplovim gusastim ladijskim sidrom 2.0-2.2 bi se izognil, ker so leni in težki pa avto potem ni več vozen. Mazdino tehniko pa bi dobil pomoje rabljeno za kakšnih 700-1500€

Drugače pa pusti original mogoče kakšen kolektor pa dvojni fergel da malo zakriči vseskupaj.

Tako, da izbira je tvoja.

Tukaj pa en motivacijski video in ja dobi se ogromno aftermarket robe za ta motor
https://www.youtube.com/watch?v=NwT1Sx0lGMQ

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 17:50
by mico
MAIK wrote:Karkoli drugega boš utaknil not bo kar nekaj predelave in komplikacij sploh iz tunelom menjalnika in zadnjo akso in kardanom.

Jaz osebno, če bi se že lotil bi vtaknil not motor od Mazde MX5 in sicer BP-Z3 1.8 v kombinaciji z 6 stopenjskim menjalnikom ima serijsko okoli 150 konjev, kar bi moralo na kadettu trgat gate mogoče bi celo uporabil zadnjo akso iz špero od iste mazde samo ne poznam točno kako bi to upasal. Druga varianta je pa Honda S-2000 kar je dražje ampak še boljše. Oplovim gusastim ladijskim sidrom 2.0-2.2 bi se izognil, ker so leni in težki pa avto potem ni več vozen. Mazdino tehniko pa bi dobil pomoje rabljeno za kakšnih 700-1500€

Drugače pa pusti original mogoče kakšen kolektor pa dvojni fergel da malo zakriči vseskupaj.

Tako, da izbira je tvoja.

Tukaj pa en motivacijski video in ja dobi se ogromno aftermarket robe za ta motor
https://www.youtube.com/watch?v=NwT1Sx0lGMQ

hvala za nasvete

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 17:51
by mico
Najrajše bi obdržal ta motor ker ko sem avto dobil je avto vžgal zaj pa kljub temu da so nove svečke pa novi kabli za svečke nena vžge
:(

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 18:00
by Anzee
Nekaj je narobe.

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 18:15
by mico
Anzee wrote:Nekaj je narobe.

Ja samo kaj bi blo narobe??

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 20:59
by Tine
Pomojem motor ne vžge.

Re: Opel Kadett C - limo, 1979

Posted: 12 Nov 2015, 22:07
by Anzee
Mogoce je kaj narobe na sveckah ali pa kablih? :roll: