Opel Ascona B 2.0E


- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Hehe, sem šele zdaj videl
Ja, saj oranžna je bila že v štartu namenjena za dele. Bolj častne zadnje poti ne bi mogla imeti...
Bom nalimal slikce, kako rekordno gnila je bila karoserija, sam zdaj mam računalnik v okvari, pa nimam namena kupit novega še 3 tedne, dokler ne naredim tistega zadnjega izpita
@samo: ja, tele na sliki so malce poširjene: zadaj 6,5J in spredaj 6J.
Lahk se za tele zmeniva, mam pa še en komplet nepredelanih.

Ja, saj oranžna je bila že v štartu namenjena za dele. Bolj častne zadnje poti ne bi mogla imeti...
Bom nalimal slikce, kako rekordno gnila je bila karoserija, sam zdaj mam računalnik v okvari, pa nimam namena kupit novega še 3 tedne, dokler ne naredim tistega zadnjega izpita

@samo: ja, tele na sliki so malce poširjene: zadaj 6,5J in spredaj 6J.
Lahk se za tele zmeniva, mam pa še en komplet nepredelanih.

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Ok, po dveh letih od pričetka 'obnove', oziroma po 8 mesecih odkar sem brez oldija (če ne štejemo tomosov) danes prvi večji premik.
Pred tem sem čez poletje razstavil vse kar še ni bilo: lajšte, okna, zavore... zgleda ne veliko dela, a se nabere.
Motor sem tokrat za spremembo ven vzel po 'tovarniško
Je več dela, ampak bolj ziher kot ven pulit skoz havbo.
Za zdaj bo karoserija počivala na sprednji aksi od oranžne ascone (v ospredju), originalna se bo pa medtem rihtala ko bo avto na barvanju (ne prašajte raje kdaj bo to
)

Sem naredil kar orng, da ne pade kaj dol

Malce gor...

in... nema više

Školjka je dejansko lažja kot bi si mislil.

Na desnem vzdolžnem nosilcu sem naredil cel masaker, ker šrauf ki drži pri miru podvozje, ni hotel ven - še vedno tiči v aksi, mislim da ga je nekdo privaril
Itak bi moral narediti novega, le lepše bi ga lahko odrezal, da bi vsaj imel mušter

To je to za konec poletja; zdaj pa malo po malo rezat, pa bomo videli. Potem, ko sem odstranil večji del kritičnega pleha, morda sploh ne bo treba na peskanje?
PS V spomin oranžni asconi april 1979 - marec 2011: (da ne bo kdo mislil na uničujem avte, ki se jih splača obnavljati
)
Tako je izgledala od zunaj:

Tako je pa bilo dejansko stanje




ves poden (in velik del zunanjosti) je bil prekrit s poliestrom...

a stebriček:

sklepno dejanje:


Evo, ampak tokrat ni na avtu ostala niti ena uporabna stvar.
Je pa že vse šlo, le motor je še naprodaj, če kdo rabi...
Pred tem sem čez poletje razstavil vse kar še ni bilo: lajšte, okna, zavore... zgleda ne veliko dela, a se nabere.
Motor sem tokrat za spremembo ven vzel po 'tovarniško

Je več dela, ampak bolj ziher kot ven pulit skoz havbo.
Za zdaj bo karoserija počivala na sprednji aksi od oranžne ascone (v ospredju), originalna se bo pa medtem rihtala ko bo avto na barvanju (ne prašajte raje kdaj bo to


Sem naredil kar orng, da ne pade kaj dol


Malce gor...

in... nema više


Školjka je dejansko lažja kot bi si mislil.

