Page 2 of 3

Re: BMW E34

Posted: 01 Sep 2014, 20:07
by Hoonigan
grega983 wrote:Po opisu sodeč manjka vsaj pol avta, dejansko pa je samo kot pretepena 45 letna pocestnica, ki je nekoč že videla lepše dni :lol:

Te sitnice se bodo že odpravile :)
:D Ne manjka pol avta, je normalno vozen in vse, je pa daleč od želenega stanja. Slike ne povejo cele zgodbe, sploh glede motorja in menjalnika, ampak avto je solidna osnova, pomanjkljivosti pa bojo odpravljene. ;)
croma_man wrote:voznik vozila - jack razparač

kaj je pa iz zica naredu en joj joj :lol:
:lol: Tud men ni jasno, kako jim je to ratal...

Re: BMW E34

Posted: 01 Sep 2014, 21:22
by Hoonigan
Pred zimo bom vgradil M52B28 motor in drug menjalnik, oboje že mam rezervirano pri kolegu, ki kosa svoj nedokončan drift projekt. Sčasoma planiram naseljevat dodatne konje v štalco. :) Obvezno moram dobit špero, zaradi dodatne moči pa bo treba nadgradit tud zavorni sistem. Avto gre še na dieto, sicer ne bo kakšnih drastičnih rezultatov zaradi omejenga budgeta, nekaj se bo pa vseen poznalo. Glede podvozja še ni konkretnih planov, pride na vrsto, ko bo ulaufan nov motor in bom v praksi videl, kaj manjka. Sigurno kakšen strut, ostalo pa po potrebi. Par stvari naj za zdej še ostane skrivnost... ;)

Barvalo se ga letos ne bo nič. Tist del, kjer je bla včasih antena (in v živo zgleda slabš kot na sliki), bom mogoče stickerbombal, čeprov mam raje clean look... Nekaj malega sem že polepil, ampak se še nisem odločil, a polepim do konca al strgam vse dol. Ena z začetka:
Image



Na tem avtu sem hotel bolj German style, zato sem zamenjal feltne. Zdaj so gor AC Schnitzer Type 2 replike, 8,5J spredaj in 10J zadaj. (Slaba slika, ker nas je naliv pregnal pod streho, boljše slike še pridejo.)
Image

Tale 2 pa služita za motivacijo in približno smer predelave...
Image

Image

Re: BMW E34

Posted: 02 Sep 2014, 00:02
by kmetek
To maš iz Compacta feltne verjetno?

Re: BMW E34

Posted: 02 Sep 2014, 10:24
by Jereb
Si rekel razočaran? :D Uff ravno nasprotno druga najboljša izbira polek RC-jk :D Tole bo še bombnik!

Re: BMW E34

Posted: 02 Sep 2014, 13:46
by Hoonigan
kmetek wrote:To maš iz Compacta feltne verjetno?
Res je, prej so ble na črnem E36 compactu.
Jereb wrote:Si rekel razočaran? :D Uff ravno nasprotno druga najboljša izbira polek RC-jk :D Tole bo še bombnik!
Me veseli. Jaz bi jih zamenjal samo še za original. :)

Re: BMW E34

Posted: 02 Sep 2014, 14:05
by croma_man
kaj je pa zdej dal gor na compacta

Re: BMW E34

Posted: 02 Sep 2014, 23:34
by Hoonigan
croma_man wrote:kaj je pa zdej dal gor na compacta
Ne vem imena... Ble so pa na tisti lepi E36 328i, k se je pred kratkim prodajala, če si kej spremlju. Ista se je pred cca. pol leta prodajala na Styling 5, pa jih je vmesn lastnik uniču...
O tem avtu govorim: http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=116711

Re: BMW E34

Posted: 03 Sep 2014, 08:05
by croma_man
ajaaa, jst sm mislu da so to od ivota feltne

Re: BMW E34

Posted: 03 Sep 2014, 08:12
by Hoonigan
croma_man wrote:ajaaa, jst sm mislu da so to od ivota feltne
Sej so. :D Trije smo se dobil, Ivo je uzel feltne z E36 328i coupe, na coupeja so sle moje Styling 32, jz mam pa Ivotove.

Re: BMW E34

Posted: 20 Sep 2014, 18:37
by Hoonigan
Nazaj z dopusta, gremo v akcijo 8-)

Dans sem postal lastnik M52B28 motorja v kompletu z ustreznim 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. :) Oboje že čaka na lokaciji, kjer bom naredil swap. To bo moj prvi tak projekt in upam, da bom uspešno zgubil nedolžnost, se prav, da mi ga bo uspel vtaknit noter in bo prejemnica zadovoljna z velikostjo in močjo in da jo bo v končni fazi peljal od zadovoljnega predenja ob predigri do dretja na robu zmožnosti obeh. :D

Motor je vzet iz E36 (serije 3), kar bo rahlo ''popestrilo'' načeloma nezahteven swap z M50 na M52. Med serijo 3 in 5 seveda obstajajo določene razlike, tko da bo treba kakšno zadevo najbrž vprašat strica Gugla, ampak v glavnem je plan začet delat in med delom reševat probleme, ki se pojavijo. Na ta način vsaj ne bo slabe volje, če oz. ko bom ugotovil, da mi nekaj manjka ali da nekaj ne funkcionira skupaj.
Kot potencialni težavni otroci ali otroci s posebnimi potrebami mi na pamet padejo: kardan (prirobnice, hardy), izpušni sistem, hladilni sistem, servo, alternator... Računalnik je v seriji 3 sigurno na drugem mestu kot v seriji 5, kaj bo z EWS-om...
Če ima kdo od vas kakšen pameten komentar ali nasvet (razen, naj tega sploh ne delam, ta odpade :roll: ), se priporočam. Ampak mora bit zastonj oz. max. za ceno piva, ker gre za low budget projekt. :D

Da zaključim mal bolj pozitivno, optimistično in s tem širim pozitivne vibracije v vesolje... :) Na motorju je bil pred nakupom (sicer že 1 leto nazaj, ampak od takrat je itak počival) narejen servis, obnovljena je bila glava, novi tefloni, set tesnil in vijakov je Elringov, tesnilo glave pa je originalno. Poleg tega je vse skupaj podprto z optimizirano elektroniko. Na motor je bil zmontiran še M50 sesalni kolektor, izpušni kolektor pa je bil od S50B32, ampak ker se je drift projekt prodajal po delih, sem zadnja dva bonbončka zamudil. Tak setup (z M50 sesalnim in S50 izpušnim kol.) naj bi prinesu nekje 230-240 konjev, jz pa računam na cca. 200 KM.