BMW 1802 - No Carb Diet

Re: BMW 1802
Poliuretan je vprešan, če nebi zgubil polovice dneva z neposlušnim ležajem za pomožni volan bi bil napredek boljši, ampak kaj čemo.
Prednji most v stanju za montažo na karoserijo:
Zadnje roke so dobile nove ležaje, semeringe in že omenjene poliuretanske puše:
Prišli pa so tudi kosi iz zadnjega naročila, kateri so skrajšali seznam še potrebnih delov na (zaenkrat) precej kratko listo. Gasilska fotografija vseh novih delov, ki bodo montirani v tej fazi:
Danes montiram kovinske zavorne cevi, pot nazaj v šasijo zna najt tudi menjalnik s kardanom, potem pa prideta na vrsto mostova hidak. Zabave polna skleda bo še par dni.
Prednji most v stanju za montažo na karoserijo:
Zadnje roke so dobile nove ležaje, semeringe in že omenjene poliuretanske puše:
Prišli pa so tudi kosi iz zadnjega naročila, kateri so skrajšali seznam še potrebnih delov na (zaenkrat) precej kratko listo. Gasilska fotografija vseh novih delov, ki bodo montirani v tej fazi:
Danes montiram kovinske zavorne cevi, pot nazaj v šasijo zna najt tudi menjalnik s kardanom, potem pa prideta na vrsto mostova hidak. Zabave polna skleda bo še par dni.


- The Boris
- Posts: 505
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW 1802
Alo ka ti hodiš kej spat? 
Tak hiter skupi mečeš, kot da je vojna pred vrati

Tak hiter skupi mečeš, kot da je vojna pred vrati

May the Force be with you.


Re: BMW 1802

No, resnica pa je, da imam dopust, in šraufam tud med 10-12 ur dnevno. Pozna se, da imam na voljo svetlo, toplo in prostorno delavnico z dvigalom. Pod takimi pogoji se da marsikaj nardit precej efektivno. Ko zaključim z deli na podvozju, se izselim, nakar bo šlo delo dalje v slabšem tempu.
Današnji dan je bil namenjen montaži glavnega bremzcilindra, montaži novih kovinskih lajtung po šasiji in menjavi puš in nosilca menjalnika.
Kovinske lajtunge, metri veselja v plastični vreči:
Čreva na pank! Ker je ta model v originalu imel "dvocevni" sistem, jaz pa bom upgradeal na sistem iz e21 z enojnimi cevmi, sem jih uporabil dobro polovico.
Brez menjalnika in motorja v avtu se da zadevo relativno hitro in solidno zmontirat, tako da sem bil po par urcah kar se šasije tiče fertik, vključno z montažo novega, večjega, bolj glavnega zavornega cilindra vred. Naslednji je bil na vrsti menjalnik, ki se je vzpel nazaj na svoje mesto po tem ko je dobil novega hidravličnega sužnja za sklopko, nove puše v prestavni ročici, nov nosilec in nove kontakte za stikalo rikverc luči. Note to self - nesmem pozabit nalit olja v menjalnik (novega)!!
Nadaljeval sem še z montažo zadnjega mosta, kateri je dobil roke (noge?), stabilizator, diff in puše. Nosilec zanj ga z novimi poliuretanskimi pušami že čaka na šasiji. Jutri prejme še polgredi, nato pa roma na avto. Bi jih dobil že danes, če nebi mačka dobla šplente v oko in je bla cela panika doma. #Bemtimuco


