Re: Cinkanje
Posted: 06 Oct 2014, 20:36
Tista o galvanizaciji frišno rjavih vijakov kar pozabi. Končni rezultat je vedno nikakav, ker je vedno nekaj rje v navojih, glave vijakov so flekaste, raznorazne jermenice, nosilčki in ostala periferija pa je brez resnega čiščenja genau za pobruhat.Bajta wrote:js sm do prejsnega tedna delal v cinkarni, na koroškem.. ravne na koroškem.
da se uredit lih vsega in svašta, sam če so fejst rjavi komadi, pa da je za eno pest stvari, je jeba, ker če maš predolg v kislin da gre rja dol, pol se noče več lepo pocinkat..
če je pa par kil šravfov, jih pa vržeš za neki cajta v kislino da se "bobn" vrti, pa kislina in premetavanje pomaga da gre rja hitr dol, pa se pocinka brez extra problemov.
drgač kar je manjšega se večina najlepš nardi v bobnu. obeša se večje komade. manjšega ti NOBEn nebo šel obešat. ni smiselno. ker se niti cinkat noče
Vsak kos se pred galvanizacijo lepo temeljito očisti rje in ostanke barv, ker drugače je škoda časa, logistike in denarja za takšno polovičarstvo

In ja, še vedno so mi mojstri vse vijake lepo na žičko zvezali in galvanizirali. Dejansko je % izgubljenih vijakov po tem postopku najmanjši.
Je pa treba zaposlenega v galvanizaciji lepo prijazno pozdravit in se bo on tudi malo pomatral
