Kaj pa trdota ti bo stimala?croma_man wrote:da uskočim u "poc", jst bom naročal v kratkem komplet gewind za golfa 1 (premer in dolžina mi paše za E21ko mojo), tako da bo zadnji del naprodaj (rabim samo sprednja 2).
če komu koristi, pol cene, vozi...
Majhne fedre za gewinde

Re: Majhne fedre za gewinde
Powered by M.K.

Re: Majhne fedre za gewinde
Amortizerji bodo konijevi, skrajsani original. Tu skoraj mislim da nebo problema...Tine wrote:Pomojem da bi znale bit skoraj pretrde, pa nekompatibilne z obstoječimi amortizerji. Teoretiziram, kaj več bodo pa povedali fantje ki se z dirkanjem malo bolj resno ukvarjajo
Powered by M.K.

Re: Majhne fedre za gewinde
dennis18 wrote:Kaj pa trdota ti bo stimala?croma_man wrote:da uskočim u "poc", jst bom naročal v kratkem komplet gewind za golfa 1 (premer in dolžina mi paše za E21ko mojo), tako da bo zadnji del naprodaj (rabim samo sprednja 2).
če komu koristi, pol cene, vozi...
Mogoče se vidva zmenita, zamenjata vzmeti sem tja pa sta rešena! Oba prideta bolje skozi.


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Majhne fedre za gewinde
na dirkalne jugote se je spredaj stavlo (če se prav spomnem) 45 kilske eibach - to je blo za rally ..50-60 kilski so bli že pretrdi ..je blo bolj za kako pisto al pa hrib..pa še une ti ploščati,kratki so bli zravn ..zadi pa je itak melo lama fedr
za ostale kar je blo doma pa ne vem,ker je blo to ali že na avtu ali pa je bilo naročeno in je tip že imel podatke o teži
za ostale kar je blo doma pa ne vem,ker je blo to ali že na avtu ali pa je bilo naročeno in je tip že imel podatke o teži
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Majhne fedre za gewinde
Evo: http://www.avouk.com/MotorsportFrameset-84.htm -> greš pod Competition Springs, izbereš poljuben premer in imaš potem na izbiro dolžine in trdote kakršne ti srce poželi
Moreš vedet da ti je trdota fedra osnova za podvozje in če imaš premehke/pretrde fedre, te noben Jenko/Vuga/Amortizer ne reši, vsaj ne tako kot se zagre, polizedelk se pa itak dobi za vsakim vogalom
Ko enkrat izbereš pravo trdoto, je treba pa še amortizerje prilagodit, če hočeš da stvar dela in tukaj ti za vse skupaj 300-400€ ne uide. Če ti rata v prvo

Moreš vedet da ti je trdota fedra osnova za podvozje in če imaš premehke/pretrde fedre, te noben Jenko/Vuga/Amortizer ne reši, vsaj ne tako kot se zagre, polizedelk se pa itak dobi za vsakim vogalom

Ko enkrat izbereš pravo trdoto, je treba pa še amortizerje prilagodit, če hočeš da stvar dela in tukaj ti za vse skupaj 300-400€ ne uide. Če ti rata v prvo


Re: Majhne fedre za gewinde
Kako pa naj vem kaksno trdoto feder naj izberem? Ter dolzino?kmetek wrote:Evo: http://www.avouk.com/MotorsportFrameset-84.htm -> greš pod Competition Springs, izbereš poljuben premer in imaš potem na izbiro dolžine in trdote kakršne ti srce poželi![]()
Moreš vedet da ti je trdota fedra osnova za podvozje in če imaš premehke/pretrde fedre, te noben Jenko/Vuga/Amortizer ne reši, vsaj ne tako kot se zagre, polizedelk se pa itak dobi za vsakim vogalom![]()
Ko enkrat izbereš pravo trdoto, je treba pa še amortizerje prilagodit, če hočeš da stvar dela in tukaj ti za vse skupaj 300-400€ ne uide. Če ti rata v prvo
Kak izmerim oz. izracunam? Nebi glih rad 3 kompletov feder kupoval

Pa hvala za link.
Powered by M.K.

Re: Majhne fedre za gewinde
Powered by M.K.

Re: Majhne fedre za gewinde
Bratski hrvaski forum ravnokar ponuja nekaj potencialno uporabnega zate!
http://www.oldschoolhr.com/forums/showt ... a-mjenjaca
http://www.oldschoolhr.com/forums/showt ... a-mjenjaca

Re: Majhne fedre za gewinde
Hvala za info, sem nasel kako bom predelal na svojih da bom uporabil kar velike fedre...Tine wrote:Bratski hrvaski forum ravnokar ponuja nekaj potencialno uporabnega zate!
http://www.oldschoolhr.com/forums/showt ... a-mjenjaca
evo se fotko:

Powered by M.K.

Re: Majhne fedre za gewinde
Hja, za izbiro trdote bo treba pa kakšen tuj forum obrnit, nisem tolk v Oplih da bi vedel iz glave
Za višino nastavit si pa narediš tako kot imajo eni avti zadaj, Clio II recimo:

*tista modra zadeva
Jest mam na cca. 950kg težkem (razmerje teže 63:37) avtu spredaj trdoto dobrih 30kg/cm, pa je super za mal hitrejšo vožnjo, tako da računaj približno neki tazga, al pa kakšno malenkost manj, kar nanese 150-175lbs. Upam da ti kej pomaga
Samo moreš vedet da amortizer pri taki trdoti ne bo delal tko kot bi mogu, bi blo treba mal kompresijo odpret in povratni hod zapret zarad trših fedrov 

Za višino nastavit si pa narediš tako kot imajo eni avti zadaj, Clio II recimo:

*tista modra zadeva
Jest mam na cca. 950kg težkem (razmerje teže 63:37) avtu spredaj trdoto dobrih 30kg/cm, pa je super za mal hitrejšo vožnjo, tako da računaj približno neki tazga, al pa kakšno malenkost manj, kar nanese 150-175lbs. Upam da ti kej pomaga