Re: BMW 1802
Premik na prednjo os - pesta so dobila nove ležaje in diske:
Perajt za zmontirat! Ob nakupu je z avtom prišel set vzmetenja, se pravi komplet KAW nižje vzmeti (-50/-50) in amortizerji (sumim da KYB, ker je tjunerska firma KAW zelo zvito prikrila proizvajalčeve logotipe). Ker so novi, jih bom namontiral na vozilo, ter po potrebi kasneje zamenjal s čim drugim. Keč je pa seveda enak kot pri vseh drugih predelovalskih podjetjih - nižje vzmeti je treba nujno pihnit v neko nevarno barvo, in tudi te niso bile izjema - kričeče rdeče bodejo v oči tudi v temi.
Ker sem star in si želim čim manj pozornosti na podvozju, sem jih nesel gumirat na črno. Zanimivo - sprednje vzmeti so krajše kot zadnje. Ne vem če je to pogost pojav, ampak tudi serijske so bile take. Vglavnem:
Po manjših težavah z manjkajočo pušo na eni strani (avto je imel na sebi ob prihodu dva različna amortizerja, različna različna - en Bilstein z debelo batnico (tako kot ma Miha) in en klasičen. Pač, domača sestavljanka, jebiga. Še dobro da v delavnici kjer gostujem ležijo tudi kosi starih Porschejev, in donirane sem dobil uporabne puše ki so sedaj del mojega podvozja
Vzmeti so na srečo ravno dovolj nižje, da nisem rabil živet v strahu ob uporabi stiskalcev vzmeti, in sem lahko zgornjo kapo nataknil zgolj s pomočjo stiska roke.
Torej, sestavljeno z svežo kuglo spodaj in friškim domlagerjem na vrhu:
Pa še zadnji most - polgredi so gor, kovinske in gumijaste zavorne cevi tudi, zdaj pa je RES pripravljen na montažo. Ker sem s tem zaključil proti koncu dneva, sem si montažo raje pustil za bolj-svežega-sebe naslednji dan. Aja, to je danes. Zaželite mi srečo!
Perajt za zmontirat! Ob nakupu je z avtom prišel set vzmetenja, se pravi komplet KAW nižje vzmeti (-50/-50) in amortizerji (sumim da KYB, ker je tjunerska firma KAW zelo zvito prikrila proizvajalčeve logotipe). Ker so novi, jih bom namontiral na vozilo, ter po potrebi kasneje zamenjal s čim drugim. Keč je pa seveda enak kot pri vseh drugih predelovalskih podjetjih - nižje vzmeti je treba nujno pihnit v neko nevarno barvo, in tudi te niso bile izjema - kričeče rdeče bodejo v oči tudi v temi.
Ker sem star in si želim čim manj pozornosti na podvozju, sem jih nesel gumirat na črno. Zanimivo - sprednje vzmeti so krajše kot zadnje. Ne vem če je to pogost pojav, ampak tudi serijske so bile take. Vglavnem:
Po manjših težavah z manjkajočo pušo na eni strani (avto je imel na sebi ob prihodu dva različna amortizerja, različna različna - en Bilstein z debelo batnico (tako kot ma Miha) in en klasičen. Pač, domača sestavljanka, jebiga. Še dobro da v delavnici kjer gostujem ležijo tudi kosi starih Porschejev, in donirane sem dobil uporabne puše ki so sedaj del mojega podvozja

Torej, sestavljeno z svežo kuglo spodaj in friškim domlagerjem na vrhu:
Pa še zadnji most - polgredi so gor, kovinske in gumijaste zavorne cevi tudi, zdaj pa je RES pripravljen na montažo. Ker sem s tem zaključil proti koncu dneva, sem si montažo raje pustil za bolj-svežega-sebe naslednji dan. Aja, to je danes. Zaželite mi srečo!

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW 1802
KAW je katastrofel, kupu za e21 ko je bla še rosnih 315...vozne lastnosti - najbližja kanta. Isto vzel komplet aromatizerje pa fedre.

Re: BMW 1802
Jep, tud sam sumim to. Bodo prisli najverjetneje bilsteini, vendar bi rad avto najprej spravil na cesto s tem kar mam.
Vzmeti si pustil iste al si menjal komplet?
Vzmeti si pustil iste al si menjal komplet?

