Ok, po dveh letih od pričetka 'obnove', oziroma po 8 mesecih odkar sem brez oldija (če ne štejemo tomosov) danes prvi večji premik.
Pred tem sem čez poletje razstavil vse kar še ni bilo: lajšte, okna, zavore... zgleda ne veliko dela, a se nabere.
Motor sem tokrat za spremembo ven vzel po 'tovarniško
Je več dela, ampak bolj ziher kot ven pulit skoz havbo.
Za zdaj bo karoserija počivala na sprednji aksi od oranžne ascone (v ospredju), originalna se bo pa medtem rihtala ko bo avto na barvanju (ne prašajte raje kdaj bo to

)
Sem naredil kar orng, da ne pade kaj dol
Malce gor...
in... nema više
Školjka je dejansko lažja kot bi si mislil.
Na desnem vzdolžnem nosilcu sem naredil cel masaker, ker šrauf ki drži pri miru podvozje, ni hotel ven - še vedno tiči v aksi, mislim da ga je nekdo privaril
Itak bi moral narediti novega, le lepše bi ga lahko odrezal, da bi vsaj imel mušter
To je to za konec poletja; zdaj pa malo po malo rezat, pa bomo videli. Potem, ko sem odstranil večji del kritičnega pleha, morda sploh ne bo treba na peskanje?
PS V spomin oranžni asconi april 1979 - marec 2011: (da ne bo kdo mislil na uničujem avte, ki se jih splača obnavljati

)
Tako je izgledala od zunaj:
Tako je pa bilo dejansko stanje

ves poden (in velik del zunanjosti) je bil prekrit s poliestrom...

a stebriček:

sklepno dejanje:
Evo, ampak tokrat ni na avtu ostala niti ena uporabna stvar.

Je pa že vse šlo, le motor je še naprodaj, če kdo rabi...