Page 2 of 14
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 12:55
by majkl
Lep in simpaticne barve. Kaj pa fuchsov ne bi dal gor?
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 14:17
by eugene
Fuchsi grejo gor ko bo updejtan z drugim podvozjem, bremzami menjalnikom in motorjem čez n let. Bom sestavu podvozje komplet v delavnici in potem samo swapau karoserijo.
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 14:57
by Cox
Si kaj racunal kolk kubov bi lahko dobil z tavlko gredjo in deuz cilindri?
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 17:57
by DS71
a barva v komori in na zadnji sliki je ista ? Pesda,jaz sem mislu da je una tipična "belo kafe" ... zanimiv kolor

Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 19:39
by eugene
ja ista barva. ta slika je zjutraj v rosi. barva ni original ampak custom zamešana. precej temnejša. jaz bi reku, da sliči na nile baige kot so bli ovaliji.
kubatura z custom gredjo:
100 x 80 hoda 2513ccm
100x86 2701ccm
101.6 x80 2594ccm
101,6x86 2789 ccm
planirano je 100x71 =2230ccm
gred z 80mm hoda se mi zdi še smiselna kar je več pa ne. Škoda da so gredi za typ 4 drage. Mislim da ni kitajskih.
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 21:21
by Tine
eugene wrote: Škoda da so gredi za typ 4 drage. Mislim da ni kitajskih.
Niso lih kitajske (menda), niso pa tudi ne tako drage.
http://aapistons.com/collections/914-ty ... rankshafts
Re: VW 1300 1967
Posted: 24 Dec 2015, 21:25
by eugene
tega ni blo par let nazaj. ja to so kitajske kar ni nič narobe. AA niso slabe gredi.
Re: VW 1300 1967
Posted: 30 Jan 2016, 10:56
by eugene
Re: VW 1300 1967
Posted: 30 Jan 2016, 14:49
by eugene
Tako naj bi zgledalo z pokrovi.

Re: VW 1300 1967
Posted: 30 Jan 2016, 15:18
by piko
Šola za naprej: najprej nared feltne, da lahko pred barvanjem še blatnike ven potegneš
