alora.... malo sm si vzel čas in preštudiral zadevo....
D jetronic ima stabilen tlak goriva ki ne niha s podtlakom motorja...
in imaš en vijak na regulatorju da naštelaš tlak
tvoji injektorji imajo pretok 320cc/min pri 2bar....
najbolj smiselno je iskat v družini 3bar injektorjev ker je teh sistemov največ....
tisti ki si ti dal link.. če sem prav našel... imajo 3 krat manjši pretok.. no go...
Pol je fora še v upornosti.. ti imaš low impedance... 2.4 ohm..
Če greš na injektorje z večjo upornostjo pomoje ni panike ker je tok manjši...
Dvomim pa da tako star sistem odčitava tok injektorja.. tako da bi moglo to delat...
Vsekakor boš naredil prej en test... en moderen injektor z 15ohm zvežeš na tvoj konektor...
in v roki opazuješ če preklaplja.. brez goriva.. na suho....
Vbistvu sm ti našel nekaj zanimivega in cenovno dostopnega...

Ford mustang itak

8kos nekih 60 eur...

- s-l400.jpg (22.06 KiB) Viewed 4579 times
tej imajo pri 3 barih pretok 430cc/min... tako da bi ti moral tvoj tlak dvignit z 2.0 bar na 2.2 bar in bi zadeva špilala

Koda pa je 0 280 156 127
Aja, mehanske modifikacije prepustim tebi
