Sem porihtal še nosilec motorja. Peskan, prašno barvan, nov selen.
Sem pa naročil ECU. Tole je pa taka muka zbrat da se ti meša, izbire je malo morje. Najprej določil kaj hočem:
-Sekvenčni vžig
-Sekvenčni vbrizg
-Boost kontrolo
-1 knock
-WB lambdo
-Vsa ostala originalna senzorika/ventil prostega teka/itd.
Pri vsem kar sem našel (tega je res res morje) potem primerjat cene in seveda pogledat mnenja po forumih. Tako sem prišel do EFIgnition46 (hvala kolegu Borisu za hint) , ki je klon megasquirta 2, kompaktno zapakiran v lepo ohišje in ima večino tega kar jaz rabim. Za ECU z 2.5m napeljave sem dal 480eur, cenejše opcije na žalost nisem našel, laufa pa na Tuner studio softweru, ki je kar razširjen in user friendly. Nima vgrajenega MAP senzorja, ampak imam originalnega kar je po eno strani še boljše. Originalen podpira 2bar nadtlaka kar je zaenkrat dovolj.
Večino senzorike imam ready, manjka mi WB lambda za katero trenutno nimam še denarja

, knock conditioner in pa tuljave, za katere ne vem a bom šel COP varjanto (tuljave na svečkah) ali pa smart coile nekje posebaj s kabli. Zdaj se spet začne zabaven del štromarije/konfiguracije edino diff in menjalnik morem še pregurat.
