Page 2 of 3
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 05 Oct 2014, 11:43
by pero
A Croma se je pa končno rešil unih 14"...

Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 05 Oct 2014, 17:04
by L4UK0
Approved!

Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 05 Oct 2014, 21:25
by croma_man
ooo lej ga njega, sploh vedu nisem da maš v vsem voznem arzenalu tud 11ko turbo. Zavidam, ta oblika mi je bla dost boljša kot R5 GTT
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 06 Oct 2014, 07:47
by Waxxx
Hot hothatch!
Fajn rihtej! Začel si že v pravi smeri.

Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 06 Oct 2014, 09:44
by Fuego
Hehe, notranjosti z namenom nisem slikal

..
Problem je da originalnih prednjih sedezev ni, samo voznikov je od R19 16v, pa se ta postrani privijacen. Plus seveda zaloga rezervnih delov se valja po avtu, je ze v navadi da se poleg dobi polno krame

. Ni problem pospravit iz avta, problem je ce nimas vec kam zlozit robe

... No in ker manjkajo sedezi, sem malce v dilemi kaj narest. Tepih in zadnjo klop ven, ter neke aftermarket zice (race varianta)... Ali poiskat original. Sablac, ce imas pravo stvar bom dol padu, ocitno je res prisel z avtom tudi kancek srece

... A to imas naprodaj ali v uporabi? Sem iz Lj drugace...
Take je imel pa avto kot nov, sicer ce se ne motim so enaki kot v bolje opremljenih 9/11, samo z posebnim vzorcem.
Stevce imam analogne, digitalne so imeli Electronic modeli. Plus obvolanske komande za muziko, tempomat in 2din hi-fi radio kot v R25 =).
Croma, sej tale je prisel pred kratkim, manjkala mi je ena taka manjsa petarda
LP
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 06 Oct 2014, 09:48
by croma_man
tole sem 99% da ma v jugecu zmontirano
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 06 Oct 2014, 10:44
by nalim
Fuego wrote:
Take je imel pa avto kot nov, sicer ce se ne motim so enaki kot v bolje opremljenih 9/11, samo z posebnim vzorcem.
Ja, to so original R11 Turbo. Jaz sem 5 let imel belo 11ko letnik '88 (faza II, 115KM), katera je prišla in šla od hiše v stanju, ki je bilo ekvivalentno novemu. V teh letih z avtom (bil je čisto serijski) nisem imel praktično nobenih težav, crknil mi je le en rele in pletenica sklopke.
V tem času je kolega imel vsaj 3 R 11 Turbo faza I, (ena je bila belgijska, ostali italijanski), s porihtanim podvozjem in dvignjenim tlakom turbine, ki so letele občutno bolje, kot moja. Je pa res, da so vse te tri končale žalostno, sesute v nesrečah ali z okvarami motorjev.
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 06 Oct 2014, 23:09
by sablac
jap tocn to je v mojm jugotu zmontiran,sem pa odprt za predloge, tud en od 19 16v desn dober in en lev strgan se najde
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 07 Oct 2014, 10:00
by Fuego
Sablac, imas ZS
Nalim, nisem se srecal nekoga da bi imel izkusnje s tem avtom

. Torej, bi morda vprasal kolega, ce se kaj spomne kako je uredil podvozje? Vsaka preverjena informacija kaj pase gor bi prisla prav, da ne bom tople vode odkrival
Lp
Re: Renault 11 Turbo 1983
Posted: 07 Oct 2014, 11:25
by nalim
Fuego wrote:
Nalim, nisem se srecal nekoga da bi imel izkusnje s tem avtom

. Torej, bi morda vprasal kolega, ce se kaj spomne kako je uredil podvozje? Vsaka preverjena informacija kaj pase gor bi prisla prav, da ne bom tople vode odkrival
Lp
Kaj dosti teh avto v SLO tako nikoli ni bilo. Kolega je avto s predelanim podvozjem in ventilom za dvig tlaka turbine (trik je zelo enostaven) že kupil. Ventil je odkril, ko je želel vgraditi radio in se je pod pokrovom skrival kotni ventil za vodovod. Ko ga je s strahom odprl in iz njega ni pritekla voda (prvo ugibanje) je šel na testno vožnjo in svet nikoli več ni bil isti.
R11 Turbo je klasičen Renault tistega časa: vijačne vzmeti spredaj, torzija zadaj. Odvisno od namena uporabe (track day specialka ali malo živahnejši daily) se lahko lotiš vgradnje trših stabilizatorjev, blažilcev, vzmeti in nižanja torzije, ali pa samo vgradiš dvosmerne trše blažilce (recimo pri Turnšku).
Poigraj se še z zgornjimi vpetji amortizerjev spredaj in vgradi nastavljiv camber/caster plate s sferičnim ležajem (serijski kos na R11 je dobil zračnost, zaradi katere je bil avto nekoliko svojeglav po kolesnicah).
Glede urejanja motorja sledi smernicam za R5 GTT Faza 1, kar pomeni dvig tlaka (enostaven trik s solenoidom ali običajnim kotnim ventilom), obvezna sprememba glavne šobe za gorivo (jaz sem na R5 šel iz 120 na 150, kar je dovolj do 1,5bar nadtlaka) ureditev intercoolerja (dovolj je že prevezava z daljšimi kovinskimi objemkami) in vgradnja blow-off ventila.