Page 2 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 14 May 2015, 06:48
by zegler
Ježek wrote:Pozdravljen, tega avta se pa spomnem, pred leti sem pripeljal kolega po tisto rdečo S13. Sej sem prav seštel ane? :D
Lepo je videt da je v uporabi 8-)
torej ti pa si tisti z unim pickup golfom 1 ? :)

prav si sestel stima, matematika - odlicno sedi 5 ;)

a je kolega ze koncno porihtal pleh na s13?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 14 May 2015, 18:02
by Ježek
On je Caddy, ne golf :D
Nevem kaj čaka, ma že celo večnost avto na klocnih pred hišo. Sej, ko zaklučim moj projekt ga bom začel pospešeno spodbujat, da se še letos kam premakne. Se mi zdi, da je tudi na ta forum prijavlen, ampak silvije ni predstavil, ker je malo prenova za tu :)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 15 May 2015, 07:09
by zegler
ups .. OK, Caddy ... nisem na tekocem glede tega, sam a ni kabina pa cel sprednji del golf 1 ? pa pol pac ostalo zadaj ? ampak ja ..

tista s13 - 200 sx pa je letnik 1991 al 1990 ? sem ze malo pozabil, tak da ni taaaak hudo novo, je pa na meji za oldcshool...

a na tem forumu ni nobenega z E30 ?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 15 May 2015, 18:20
by Ježek
hehe sej ni panike. Ja, sprednji del je povsem enak kot 5vratni golf1, zadaj pa so našvasali prikolico, od katere je prevzel vozne lastnosti :lol:

Nekaj nas je, ampak so e21 bol v stilu tega foruma :)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 15 May 2015, 19:24
by croma_man
ti si z e21 na varni strani alp kar se popularnosti tiče, se pa čuti nekaj odpora do 85-90 letnikov ponavadi tle :)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 28 Sep 2015, 09:20
by zegler
tak... malo update :)

ze nekaj casa me trgalo da bi nekaj poizkusil z mojim oldijem, in zadeva se je malce vlekla, saj vsi vemo kako je to vsakodnevni opravki, ampak koncno se je izslo, in je tudi ze mimo :twisted:

za projekt sem najprej rabil eno masino, staro m10b16 stock, ker nisem zaupal prvi svecki (bila je cela umazana, sem preventivno masino odprl - se dobro da sem jo) in pol so sledili posegi... najboljse da komentiram s slikami...
stara M10b16 kilometrov hmm ne vem 200000 ? skratka potrebno ciscenje
stara M10b16 kilometrov hmm ne vem 200000 ? skratka potrebno ciscenje
stara ORIGINAL masónica ven in porstor za novo (staro) m10
stara ORIGINAL masónica ven in porstor za novo (staro) m10
pase kot ata na mamo
pase kot ata na mamo
prirobnica T25 .. ja to je bila moja zelja poizkusit mali boost TURBO na stock masinci :) in pa EGT iz enega starega letala instrument letnik 1972 - VDO fluginstrumente, frankfurt am main
prirobnica T25 .. ja to je bila moja zelja poizkusit mali boost TURBO na stock masinci :) in pa EGT iz enega starega letala instrument letnik 1972 - VDO fluginstrumente, frankfurt am main
za turbo rabis neko povezavo do izpuha, ker sem zelel obdrzati cimvec stock sem moral pac narediti CUDN downpipe
za turbo rabis neko povezavo do izpuha, ker sem zelel obdrzati cimvec stock sem moral pac narediti CUDN downpipe
ker ima turbo samo eno cev, prvi del izpusnega sistema pa 2 rabim ene hlace
ker ima turbo samo eno cev, prvi del izpusnega sistema pa 2 rabim ene hlace
in pol celi frankenstein downpipe
in pol celi frankenstein downpipe
pa se namontiran izpuh z turbicem turbo je KKK k16 echter deutscher
pa se namontiran izpuh z turbicem turbo je KKK k16 echter deutscher
ker bi se standard solex didta polulal ob nadtlaku, sem bil primoran zamenjat fergi za solex 32dis in prirediti dovod zraka ( i like aliminium)
ker bi se standard solex didta polulal ob nadtlaku, sem bil primoran zamenjat fergi za solex 32dis in prirediti dovod zraka ( i like aliminium)
vecji pritisk zraka  .. pomeni vecji pritisk benza... predelava na elektro crpalko z rucklauf
vecji pritisk zraka .. pomeni vecji pritisk benza... predelava na elektro crpalko z rucklauf

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 28 Sep 2015, 09:29
by zegler
nadaljevanje ...
ha ha .. ja prav se vidi .. uporabil sem odtocne cevi, VEM ampak enostavno sem zelel cimprej stestirat ce zadeva SPLOH spila .. in ja te cevi ocitno brez vecjih tezav zdrzijo 0.6 bar nadtlaka :)
ha ha .. ja prav se vidi .. uporabil sem odtocne cevi, VEM ampak enostavno sem zelel cimprej stestirat ce zadeva SPLOH spila .. in ja te cevi ocitno brez vecjih tezav zdrzijo 0.6 bar nadtlaka :)
in pol hja po kaksem tednu preganjanj in testiranj se je moralo zgoditi, tega sicer nisem pricakoval, sem bolj mislil da bo stopilo kaksen bat ali pa svecko, ampak mislim da sem nardil zacetnisko napako in sem verjel kar je pisalo da je ta dihtunga prava za mojo masino, kljub skeptiki pri montiranju se je na zacetku dobro drzala :) ampak ja, beli dim v vzvratnem ogledalu me je nasmejal :)
pihnilo na vseh 4 ih cyl ? zdaj iscem boljso dihtungo z pravimi fiji torej ker je 1.6 mora bit 86 mm ne pa 90mm .. na setu pa pisalo da je za m10b16 - m10b20 (kar ni logicno)
pihnilo na vseh 4 ih cyl ? zdaj iscem boljso dihtungo z pravimi fiji torej ker je 1.6 mora bit 86 mm ne pa 90mm .. na setu pa pisalo da je za m10b16 - m10b20 (kar ni logicno)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 28 Sep 2015, 11:28
by grega983
Je kaj haska od polža ?

Kako je s kompresijo ?

Vodni hladilnik je original ? Oljni hladilnik ?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 28 Sep 2015, 16:24
by L4UK0
Uf bravo za podvig! Še več detajlov...a je tole letelo... :)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 28 Sep 2015, 18:47
by Anzee
U hudo, cestitke, koncno se je nekdo lotu nekaj takega 8-)

Ja,dej mal vec napis kaj pa kako :) je bistveno drugace za vozit?