
Zdaj mi je jasno, zakaj tolk pizdenja okoli te res najšibkejše točke, pa zakaj vsi neki predelujejo tam...

Najprej sem po 9 letih končno pospravil mizo v garaži, da sem lahk vse skup sestavil, kar je edina pozitivna reč v tej zgodbi....
Torej, ker je več kot en način, kako zadevo sestavit, sem pač lepo naredil na pamet... In seveda zasral

Pozabil sem, da aluminjasti ror ne gre čez zadnji del osovine in jo je treba prej not vtaknit. To sem seveda pogrntal potem, ko sem tist jarem za kardan že zategnil gor...
Evo pnevmatsko kladivo in jovo na novo.
Aja, najprej sem itak uni 2 šalčki, ko je ležaj not, pozabil poglihat preden sem jih skup stisnil. To je tud zabavno narazen vlečt...
No potem v drugo mi je nekak ratoalo, ampak glej ti to - če¸si osovino malo bolj grobo potisnil ven ali not, se je un idiotski gumi krof kar navzven zasukal, kot da bi ti dežnik v vetru obrnilo....

Valjda se to ne da kar tako nazaj spravit. Evo spet narazen. In to potem, ko je že zadeva bila na avtu..
Pol mi je končno nekak uspelo, da je TT bil že gor, provizoriš nataknjen not en vijak crossmemberja in zajla za ročno napeljana . Se pripravljam, da bom zategnil vse gor na diferencial, ampak danes ne očitno...
gledam zakaj je nos od diffa, kamor pride TT, za ene 20 stopinj obrnjen navzdol, TT pride pa skoraj vodoravno na njega.? Mal se ga da premikat ampak tolk pa tud ne, niti z odtegnjenim crossmemberjem. Pa še preveč drkat nisem hotel, da mi krof še 3. ne razpade...
No, verjetno je to zato, ker sem avto podstavil pod akso in je podvozje stisnjeno 'in real time', moral bi ga pa dvignit za šasijo. Ampak že tako glih komaj spod zlezem


Res mislim, da so oplovi inženirji šli na dopust, pa poleti študentom dali, da so tole neumnost skonsturirali... 10 točk za estetiko. 1 za funkcionalnost!
