Page 2 of 3
Re: Mini 1000
Posted: 15 Jul 2014, 23:37
by DS71
sej ti swapi na miniju so meni malo mimo ..kot sem jaz spremljal je treba za oplov ali hondin motor pol avta zrezat ..zajeban projekt .. je verjetno 1,3 kar dobra odločitev
..so pa tlačli tudi turbake iz metrojev ..ne vem pa če je blok isti al je tisto že kasnejši roverjev motor
Re: Mini 1000
Posted: 16 Jul 2014, 07:44
by eugene
Če greš po knjigi od David Vizarda tuning A-series engine, kjer je od A do Ž razloženo kako sfrizirat te mašine naj bi z povrtanim na 1.4, sfrizirano glavo, pravo odmično in enim duplim dobu ven 130+ konjev. Puna kapa za ta avto. Te neke hajabuze in 2.0 16v so gluparija zame.
Re: Mini 1000
Posted: 16 Jul 2014, 07:57
by N0wak
Metro turbak ima enak blok in pase v minija kot ata na mamo.
Drugace pa ja iz 1.3 bloka povrtanega na 1.4 z kaksno 7 port glavo in turbinco se da iztisnit 200plus konjev. Sam to ni moj cilj. Zaenkrat mi je zelja da bi uspel ven potegnt kaksnih 60-70 konjev. Mal je treba mislt tudi na menjalnik. Dizajniran je bil za 850ccm in tistih 30 konjev. V kombinaciji z majhno tezo in super lego na ovinkih bi bil to pravi pocket rocket, ki bi marsikomu delal tezave. Sej bomo videl na racelandu ko bo timeattack. V soboto grem vozit a nazalost ne z minijem.
Re: Mini 1000
Posted: 17 Jul 2014, 14:14
by Opelpower
Za naslednji TA se kar zmenimo za piston cup
Ubistvu se greva lahko konkurenco .... se mi en cooper doma valja

Re: Mini 1000
Posted: 17 Jul 2014, 19:30
by N0wak
Jaz sem ker za. Edin ne vem če bo moj glih dobra konkurenca cooperju. Mu manjka nekaj konjev.
Re: Mini 1000
Posted: 30 Jul 2014, 16:53
by N0wak
en mali update... Kakšne 2 tedna nazaj me je poštar razveselil z novimi copatki za minija
Po montaži pa se je izkazalo da copatki niso ravno street legal. Zadaj gledajo cca 3 cm ven izpod blatnika.
No danes pa je poštar prinesel rešitev za nastali problem skupaj z parimi malenkostmi še za podvozje.

Re: Mini 1000
Posted: 30 Jul 2014, 17:31
by Opelpower
Ma te nima kaj skrbet street legal scena z oldiji. Meni tudi kolesa ven gledajo skor 3 centi, da ti ne pravim o izgledu kupeja..in nikol problema
In niti slučajno ne vrtat lukn za te sportpack obrobe.... Se mi zdi, da se je mini scena malo obrnila, včasih so vsi delali sportpack look, danes je pa obratno .... original obrobce ali celo brez pa kule ven .. oldschool

Re: Mini 1000
Posted: 21 Sep 2014, 15:55
by N0wak
Nekateri že veste, da je Mini na Timeattacku v motorju nekaj začelo ropotati. Po timeattacku sem domov prišel brez težav edino celo pot je bil prisoten strah kaj ropora. Upal sem da je kakšna malenkost, kar se je na koncu tudi izkazalo.
Še isti dan sem začel brskati po angleških forumih in ebayu in po cca 14 dneh našel kar sem iskal plačal ter čakal dostavo.
Že od samega začetka je bila želja po močnejši različici motorja in takole se mi je želja uresničila. 1275ccm serijski motor 1995 letnik (bojda). Še ko je bil motor na poti v Slovenijo sem se lotil avtomobila in iz njega odstranil 1.0 motor.
Novi motorčič je bil v dveh popoldnevih poooooočasnega dela vgrajen v avto in že se vozim naokoli. Razlika med 1.0 in 1.3 je kar velika. Zdej pa spet mal uživanja v vožnji, dokler je še vreme
Re: Mini 1000
Posted: 22 Sep 2014, 00:16
by Anzee
Kul! In si ze pogruntu kaj je pri 1.0 ropotalo?
Re: Mini 1000
Posted: 22 Sep 2014, 00:25
by L4UK0
Lepa resitev problema

Kolko pa pride postnina za takle paket? Si nisem mislil, da se splaca...