Page 2 of 7

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 27 Jan 2015, 14:52
by TITan
L4UK0 wrote:Tole je vrhunsko...pa ostale slike v albumu tut niso švoh :P
Najverjetneje so iz sosednjega albuma bolj zanimive :P

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 08 Feb 2016, 14:40
by TITan
Po nekje 5 letih se je začel projekt 200hp/1t premikati.

Začetna ideja je bila atmosferc s ~130hp, potem mala turbinca na k-jetronic za nekih 150hp, potem malo večja turbinca... pa sem raje opustil idejo o K-jetonicu, pa grem raje na Digifiz (kar bo lepa osnova, če se bo šlo na MS ali kaj podobnega).
Od G60ke se je pobralo dol glavo, kateri zdej počasi večam kanale.
Image

Image

Image

Ventili pred pucanjem

Image

Po pucanju (pro tip: stara mehanska glava je super nadomestek kartona za držat ventile v pravem vrstnem redu):

Image

Kako in kaj se zgledujem po tej temi:
http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... oject-head

Trenutni plani so AAD (2.0 audi) blok, PG (g60) glava, k24 turbina (turbina, kolektor, karter... vse iz švohnejšega Golf 2 1.6 TD), digifant 1 (g60) vbrizg, nekje 9:1 kompresija z dvojnimi kovinskimi dihtungami od 9A (2.0 16v). Upam na ~180 konjev na gredi (američani z ne-portanimi glavami in malo nižjim tlakom kot bo pri meni delajo 140-150 na kolesih. Boost se začne pri 2200 že, pa vleče do 6500).

More to come (upam da kej prej kot v 5 letih :D)

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 09 Feb 2016, 12:36
by TITan
Parts, parts, parts...
Image

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 10 Feb 2016, 01:15
by eugene
Ful dobra tema o portanju vw 8v je ta od hillclimberja. Če boš tako naredu bo top kar se da iz original velikosti ventilov nardit. Edino če boš turbo ti priporočam da si malo bolj konzervativen pri širini sedeža, ker se ventil hladi čez njega. jaz bi vsaj 1.5 na vsisu in 1.8-mm na izpuhu pustu.

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 10 Feb 2016, 08:44
by croma_man
to to, sauger power

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 10 Feb 2016, 10:49
by L4UK0
croma_man wrote:to to, sauger power
Sauger = N/A? :?
Sicer pa zgleda super :D

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 10 Feb 2016, 12:16
by croma_man
zgodi je blo, pardon ! :oops:

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 10 Feb 2016, 15:38
by TITan
eugene wrote:Ful dobra tema o portanju vw 8v je ta od hillclimberja. Če boš tako naredu bo top kar se da iz original velikosti ventilov nardit. Edino če boš turbo ti priporočam da si malo bolj konzervativen pri širini sedeža, ker se ventil hladi čez njega. jaz bi vsaj 1.5 na vsisu in 1.8-mm na izpuhu pustu.

Za sedeže še študiram ali se jih bi sploh lotil ali raje pustil kot je. Tudi okoli vodil ventilov bom pustil malo materiala, ne čisto poglihal.

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 11 Feb 2016, 07:49
by zegler
spremljam :)

drugace pa pusti sedeze, bo pac hitrost zmesi se toliko vecja preko omenjene povrsine in se bo bolj hladilo, drugace pa za tistih par konjicev pac dvignes boost za 0,000001 bar :twisted:

@croma nisi se nic zmotil, saj pa pravi staubSAUGER ornk zauga kot turbo :oops:

Re: VW scirocco(ti) mk2

Posted: 13 Feb 2016, 15:39
by TITan
Malo progressa.

Po parih setbackih...
Image

Mi je končno ratalo povečati knale, porihtati prostor za ventilom (samih sedežev nisem šel nič brusit. Naj bo zaenkrat malo več materiala), zbrusit nalegalne površine kolektorjev. Naslednja stvar je bila ventile pošlajfat

Image

In enkrat jet čez vse navoje.
Image

V banji orenk spucat zadevo.
Image

Preverit volumen vseh komor (bolj zato da vem da je enak, kot da bi šel iz tega računat kompresijo, ker se je rabilo glavo še zbrusit.
Image

Danes sem še kolegu nesu zbrusit glavo, tako da je počasi čas za sestavit skupaj. Grem iskat Bentley navodila..
Image