Vse o frgazarjih in še več



Re: Vse o frgazarjih in še več
Lep pozdrav,
vidim, da je med vami kr mekaj mojstrov glede frgazerjev, in me zanima, ce bi bil kdo pripravljen namestit weber 40 dcoe na 1.5 fiatov motor ?
Ali pa ce ve kdo za koga, ki bi lahko to zrihtal.
Hvala vsem.
vidim, da je med vami kr mekaj mojstrov glede frgazerjev, in me zanima, ce bi bil kdo pripravljen namestit weber 40 dcoe na 1.5 fiatov motor ?
Ali pa ce ve kdo za koga, ki bi lahko to zrihtal.
Hvala vsem.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
V temi od mojega Z-ja sem obljubil...
Weber DCOE 45 vs SK/OER 45:


Premer grla je na Webrih ves čas 45mm (od trobente do lopute), na SK/OER je pa premer 48mm od trobente do aux venturija, od tam naprej pa 45mm. Oblika fuel bowla je ista, lokacija odduška tudi.

Spodaj isti pokrovček isti način fiksiranja aux venturijev in choke-ov

Zadaj isti bolt pattern za montažo na sestalni kolektor. Na SK/OER ni cold start sistema, na dotičnem Webru je blindiran.

Jeti so izmenljivi z izjemo pump jetov, ki so na SK/OER malenkost drugačni. Ostale zadeve so kompatibilne.

SK/OER imajo še nekaj izboljšav:
- zunanje nastavljiv plovček / nivo goriva
- zunanje nastavljiv stroke za pump jet
- že v originalu daljšo ročico za glavno loputo (bolj fina modulacija)
Kakšna bo razlika za volanom pa (upam da) poročam kmalu!
Torej, ko sem lih imel oboje na mizi. Če bo imel kdo priliko bi bilo super videt še kakšno tako primerjavo z Dellorto / Solex / Mikuni...

Weber DCOE 45 vs SK/OER 45:


Premer grla je na Webrih ves čas 45mm (od trobente do lopute), na SK/OER je pa premer 48mm od trobente do aux venturija, od tam naprej pa 45mm. Oblika fuel bowla je ista, lokacija odduška tudi.

Spodaj isti pokrovček isti način fiksiranja aux venturijev in choke-ov

Zadaj isti bolt pattern za montažo na sestalni kolektor. Na SK/OER ni cold start sistema, na dotičnem Webru je blindiran.

Jeti so izmenljivi z izjemo pump jetov, ki so na SK/OER malenkost drugačni. Ostale zadeve so kompatibilne.

SK/OER imajo še nekaj izboljšav:
- zunanje nastavljiv plovček / nivo goriva
- zunanje nastavljiv stroke za pump jet
- že v originalu daljšo ročico za glavno loputo (bolj fina modulacija)
Kakšna bo razlika za volanom pa (upam da) poročam kmalu!

Re: Vse o frgazarjih in še več
Hudi so! Jim boš privoščil kak airbox ali dobijo iste zokne gor od prejšnjih webrov?

Re: Vse o frgazarjih in še več
Kaj une oznake stopinj sem celo jaz napisal na lopute? Sem pozabu.
Kako je z progresion luknjami? Št pozicija glede na loputo?
To o nastavitvi nivoja nisem vedu. Kakop je to izvedeno?

Kako je z progresion luknjami? Št pozicija glede na loputo?
To o nastavitvi nivoja nisem vedu. Kakop je to izvedeno?
Let's go Brandon!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Mi smo eko, za ponovno uporabo! Sploh pri štumfih!

Ja, ja, tvoj izdelek.

Kar se tiče nastavitev nivoja goriva pa pripenjam kar navodila:

...in ko smo ravno pri njihovem gradivu, morda še komu kdaj prav pride. Formule za izračun venturijev:




- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Takole imajo SK/OER progression lunkje:

Še ena razlika napram DCOE pa so choke-i in aux venturiji. Levo Weber DCOE, desno SK/OER:





Še ena razlika napram DCOE pa so choke-i in aux venturiji. Levo Weber DCOE, desno SK/OER:





- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
V torek sem si po Oldschool drinku vzel še nekaj časa in naredil primerjavo Weber emusion tube-ov. Vse ostale jete sem pustil enake, le emulsion tube sem menjal.
F16: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 14-15 AFR, WOT 12-13 AFR - nekako najbolj "enakomeren" AFR čez različne režime / obrate.
F11: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 14-15 AFR, WOT 12-13 AFR - zelo podoben F16, le pri pospeševanju je bilo opazit lean spot.
F7: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 16 AFR, WOT 9-11 AFR - extra fat!
Mogoče pa pride še komu prav...
F16: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 14-15 AFR, WOT 12-13 AFR - nekako najbolj "enakomeren" AFR čez različne režime / obrate.
F11: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 14-15 AFR, WOT 12-13 AFR - zelo podoben F16, le pri pospeševanju je bilo opazit lean spot.
F7: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 16 AFR, WOT 9-11 AFR - extra fat!
Mogoče pa pride še komu prav...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Da bi rešil fat idle / lan cruise sem 55F9 idle jete zamenjal s 60F8 in nato še s 60F9. Ni neke hudo opazne izboljšave, le občasnega "kihanja" (lean mixture) sem se znebil.
Je pa pregled svečk pokazal eno težavo. Očitno 5 cilindrov laufa prebogato, en (#6) pa zelo revno. Sem cel fergazer #3 spihal s kompresorjem, čeprav nisem prepričan kateri circuit (idle, progression, pump, main) je težava...?
Naslednji test - danes zvečer!
Je pa pregled svečk pokazal eno težavo. Očitno 5 cilindrov laufa prebogato, en (#6) pa zelo revno. Sem cel fergazer #3 spihal s kompresorjem, čeprav nisem prepričan kateri circuit (idle, progression, pump, main) je težava...?

Naslednji test - danes zvečer!

