'74 VW 1303


Re: '74 VW 1303
HBDJKV... ni blo časa majkemi.
Začnimo na začetku; najtaprvo kaj se mi je zgodilo je to da sem doživljal polurni hercinfarkt v povezavi s komadom, ki obrača fertajler. Le tega je namreč zelo težko izvlečt iz svoje pozicije ko je enkrat vstavljen v motor (še posebej če nimaš namenskega orodja), že za spravit noter sem si moral pomagat z nežnimi sunki gumjastega kladiva. Ko je zadeva sedla za en zob mimo pa sem se že videl kako razdiram blok. No, hvala kurcu mi je po mukah in zvijačah le uspelo zadevo toliko izvabit ven, da sem lahko obrnil glavno gred za en zob in jo vstavil nazaj; zdaj je tam, kot mora biti. Prisežem, letos večjega kamna šenisem odvalil od srca kot tega ko je bila stvar na mestu.

Sledili je namestitev vijakov za glave; ker same nočejo stat na bloku, jih je treba nanj privijačit preko dolgih stojnih vijakov, in to kar 16 njih. Zvijačeni in zloktajtani na mesto:

Seveda brez cilindrov nebomo brcali, zato jih je bilo treba dat na svoje mesto

Postopek je identičen na drugi strani. Za njimi sem vstavil še novo oljno črpalko...

..in čez cilindre po postopku zategovanja poveznil še glave.

Ker imam set tesnil, kateri ni ravno vrh ponudbe, sem si za vsak slučaj pri vseh netlačnih spojih pomagal s tesnilno maso; tukaj zgleda vse pod kontrolo, tesnila na svojem mestu, masa primerno iztisnjena

Po koncu sestavljanja si seveda nisem mogel pomagati, da na blok nebi poveznil pripadajočih fergov ter pritisnil slike ali dveh; sestro te slike ste sicer že videli

Sledile so Klackalice, klavitaturice, klavirji ali kakorkoli želite to po domače poimenovati; Kiphebli po bratsko nemško. Levo takšne kot so prišle iz motorja, desno sčiščene, razstavljene, gredi spolirane, nanovo namazane, navoji spucani ter prebrušene naležne površine nastavitvenih vijakov. Vseh 31 (enaintrideset) kosov za vsako stran seveda.

Privite v glave na predpisan navor

..in punce plešejo ko jih ata zasuče
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f1HoDebDHJ4[/youtube]
Tako, dame in gospodje, vam po nahitri montaži hladilnika za olje ( ki ga mnogi GTIjevci verjetno prepoznate, a?) s ponosom predstavljam - svoj prvi Rumpfmotor.

Začnimo na začetku; najtaprvo kaj se mi je zgodilo je to da sem doživljal polurni hercinfarkt v povezavi s komadom, ki obrača fertajler. Le tega je namreč zelo težko izvlečt iz svoje pozicije ko je enkrat vstavljen v motor (še posebej če nimaš namenskega orodja), že za spravit noter sem si moral pomagat z nežnimi sunki gumjastega kladiva. Ko je zadeva sedla za en zob mimo pa sem se že videl kako razdiram blok. No, hvala kurcu mi je po mukah in zvijačah le uspelo zadevo toliko izvabit ven, da sem lahko obrnil glavno gred za en zob in jo vstavil nazaj; zdaj je tam, kot mora biti. Prisežem, letos večjega kamna šenisem odvalil od srca kot tega ko je bila stvar na mestu.

Sledili je namestitev vijakov za glave; ker same nočejo stat na bloku, jih je treba nanj privijačit preko dolgih stojnih vijakov, in to kar 16 njih. Zvijačeni in zloktajtani na mesto:

Seveda brez cilindrov nebomo brcali, zato jih je bilo treba dat na svoje mesto

Postopek je identičen na drugi strani. Za njimi sem vstavil še novo oljno črpalko...

..in čez cilindre po postopku zategovanja poveznil še glave.

Ker imam set tesnil, kateri ni ravno vrh ponudbe, sem si za vsak slučaj pri vseh netlačnih spojih pomagal s tesnilno maso; tukaj zgleda vse pod kontrolo, tesnila na svojem mestu, masa primerno iztisnjena

Po koncu sestavljanja si seveda nisem mogel pomagati, da na blok nebi poveznil pripadajočih fergov ter pritisnil slike ali dveh; sestro te slike ste sicer že videli

Sledile so Klackalice, klavitaturice, klavirji ali kakorkoli želite to po domače poimenovati; Kiphebli po bratsko nemško. Levo takšne kot so prišle iz motorja, desno sčiščene, razstavljene, gredi spolirane, nanovo namazane, navoji spucani ter prebrušene naležne površine nastavitvenih vijakov. Vseh 31 (enaintrideset) kosov za vsako stran seveda.

