Gapiii wrote: ↑30 Nov 2020, 17:44
Meni se je forch korroplex izkazal daleč najboljši. Ni pa najcenejši, tudi cca 30eur.
Daleč najboljši med katerimi? Če si še kake testiral napiši izkušnje, pomoje nas je več takih ki nas zanimajo te reči Slišal sem tudi da so zadovoljni z Brunnox Epoxy pretvornikom, ampak nimam izkušenj z njim (še). Tudi z omenjenim Forch še nisem delal, izgleda pa po slikah delovanja podoben wurthovemu.
Sicer offtopic (ce se l3v4rt strinja si tole zasluz ze svojo temo) ampak za rust removal je meni od Ferosana veliko boljsa citronska kislina. Od rust converterjev sem uporabljal pa samo Forch Korroplex, naceloma zadovoljen, edin z nicemer nimam za primerjat.
L4UK0 wrote: ↑30 Nov 2020, 21:45
Sicer offtopic (ce se l3v4rt strinja si tole zasluz ze svojo temo) ampak za rust removal je meni od Ferosana veliko boljsa citronska kislina. Od rust converterjev sem uporabljal pa samo Forch Korroplex, naceloma zadovoljen, edin z nicemer nimam za primerjat.
Komot, dobra ideja! Lahko ti kot admin prestaviš poste morda pod "Zunanjost" ali kak drug ustrezen podforum - bi lahko drugi člani zapisali in poslali fotke svojih izkušenj.
pero27 wrote: ↑30 Nov 2020, 21:35
Wurth je tanična kislina v redki 1k barvi na vodni osnovi, za druge pa ne vem.
Sva se midva pogovarjala pred časom, če bi lahko taninsko kislino vmešal v alkohol in uporabil to raztopino kot converter, da bi pobrisal s tem in očistil golo pločevino pred nanosom temeljne barve? Ali jo morda primešal epoxy barvi? Ker načeloma kot si omenil je ravno taninska kisina večino trika v teh konverterjih.
Ja, to z tanično kislino, ki se dobi v prahu zmešano z alkoholom je bla moja ideja. In deluje zdej že preizkušeno.
Ker meni ravno ni, da bi z neko slabo 1k barvo srov pleh mazal, pa še da je voda vmes...
Ker če ne drugega bi rad da epoxy/etch opravi svoje delo in zagrabi kovino, ne pa da je vmes neka 1k barva...
Brunox vrhunsko zagrabi na vertikalne površine, je precej bolj gost od Wurthovega rust converterja in ne poteče. Sem pa letos imel z njim problem in sicer se mi je zgrizel z epoxy temeljno barvo . Načeloma sem uporabljal kombinacijo, Wurth za dvojne spoje (da zateče) in Brunox za "flehe". Po mojih izkušnjah načeloma oba dobro delujeta.
Ferosan se mi ni pokazal kot trajna rešitev.
Za projekt vse pohvale, spremljam ampak bolj malo pišem.
l3v4rt wrote: ↑01 Dec 2020, 10:02
Pa pustiš potem to kar gor ali obrišeš s čim dol? Koliko in kako se to meša, je treba potem še nevtralizirat itd? Napiši malo izkušnje
100g tanične z ebaya v 1L etanola in se mora popolnoma raztopit.
Potem pa z čopičem namazat na prebrušeno (svetlo) površino in takoj obrisat z krpo (se ne mudi ful).
V parih minutah svetla pločevina rahlo potemni, kjer je rja pod površino dobiš pa take mikro črne pikice (in je rja tud skonvertirana in zablokirana).
Potem pa NIKAKOR ne nega brusit ker spet odpreš kapilare rje z brušenjem in nisi nič naredu.
Počakaš pol ure in potem epoxy primer čez.
Zopet smo v boju z rjo, fronta se je premaknila na sovoznikovo stran tako da podobna opcija kot na voznikovi. Stanje:
Trulex mobil
Vrezali ven längträger in del podna.
Stanje ni ravno za prehvalit.
Luknja se je povečala, da za leje delo - rja itak ne drži nič skupaj.
Počasi dobiva podobo doma narejen längsträger
Notranji povezan z notranjim in preko rokav
Odpiranje A stebra prinaša svojevrstna presenečanja. Ta notranji je dokaj debel, zato se je potrimal in poflikal ter ojačal z dodatnim 2mm cinkanim plehom z notranje strani za dodatno ojačitev.
po brušenju, ščetkanju in trimanju
Industrijski rust converter preko - ko se švasa smrdi da te peče grlo in pljuča da adijo.
Zgornji del A-stebra poščetkan in rust converter
Antikorozivni temelj
Erdeča da zapre primer
hokus pokus zadaj se odpira nova fronta
Notranji del A stebra not, probna z zunanjim.
Vglavnem, počasi začenja izgledati kot da se je nekaj naredilo in počasi bo tut za poden not dat in po finesah dokončat A steber. Vmes se še je nardila flika okvirja vetrobranskega stekla (vidna na na zadnji sliki). Poleg pa se še je nekaj posnelo: