
BMW E28 518

Re: BMW E28 518
Se bom pol kr teflonov lotu verjetno 


Re: BMW E28 518
Evo pa da začnem od začetka... Slike ko sem šel iskat avto po prepisu (prvi dan ko je bil avto uradno moj
)


- The Boris
- Posts: 505
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:

Re: BMW E28 518
Ja srečn sem biu ful logično
, sem bil prvi v razredu ki sem mel avto

Pa prvo popravilo ki sem ga naredu; Menjava pomožnega cilindra sklopke, ker je bil popolnoma uničen. Je ostal odprt tak da ko sem al avto v prestavo je blo tak kot da bi sklopko držal. Ko sem ga dal ven je batek kr odpadu



Pa prvo popravilo ki sem ga naredu; Menjava pomožnega cilindra sklopke, ker je bil popolnoma uničen. Je ostal odprt tak da ko sem al avto v prestavo je blo tak kot da bi sklopko držal. Ko sem ga dal ven je batek kr odpadu


Re: BMW E28 518
Nadaljevalo se je z razstavljanjem notranjosti
Zici ven
Tepih ven
Odstranjevanje izolacije
Stanje pleha spodaj
Čiščenje pleha. Sta tremblic pa bormašina z žično krtačo kr neki čaša pela sosedom 

Re: BMW E28 518
Ko je blo na grobo spucano sem odrezu ven ta ''hude dele'' (če je kdo opazu sem za rezanje crocse zamenju z čevli
)
Evo izrezano in ostal je še samo zdrav pleh
Pol sem še vse premazu z rust converterjem
Vmes je blo še švasanje lukenj ampak od tega niama slik
Pobarvano in pripravljeno na novo izolacijo Pa še izolacija not, to je bil kr en velik milestone ker je blo končno konec težkega dela kar se tiče notranosti

Pobarvano in pripravljeno na novo izolacijo Pa še izolacija not, to je bil kr en velik milestone ker je blo končno konec težkega dela kar se tiče notranosti



Re: BMW E28 518
Vredu si zagrizel. V tolažbo. Praktično vsi e28 rjavijo točno na teh mestih kot je tvoj (po slikah sodeč). Marsikateri je še slabši

Re: BMW E28 518
Kar se rje tiče je daleč od najslabših e28 je bil pa kr zdelan ja...
Tepih nazaj not Sedeži so bli preoblečeni v usnje, od tega nimam slik nažalost. To je pa tut vse kar mam slik od notranjosti.
Na motorju se je menjalo:
Termostat Filter za olje in bencin, hkrati pa tut cevi za bencin Svečke Vodno črpalko Tesnila na izpuhu Dobil je še nov inox izpuh tak da je od originala ostal še samo izpušni kolektor Fergazer je dobil nova tesnila in pa temeljito čiščenje. Menjala pa se je še fertajler kapa, rotor, kabli za svečke, cevke za vakum in pa še par drobnarij
Tepih nazaj not Sedeži so bli preoblečeni v usnje, od tega nimam slik nažalost. To je pa tut vse kar mam slik od notranjosti.
Na motorju se je menjalo:
Termostat Filter za olje in bencin, hkrati pa tut cevi za bencin Svečke Vodno črpalko Tesnila na izpuhu Dobil je še nov inox izpuh tak da je od originala ostal še samo izpušni kolektor Fergazer je dobil nova tesnila in pa temeljito čiščenje. Menjala pa se je še fertajler kapa, rotor, kabli za svečke, cevke za vakum in pa še par drobnarij

Re: BMW E28 518
Od elektrike ni blo kaj velik za zamenjat ker je ni glih velik ampak vseeno je blo treba števec obnovit. Not je prišu še radio od e36 ki sem ga dobu kot package deal ko sem neke druge dele kupoval pa mi je kr pasu not ko ma oranžne lučke iste barve kot osvetljitev števca.
Števec je bil obnovljen na nizozemskem, ker nisem nobenega bližje našel
Števec je bil obnovljen na nizozemskem, ker nisem nobenega bližje našel

Re: BMW E28 518
Nadaljevalo se je z podvozjem, kjer je blo menjano približno vse kar se je dalo.
Ta velki kosi so bli speskani in barvani, slike so na prvi strani, da jih ne devam še 1x.
Puše na zadnjem mostu Za bremze (so slike tut že na prvi strani) so se menjale cevke, diski, bobni, zadaj novi cilindri, spredaj obnovljene klešče.
Je pa v planu letos kar se podvozja tiče še zadnje vilice z diski, novi blažilniki (še ne vem kateri, če ma kdo kak predlog?), Vogtlandove fedre, pa stabilizatorji
Zadnje vilce (je treba še obnovit) pa fedre so že doma za ostalo pa če ma kdo predlog kje in kaj kupit sem odprt za predloge
Ta velki kosi so bli speskani in barvani, slike so na prvi strani, da jih ne devam še 1x.
Puše na zadnjem mostu Za bremze (so slike tut že na prvi strani) so se menjale cevke, diski, bobni, zadaj novi cilindri, spredaj obnovljene klešče.
Je pa v planu letos kar se podvozja tiče še zadnje vilice z diski, novi blažilniki (še ne vem kateri, če ma kdo kak predlog?), Vogtlandove fedre, pa stabilizatorji
Zadnje vilce (je treba še obnovit) pa fedre so že doma za ostalo pa če ma kdo predlog kje in kaj kupit sem odprt za predloge