Privite v glave na predpisan navor

..in punce plešejo ko jih ata zasuče
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f1HoDebDHJ4[/youtube]
Tako, dame in gospodje, vam po nahitri montaži hladilnika za olje ( ki ga mnogi GTIjevci verjetno prepoznate, a?) s ponosom predstavljam - svoj prvi Rumpfmotor.


Re: '74 VW 1303
Stari, glede na zanimanje in veselje do teh boxerjev, ti prou privoščim, da bi ga lahko enkrat vtaknil še kam drugam
V 356, al pa vsaj 911

V 356, al pa vsaj 911


Re: '74 VW 1303
Tudi jaz bi si želel tega, čeprav moja naklonjenost ni skoncentrirana samo na bokserje ampak nasplošno k zanimivi avtomobilski tehniki. Boxerji pač zato ker so na voljo, preprosti in ugodni
Danes je čas napočil tudi blendam za gretje, katere so po mojih željah naredili modelje z laserji

..katere sem na svoje mesto pritrdil s kovicami; tri njih tako, dve pa prideta montirani ob montaži plehovja v avto

Nato sem se lotil veselega dela, povitja izpušnega kolektorja. Vse bi bilo lepo, a zadeva zaradi kamene volne v sebi srbi bolj kot bolhe.
Taprvi:

in še zaključen

Nato je svojo obleko dobil še kolektor, tokrat malo bolj zajeban kos za povit. Po kaki uri otipavanja je bil uspešno povit:


S povitjem sem zadovoljen, tudi kolektor se ni nič pritoževal. Pomojem ga zeblo ne bo.
Pa še družinska slika

..potem pa sem nujno moral pod polurni tuš. Pa še vedno me pomalem zasrbi ko pomislim na to sranje. Kakorkoli, povili smo ga!

Danes je čas napočil tudi blendam za gretje, katere so po mojih željah naredili modelje z laserji

..katere sem na svoje mesto pritrdil s kovicami; tri njih tako, dve pa prideta montirani ob montaži plehovja v avto

Nato sem se lotil veselega dela, povitja izpušnega kolektorja. Vse bi bilo lepo, a zadeva zaradi kamene volne v sebi srbi bolj kot bolhe.
Taprvi:

in še zaključen

Nato je svojo obleko dobil še kolektor, tokrat malo bolj zajeban kos za povit. Po kaki uri otipavanja je bil uspešno povit:


S povitjem sem zadovoljen, tudi kolektor se ni nič pritoževal. Pomojem ga zeblo ne bo.
Pa še družinska slika

..potem pa sem nujno moral pod polurni tuš. Pa še vedno me pomalem zasrbi ko pomislim na to sranje. Kakorkoli, povili smo ga!

Re: '74 VW 1303
Ki te kupujes ti da so ugodni?3k€ za 100 konjev se men zdi kr dragoTine wrote: Boxerji pač zato ker so na voljo, preprosti in ugodni![]()

O Anja .. o tebi se mi sanja.


Re: '74 VW 1303
Se popolnoma strinjam, vendar po drugi strani nardit kaksen Alfin ali BMWjev motor N/a, vecje prostornine in 3x tolk konjev kolk jih je mel v originalu, pa so stevilke nekaj osemnajstegaCox wrote:Ki te kupujes ti da so ugodni?3k€ za 100 konjev se men zdi kr dragoTine wrote: Boxerji pač zato ker so na voljo, preprosti in ugodni![]()


Re: '74 VW 1303
Ja ker so pac katastrofa ti motorji v startu.Sej ne recem da niso simpaticni .. samo kaj bi clovek dal ce bi si lahko kupo za 300€ 150konjev rukno not pa vozo ... tak ko ce ma clovek golfa.
O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: '74 VW 1303
Tako je. Sej sma ze parkrat prisla do takega zaklucka 


Re: '74 VW 1303
Zaj ko si v takem zagonu bi lahko turbo nareo ne, da viimo ce je kaj s poceni konji tudi pri nas 

O Anja .. o tebi se mi sanja.