Na desnem vzdolžnem nosilcu sem naredil cel masaker, ker šrauf ki drži pri miru podvozje, ni hotel ven - še vedno tiči v aksi, mislim da ga je nekdo privaril

Itak bi moral narediti novega, le lepše bi ga lahko odrezal, da bi vsaj imel mušter

To je to za konec poletja; zdaj pa malo po malo rezat, pa bomo videli. Potem, ko sem odstranil večji del kritičnega pleha, morda sploh ne bo treba na peskanje?
PS V spomin oranžni asconi april 1979 - marec 2011: (da ne bo kdo mislil na uničujem avte, ki se jih splača obnavljati

Tako je izgledala od zunaj:

Tako je pa bilo dejansko stanje





ves poden (in velik del zunanjosti) je bil prekrit s poliestrom...

a stebriček:

sklepno dejanje:


Evo, ampak tokrat ni na avtu ostala niti ena uporabna stvar.


-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Ascona B 2.0E
May the bitch rest in peace...


- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Po malce (par mesecev) pavze idemo dalje:
danes dobil speskano karoserijo.
Nisem peskal cele, ker ni potrebe, poleg tega se pri peskanju velikih površin samo naredijo udrtine in stanjša pleh. Speskan je cel poden (kjer je bilo treba), prtljažnik, akumulatorski prostor, vezna okoli luči, vogali prtljažnika in zadnje obrobe; ter notranji robovi vrat.
Kaj več niti ni potrebno.






Takole, sedaj pa hitro v temeljno barvo.
Potem samo še snamem vrata, pa na bok z njo, in lahko pričnem švasat.
Počasi se vrača upanje, da bo zadeva končana do poletja 2012...
danes dobil speskano karoserijo.
Nisem peskal cele, ker ni potrebe, poleg tega se pri peskanju velikih površin samo naredijo udrtine in stanjša pleh. Speskan je cel poden (kjer je bilo treba), prtljažnik, akumulatorski prostor, vezna okoli luči, vogali prtljažnika in zadnje obrobe; ter notranji robovi vrat.
Kaj več niti ni potrebno.






Takole, sedaj pa hitro v temeljno barvo.
Potem samo še snamem vrata, pa na bok z njo, in lahko pričnem švasat.
Počasi se vrača upanje, da bo zadeva končana do poletja 2012...


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Ascona B 2.0E
lepo ..a to bo na koncu zgledalo kot prvotna verzija ..rdeča,na tleh,beli žmigavci,spojlerček ... 

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
točno takoDS71 wrote:lepo ..a to bo na koncu zgledalo kot prvotna verzija ..rdeča,na tleh,beli žmigavci,spojlerček ...

Žal brez šibedaha, ampak tudi, upam, brez rje

Na tleh spuščen sicer nikoli ni bil, to je posledica teže getrag 265 + pojahani fedri. ampak bo šel verjetno dol za nekaj milimetrov, ja.
Sem pa ravno začel razmišljati o gumah: nekako ni nobene pametne izbire pri nas za 13 col.
195/55 so mi za ascono prenizke; 185/70 previsoke;
185/60 bi še šlo, ampak bi raje širše.
205/55 bi bile idealne, ampak jih nikjer ni
205/60 bi tudi šlo, ampak so samo falken ziex na izbiro, ki niso lih poceni...

ideje?

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Ascona B 2.0E
Uau! Super da se zadeva spet premika!
Glede gum - meni se ne zdijo 195/55 nič prenizke, pa še poceni so...
Keep up the good work!!!


Keep up the good work!!!

- Peeping_Tom
- Posts: 277
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Za kadetta so žekul, ascona je pa večja in potem zgleda, kot da so premala kolesa gor.L4UK0 wrote:Uau! Super da se zadeva spet premika!Glede gum - meni se ne zdijo 195/55 nič prenizke, pa še poceni so...
![]()
Keep up the good work!!!
Razen če delaš super-duper spuščeno športno verzijo;
Sam jaz delam spet bolj semi-stock potovalni avto. Zato med drugim tudi udobje nekaj malega šteje

Na koncu bom verjetno dal gor -40mm fedre, pa 205/60. Nek kompromis med originalom pa kul izgledom
